Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціалізовані продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Очікувана вартість
190 080,00 UAH
UA-2021-08-20-005704-a ● b7ec04642a764f8996621c694da3adf5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Ольга Дергоер +380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 190 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Спеціалізовані продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 12:47 |
проект договору_спеціал продукти харчування 2021.docx | |
20 серпня 2021 12:47 |
ІНФОРМАЦІЯ_Спеціалізовані продукти харчування.docx | |
20 серпня 2021 12:47 |
forma_propozitsiyi_товар.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-005704-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Смарті Фемілі, Код ЄДРПОУ:38154557
Дата подання: 27 серпня 2021 13:17
Вимога про внесення змін до медико-технічних вимог
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, а саме чітко зазначений склад білків, жирів та вуглеводів продукції, що обмежує коло продуктів дитячого харчування, , очевидно, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів. Відповідно до пунктів 3 та 4 статті 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", що відсутнє у технічних вимога до предмету закупівлі . Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Провівши порівняння ( надаємо порівняльну таблицю у складі ) усіх харчових продуктів для спеціальних цілей : ентеральне харчування з фасуванням 1000 мл та зазначених показників у пункті 6. Детальний опис товару, відповідає лише один виробник Nutricia, що сугубо звужує учасників , які можуть запропонувати ентеральне харчування з вагою 500 мл та відповідно перерахунок кількості заявлені Замовником.
Ми вимагаємо встановлення граничних показників в медико технічних вимогах до товару, вказавши максимальний та мінімальний вміст складу в товарі, тим самим це дозволить більшій кількості учасників запропонувати більш економічний товар .
Так як у кожного виробника дитячого харчування різне співвідношення білків, жирів та вуглеводів, з метою уникнення обмеження конкуренції та дискримінації учасників необхідно було б зазначити склад білків, жирів та вуглеводів вказавши усі граничні показники товару, що дозволило б і іншим гравцям на ринку взяти участь у даних відкритих торгах. В цьому випадку жодна державна установа не надасть довідку про 100% еквівалентність запропонованого учасником товару, що буде неухильною підставою для Замовника відхилення пропозиції учасника з товаром-еквівалентом. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. Надати Таблицю відповідності запропонованого товару медико- технічним вимогам вказаним у цьому додатку. У разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі – еквівалент, він повинен надати заключення про еквівалентність, яка видана державною установою, яка акредитована на проведення робіт із гігієнічної регламентації." Гігієнічна регламентація здійснюється з метою обмеження інтенсивності або тривалості дії небезпечних факторів шляхом встановлення критеріїв їх допустимого впливу на здоров'я людини. Тобто діяльність як Комітету, так і акредитованих установ не відноситься до дослідження продуктів харчування на їх еквівалентність один одному і не передбачає отримання довідок та/або заключень про еквівалентність, в яких би мова йшла саме про еквівалентність, тотожність продуктів. Таким чином ніхто з потенційних учасників не зможе запропонувати еквівалент в розумінні вимог Оголошення до тендерної закупівлі, оскільки для подачі еквіваленту потрібна не тільки відповідність складових, а й наявність заключення на еквівалентність що є дискримінаційними вимогами. Просимо викласти підпункт 5. Пункту 7 Інформації про проведення закупівлі в наступній редакції: 5. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, вказаним у цьому додатку. Запропонований Учасником еквівалент товару повинен бути наданий з обов’язковим наданням порівняльної таблиці, підтверджуючої склад продукту щодо медико-біологічних вимог товару.
Учасниками у складі своєї пропозиції не можна запропоновати «еквівалент товару», аналізуючи медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, вбачається встановлення Вами безальтернативного способу визначення предмету закупівлі, а саме Вміст L-аргініну у 100 мл готової суміші не менше - 0,85 г, показник яки й є у складі лише Нутрізон Едвантс Кубізон, вимагаємо видалити , Джерело білку – 100% ізолят соєвого білку., притамане лише одному виробнику Нутрізон Едвантс Діазон, , оскільки такі вимоги розроблені конкретно під певного постачальника даної продукції – Nutricia Nutrison Energy, Nutrison Advanced Cubison, Nutrison Advanced Diason
Зважаючи на вищевикладене, ми дійшли до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Вами в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів, а саме – виробнику Nutricia . Отже, вважаємо, що дані критерії є дискримінаційним, і такими, що порушують права учасників, бо суттєво зменшують можливість учасників запропоновувати ентеральне харчування , що функціонально та якісно є еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі», В И М А Г А Є М О: Внести зміни у тендерну документацію та видалити характеристики які притаманні лише виробнику Nutricia , фасування товару встановити не менше 500 мл та замінити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Антимонопольного Комітету України та Держаудитслужби України
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, а саме чітко зазначений склад білків, жирів та вуглеводів продукції, що обмежує коло продуктів дитячого харчування, , очевидно, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів. Відповідно до пунктів 3 та 4 статті 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", що відсутнє у технічних вимога до предмету закупівлі . Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Провівши порівняння ( надаємо порівняльну таблицю у складі ) усіх харчових продуктів для спеціальних цілей : ентеральне харчування з фасуванням 1000 мл та зазначених показників у пункті 6. Детальний опис товару, відповідає лише один виробник Nutricia, що сугубо звужує учасників , які можуть запропонувати ентеральне харчування з вагою 500 мл та відповідно перерахунок кількості заявлені Замовником.
Ми вимагаємо встановлення граничних показників в медико технічних вимогах до товару, вказавши максимальний та мінімальний вміст складу в товарі, тим самим це дозволить більшій кількості учасників запропонувати більш економічний товар .
Так як у кожного виробника дитячого харчування різне співвідношення білків, жирів та вуглеводів, з метою уникнення обмеження конкуренції та дискримінації учасників необхідно було б зазначити склад білків, жирів та вуглеводів вказавши усі граничні показники товару, що дозволило б і іншим гравцям на ринку взяти участь у даних відкритих торгах. В цьому випадку жодна державна установа не надасть довідку про 100% еквівалентність запропонованого учасником товару, що буде неухильною підставою для Замовника відхилення пропозиції учасника з товаром-еквівалентом. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. Надати Таблицю відповідності запропонованого товару медико- технічним вимогам вказаним у цьому додатку. У разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі – еквівалент, він повинен надати заключення про еквівалентність, яка видана державною установою, яка акредитована на проведення робіт із гігієнічної регламентації." Гігієнічна регламентація здійснюється з метою обмеження інтенсивності або тривалості дії небезпечних факторів шляхом встановлення критеріїв їх допустимого впливу на здоров'я людини. Тобто діяльність як Комітету, так і акредитованих установ не відноситься до дослідження продуктів харчування на їх еквівалентність один одному і не передбачає отримання довідок та/або заключень про еквівалентність, в яких би мова йшла саме про еквівалентність, тотожність продуктів. Таким чином ніхто з потенційних учасників не зможе запропонувати еквівалент в розумінні вимог Оголошення до тендерної закупівлі, оскільки для подачі еквіваленту потрібна не тільки відповідність складових, а й наявність заключення на еквівалентність що є дискримінаційними вимогами. Просимо викласти підпункт 5. Пункту 7 Інформації про проведення закупівлі в наступній редакції: 5. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, вказаним у цьому додатку. Запропонований Учасником еквівалент товару повинен бути наданий з обов’язковим наданням порівняльної таблиці, підтверджуючої склад продукту щодо медико-біологічних вимог товару.
Учасниками у складі своєї пропозиції не можна запропоновати «еквівалент товару», аналізуючи медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, вбачається встановлення Вами безальтернативного способу визначення предмету закупівлі, а саме Вміст L-аргініну у 100 мл готової суміші не менше - 0,85 г, показник яки й є у складі лише Нутрізон Едвантс Кубізон, вимагаємо видалити , Джерело білку – 100% ізолят соєвого білку., притамане лише одному виробнику Нутрізон Едвантс Діазон, , оскільки такі вимоги розроблені конкретно під певного постачальника даної продукції – Nutricia Nutrison Energy, Nutrison Advanced Cubison, Nutrison Advanced Diason
Зважаючи на вищевикладене, ми дійшли до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Вами в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів, а саме – виробнику Nutricia . Отже, вважаємо, що дані критерії є дискримінаційним, і такими, що порушують права учасників, бо суттєво зменшують можливість учасників запропоновувати ентеральне харчування , що функціонально та якісно є еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі», В И М А Г А Є М О: Внести зміни у тендерну документацію та видалити характеристики які притаманні лише виробнику Nutricia , фасування товару встановити не менше 500 мл та замінити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Антимонопольного Комітету України та Держаудитслужби України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 12:30
У першому стовпчику таблиці, розділу 6, чітко зазначено: "Назва предмету закупівлі (або еквівалент)"!!!
Отже Замовником не порушено чинного законодавства.
Отже Замовником не порушено чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Амікум Фарма" #40866700 |
Переможець |
190 080,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 09:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:28
|
ДУ_2_ДО 222_Б_21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 09:59
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1 ДО ДОГОВОРУ 222_Б_21.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 15:46
|
ДОГОВІР 222_Б_21.pdf | укладений |
16 вересня 2021 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗМІНА РЕКВІЗИТІВ |
Номер договору про закупівлю: | 222 Б/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 222 Б/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |