Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізовані продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Очікувана вартість
190 080,00 UAH
UA-2021-08-20-005704-a b7ec04642a764f8996621c694da3adf5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дергоер

+380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Ольга Дергоер
+380617698131
tender_zokl_olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 190 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Спеціалізовані продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-20-005704-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Смарті Фемілі, Код ЄДРПОУ:38154557
Дата подання: 27 серпня 2021 13:17
Вимога про внесення змін до медико-технічних вимог
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!

Ознайомившись зі змістом тендерної документації, а саме чітко зазначений склад білків, жирів та вуглеводів продукції, що обмежує коло продуктів дитячого харчування, , очевидно, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів. Відповідно до пунктів 3 та 4 статті 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", що відсутнє у технічних вимога до предмету закупівлі . Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Провівши порівняння ( надаємо порівняльну таблицю у складі ) усіх харчових продуктів для спеціальних цілей : ентеральне харчування з фасуванням 1000 мл та зазначених показників у пункті 6. Детальний опис товару, відповідає лише один виробник Nutricia, що сугубо звужує учасників , які можуть запропонувати ентеральне харчування з вагою 500 мл та відповідно перерахунок кількості заявлені Замовником.
Ми вимагаємо встановлення граничних показників в медико технічних вимогах до товару, вказавши максимальний та мінімальний вміст складу в товарі, тим самим це дозволить більшій кількості учасників запропонувати більш економічний товар .
Так як у кожного виробника дитячого харчування різне співвідношення білків, жирів та вуглеводів, з метою уникнення обмеження конкуренції та дискримінації учасників необхідно було б зазначити склад білків, жирів та вуглеводів вказавши усі граничні показники товару, що дозволило б і іншим гравцям на ринку взяти участь у даних відкритих торгах. В цьому випадку жодна державна установа не надасть довідку про 100% еквівалентність запропонованого учасником товару, що буде неухильною підставою для Замовника відхилення пропозиції учасника з товаром-еквівалентом. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. Надати Таблицю відповідності запропонованого товару медико- технічним вимогам вказаним у цьому додатку. У разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі – еквівалент, він повинен надати заключення про еквівалентність, яка видана державною установою, яка акредитована на проведення робіт із гігієнічної регламентації." Гігієнічна регламентація здійснюється з метою обмеження інтенсивності або тривалості дії небезпечних факторів шляхом встановлення критеріїв їх допустимого впливу на здоров'я людини. Тобто діяльність як Комітету, так і акредитованих установ не відноситься до дослідження продуктів харчування на їх еквівалентність один одному і не передбачає отримання довідок та/або заключень про еквівалентність, в яких би мова йшла саме про еквівалентність, тотожність продуктів. Таким чином ніхто з потенційних учасників не зможе запропонувати еквівалент в розумінні вимог Оголошення до тендерної закупівлі, оскільки для подачі еквіваленту потрібна не тільки відповідність складових, а й наявність заключення на еквівалентність що є дискримінаційними вимогами. Просимо викласти підпункт 5. Пункту 7 Інформації про проведення закупівлі в наступній редакції: 5. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, вказаним у цьому додатку. Запропонований Учасником еквівалент товару повинен бути наданий з обов’язковим наданням порівняльної таблиці, підтверджуючої склад продукту щодо медико-біологічних вимог товару.

Учасниками у складі своєї пропозиції не можна запропоновати «еквівалент товару», аналізуючи медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, вбачається встановлення Вами безальтернативного способу визначення предмету закупівлі, а саме Вміст L-аргініну у 100 мл готової суміші не менше - 0,85 г, показник яки й є у складі лише Нутрізон Едвантс Кубізон, вимагаємо видалити , Джерело білку – 100% ізолят соєвого білку., притамане лише одному виробнику Нутрізон Едвантс Діазон, , оскільки такі вимоги розроблені конкретно під певного постачальника даної продукції – Nutricia Nutrison Energy, Nutrison Advanced Cubison, Nutrison Advanced Diason
Зважаючи на вищевикладене, ми дійшли до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Вами в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів, а саме – виробнику Nutricia . Отже, вважаємо, що дані критерії є дискримінаційним, і такими, що порушують права учасників, бо суттєво зменшують можливість учасників запропоновувати ентеральне харчування , що функціонально та якісно є еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі», В И М А Г А Є М О: Внести зміни у тендерну документацію та видалити характеристики які притаманні лише виробнику Nutricia , фасування товару встановити не менше 500 мл та замінити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Антимонопольного Комітету України та Держаудитслужби України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 12:30
У першому стовпчику таблиці, розділу 6, чітко зазначено: "Назва предмету закупівлі (або еквівалент)"!!!
Отже Замовником не порушено чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

27 серпня 2021 13:17
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 190 080,00
UAH з ПДВ
190 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амікум Фарма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
Переможець 190 080,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2021 09:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

07 вересня 2021 09:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2021 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
190 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2021 09:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:28
ДУ_2_ДО 222_Б_21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 09:59
ДОДАТКОВА УГОДА 1 ДО ДОГОВОРУ 222_Б_21.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 09:59
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 15:46
ДОГОВІР 222_Б_21.pdf укладений
16 вересня 2021 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА РЕКВІЗИТІВ
Номер договору про закупівлю: 222 Б/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 222 Б/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 722,40
UAH