Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м. Волноваха, пров. Залізничний, 23». Коригування (ДК 21:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
16 578 822,98 UAH
UA-2021-08-20-005156-a 76b01fe155144992ad3fcc4d1d88054d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Панасенко

+380669538594 volnovaha_vllikarnya@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня планового лікування Волноваської міської територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 01112341
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, пров. Залізничний, 23
Контактна особа: Ірина Панасенко
+380669538594
volnovaha_vllikarnya@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021 12:21
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м. Волноваха, пров. Залізничний, 23». Коригування (ДК 21:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, пров. Залізничний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

20 серпня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2021 12:17
Протокол переговорів.pdf
20 серпня 2021 12:17
Скан_20210819 (2).jpg
20 серпня 2021 12:17
Скан_20210819.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-06-000025 ● d39d52a46d4d40baaae4bf43132f5976
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2021 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

06.12.2021 №601
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби

17. UA-2021-08-20-005156-a, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться комунальним некомерційним підприємством "Лікарня планового лікування Волноваської міської територіальної громади";

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛНОВАСЬКЕ АГРОПРОМЕНЕРГО"
#02768892
Переможець 16 578 822,98
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 12:21

Документи

20 серпня 2021 12:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 12:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛНОВАСЬКЕ АГРОПРОМЕНЕРГО"
#02768892
16 578 822,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2021 12:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 11:15
Скан_20220214.jpg зміни до договору
15 лютого 2022 11:13
Скан_20220214 (2).jpg зміни до договору
15 лютого 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 14:15
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 14:13
Скан_20210901.jpg укладений
01 вересня 2021 14:13
Скан_20210901_(2).jpg укладений
01 вересня 2021 14:13
Скан_20210901_(3).jpg укладений
01 вересня 2021 14:13
Скан_20210901_(4).jpg укладений
01 вересня 2021 14:13
Скан_20210901_(5).jpg укладений
01 вересня 2021 14:13
Скан_20210901_(6).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(7).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(8).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(9).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(10).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(11).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(12).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(13).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(14).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(15).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(16).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12
Скан_20210901_(18).jpg укладений
01 вересня 2021 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти додаток № 2 до Договору № 19 від 01.09.2021 року "Графік виконання робіт" в новій редакції, що додається: Додаток № 2 "Календарний графік виконання додаткових робіт", що є невід'ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг фінансування на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними кштами і складає 7956242,03 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML