Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби. ДК 021:2015 33690000-3 - Лікарські засоби різні
Set of a set for diagnosis of spongiform encephalopathy of cattle. CPV - 33690000-3
Set of a set for diagnosis of spongiform encephalopathy of cattle. CPV - 33690000-3
Очікувана вартість
54 680 000,00 UAH
UA-2021-08-20-004802-c ● eb64ce1b82594c789b2461e490630fd3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | https://dpss.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Контактна особа: |
Фомінова Олена Вікторівна +380442790900 uvets@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сонько М. П. +380442790900 tender@consumer.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | State Service of Ukraine on Food Safety and Consumer Protection |
National ID: | 39924774 |
Contact point: |
Fominova Olena Viktorivna +380442790900 uvets@ukr.net |
Additional contacts: |
Sonko Mykola +380442790900 tender@consumer.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 54 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 273 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком VI до тендерної документації. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець у порядку, визначеному у Додатку VI тендерної документації, надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати. Відповідно до статті 27 Закону Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 20 серпня 2021 16:56 |
Enquiries until: | 11 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 вересня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 54 680 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 273 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
для використання у ветеринарній медицині, 112410 досліджень
for use in veterinary medicine, 112410 studies
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112410 од
Комплект набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби. ДК 021:2015 33690000-3 - Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, м. Киїів, Донецька, 30
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Set of a set for diagnosis of spongiform encephalopathy of cattle. CPV - 33690000-3
CPV: 33690000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ. 4.1. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупця з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XIII цього Договору та за наявності відповідного бюджетного призначення. 4.2. Покупець здійснює оплату вартості поставленого Товару (партії) відповідно до видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 09:38 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
13 вересня 2021 09:38 |
2 Тд комплект Губчаста ецефалопатіїя зі змінами.docx |
13 вересня 2021 09:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2021 09:38 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
13 вересня 2021 09:38 |
2 Тд комплект Губчаста ецефалопатіїя зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно розрахунку кількості досліджень в 1 тест наборі
Дата подання: 26 серпня 2021 15:23
Дата відповіді: 27 серпня 2021 15:41
Шановний Замовник, просимо надати розяснення, щодо показнику предмету закупівлі - "кількість" досліджень, та кількість наборів. Кожен набір різних виробників розрахований на певну кількість досліджень, куди обовязково входять контрольні (позитив/негатив) тестування. Чи враховує Замовник контрольні тестування в якості досліджень?
Або Замовник вважає, що контролі не є дослідженнями і учасник має подати пропозицію не враховуючи контролі у своїх розрахунках загальної кількості досліджень?
Чекаємо на Вашу вичерпну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При розрахунку загальної кількості досліджень контролі в тест-наборі (позитив/негатив) не враховуються, оскільки вони передбачені розробником лише для обліку результатів дослідження та засвідчують достовірність проведених тестувань.
Оснащення лабораторій необхідним обладнанням
Дата подання: 30 серпня 2021 15:43
Дата відповіді: 01 вересня 2021 15:21
Умовами тендерної документації Замовником визначено, що пропонований учасниками товар має бути сумісним з наявним (працюючим) обладнанням, яке встановлено в державних лабораторіях Держпродспоживслужби (перелік лабораторій, перелік та характеристика обладнання додається). Чи розглядає замовник можливість встановлення учасником (силами та за рахунок учасника) повного комплекту іншого обладнання у вказаних лабораторіях для проведення повної процедури дослідження запропонованим учасником товаром?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде розглянута можливість встановлення Учасником (силами та за рахунок Учасника) повного комплекту іншого обладнання у вказаних лабораторіях для проведення повної процедури дослідження з запропонованим Учасником товаром за умови документального підтвердження вищезазначеного, а також гарантування встановлення, налаштування, сервісного обслуговування обладнання та навчання персоналу Замовника в умовах лабораторій з наданням документального підтвердження атестації персоналу.
Про сумісність лабораторного обладнання
Дата подання: 30 серпня 2021 15:44
Дата відповіді: 01 вересня 2021 15:22
Умовами тендерної документації Замовником визначено, що пропонований учасниками товар має бути сумісним з наявним (працюючим) обладнанням, яке встановлено в державних лабораторіях Держпродспоживслужби (перелік лабораторій, перелік та характеристика обладнання додається). Серед обладнання визначений Рідер мікропланшетів SUNRISE Reader та персональний комп’ютер, на які встановлене програмне забезпеченням "XFluor4". У разі якщо робота із запропонованим товаром передбачає встановлення іншого програмного забезпечення, чи розглядає Замовник можливість встановлення такого програмного забезпечення учасником за його рахунок? Це не призведе до жодних додаткових витрат Замовника та не потребує жодного доукомплектування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі, якщо робота із запропонованим Учасником товаром передбачатиме встановлення Учасником за його рахунок іншого програмного забезпечення сумісність такого з обладнанням, яким оснащено уповноважені лабораторії Держпродспоживслужби можливо встановити шляхом проведення пробного тестування на базі ДНДІЛДВСЕ, відповідно до процедури досліджень з використанням тест-набору, запропонованого Учасником.
Уточнення формулювання поняття "комплект"
Дата подання: 30 серпня 2021 15:45
Дата відповіді: 01 вересня 2021 15:23
Умовами технічного завдання визначено, що Набір має бути укомплектований всіма необхідними витратними матеріалами для проведення повної процедури дослідження та бути сумісним з обладнанням, що встановлено в державних лабораторіях Держпродспоживслужби. Листівкою-вкладкою виробника тест-системи визначено, що для повної процедури дослідження потрібен певний перелік витратних матеріалів, проте вони не входять до складу набору. Учасник для забезпечення повної процедури дослідження гарантуватиме надання Замовнику за власний рахунок усіх необхідних витратних матеріалів у відповідній кількості. Проте вимогами тендерної документації передбачено, що кожен комплект повинен бути запакований в індивідуальну упаковку та супроводжуватися описом всіх складових та копіями: сертифікатів/паспортів якості виробника або інших документів відповідності дилерів/дистрибуторів, офіційних представників тощо, щодо походження тест-системи та витратних складових, які повинні входити в 1 комплект набору. Прошу пояснити, що має на увазі під поняттям «комплект» у даному формулюванні замовник – це набір (тест-система) у комплектації виробника та його упаковці чи це набір для повної процедури дослідження, тобто набір (тест-система) у комплектації виробника та його упаковці та інші витратні матеріали, які необхідні для дослідження, проте не входять до складу набору виробника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Комплект набору» включає - набір (тест-система) у комплектації виробника і його упаковці, інші (додаткові) витратні матеріали, що не входять до складу набору виробника та необхідні для проведення повної процедури тестування.
упаковка товару
Дата подання: 01 вересня 2021 17:02
Дата відповіді: 03 вересня 2021 15:45
У відповіді на запитання щодо уточнення поняття "комплект" Замовником було зазначено, що «Комплект набору» включає - набір (тест-система) у комплектації виробника і його упаковці, інші (додаткові) витратні матеріали, що не входять до складу набору виробника та необхідні для проведення повної процедури тестування. У зв’язку з тим, що вимогами тендерної документації передбачено, що комплект повинен бути упакований в індивідуальну упаковку та супроводжуватися описом усіх складових та сертифікатів якості виробника, чи буде вважатися замовником належно упакованим комплект, якщо таке упакування та опис складових комплекту буде здійснено не виробником набору, а учасником самостійно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник в тендерній документації чітко вказано яким чином здійснюється пакування комплекту, а також, які документи повинні супроводжувати тест-систему та інші витратні матеріали. Опис вмісту здійснюється продавцем.
Також згідно з положеннями тендерної документації : «Набір має бути укомплектований всіма необхідними витратними матеріалами для проведення повної процедури дослідження та бути сумісним з обладнанням, що встановлено в державних лабораторіях Держпродспоживслужби. Упаковка товару: всі товари повинні поставлятись виключно в упаковці виробника. Пакування та маркування товарів повинно відповідати характеру товарів.»
Також згідно з положеннями тендерної документації : «Набір має бути укомплектований всіма необхідними витратними матеріалами для проведення повної процедури дослідження та бути сумісним з обладнанням, що встановлено в державних лабораторіях Держпродспоживслужби. Упаковка товару: всі товари повинні поставлятись виключно в упаковці виробника. Пакування та маркування товарів повинно відповідати характеру товарів.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-004802-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕТФАКТОР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39531433
Дата подання: 31 серпня 2021 13:43
щодо забезпечення виконання договору
Додатком VI тендерної документації встановлено, що
«3.1. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі:
3.1.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строків поставки товару більше ніж на п'ятнадцять календарних днів або недопоставку товарів; за поставку товарів всупереч вимогам стандартів, технічних умов чи умов Договору про закупівлю; за порушення умов зобов'язання щодо якості товарів; за порушення умов відпуску (передачі) товарів.
3.1.2. Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю;
3.2. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, зазначеного в пункті 2.1 Договору забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю.
3.3. Факт невиконання (неналежного виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується зокрема, але не виключно: актом про нестачу товарів; актом про приховані недоліки товарів; актом, що встановлює неналежну якість товарів; іншими документами, що свідчать про прострочення поставки чи недопоставку товарів, порушення умов відпуску (передачі) товарів, неналежну їх якість тощо.
Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику.»
Дані формулювання у переважній більшості є досить загальними і застосовними до невизначеного переліку ситуацій, що дає Замовнику можливість для маніпуляцій.
Так, серед іншого п. 3.1.1 договору встановлено відповідальність «за поставку товарів всупереч вимогам стандартів, технічних умов» проте не визначено про які саме стандарти та технічні умови йде мова; «за порушення умов відпуску (передачі) товарів», проте не визначено, що Замовник має на увазі під цим формулюванням, а умовами тендерної документації та проектом договору про закупівлю не передбачено «умов відпуску (передачі) товарів»; п. 3.1.1. містить фразу «зокрема, але не виключно:», перераховуючи випадки відповідальності Учасника за невиконання чи неналежне виконання договору, що позбавляє його точності і однозначності, та робить даний пункт непередбачуваним з точки зору можливих ризиків для Учасника та непорушності його прав.
П. 3.3 Договору встановлено, що одностороннім актом Замовника у складі 3-х представників встановлюється факт нестачі товарів; прихованих недоліків товарів; неналежна якість товарів тощо.
Таке формулювання не передбачає участі Учасника чи незалежних експертів, що маються відповідні знання і кваліфікацію, для встановлення таких фактів і складення акту, та не передбачає можливості подання Учасником заперечень чи скарг, що позбавляє його права на захист свої прав та інтересів, та викликає сумніви Учасника щодо неупередженості та кваліфікації представників Замовника, задіяних у складенні таких актів.
Проектом договору про закупівлю, тендерною документацією не встановлений порядок прийняття товарів по кількості, якості, комплектності тощо та не визначений порядок складення актів при виявлені таких недоліків. Умовами тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України. Так, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, якщо порядок прийняття товару за кількістю, якістю, комплектністю не визначений договором,- він здійснюється відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють дані питання. Такими діючими нормативно-правовими актами зокрема є Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по якості (П-7) та Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю (П-6), положення яких серед іншого визначають, що у разі виявлення покупцем товару під час приймання недоліків за кількістю, якістю, комплектністю для встановлення даного факту і складення акту здійснюється виклик представника постачальника, а при неявці - відповідних експертів у галузі.
Проте всупереч даному порядку Замовник визначає проектом договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави одностороннє складення ним акту про недоліки та відповідно його право на неповернення грошової застави.
Виходячи з умов проекту договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави, Замовник наділений виключними повноваженнями на власний розсуд визначити невідповідність якості товару, поставку товару всупереч вимог і стандартів, порушення порядку відпуску товару, які невідомі учаснику, оскільки не визначені тендерною документацією, що є дискримінацією по відношенню до учасників, а також в односторонньому порядку на підтвердження цього складати акт, який є безумовною підставою для неповернення забезпечення. Дії Замовника в частині встановлення в проекті договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави наведених вище вимог порушують вимоги статті 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Додатку VІ в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
«3.1. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі:
3.1.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строків поставки товару більше ніж на п'ятнадцять календарних днів або недопоставку товарів; за поставку товарів всупереч вимогам стандартів, технічних умов чи умов Договору про закупівлю; за порушення умов зобов'язання щодо якості товарів; за порушення умов відпуску (передачі) товарів.
3.1.2. Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю;
3.2. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, зазначеного в пункті 2.1 Договору забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю.
3.3. Факт невиконання (неналежного виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується зокрема, але не виключно: актом про нестачу товарів; актом про приховані недоліки товарів; актом, що встановлює неналежну якість товарів; іншими документами, що свідчать про прострочення поставки чи недопоставку товарів, порушення умов відпуску (передачі) товарів, неналежну їх якість тощо.
Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику.»
Дані формулювання у переважній більшості є досить загальними і застосовними до невизначеного переліку ситуацій, що дає Замовнику можливість для маніпуляцій.
Так, серед іншого п. 3.1.1 договору встановлено відповідальність «за поставку товарів всупереч вимогам стандартів, технічних умов» проте не визначено про які саме стандарти та технічні умови йде мова; «за порушення умов відпуску (передачі) товарів», проте не визначено, що Замовник має на увазі під цим формулюванням, а умовами тендерної документації та проектом договору про закупівлю не передбачено «умов відпуску (передачі) товарів»; п. 3.1.1. містить фразу «зокрема, але не виключно:», перераховуючи випадки відповідальності Учасника за невиконання чи неналежне виконання договору, що позбавляє його точності і однозначності, та робить даний пункт непередбачуваним з точки зору можливих ризиків для Учасника та непорушності його прав.
П. 3.3 Договору встановлено, що одностороннім актом Замовника у складі 3-х представників встановлюється факт нестачі товарів; прихованих недоліків товарів; неналежна якість товарів тощо.
Таке формулювання не передбачає участі Учасника чи незалежних експертів, що маються відповідні знання і кваліфікацію, для встановлення таких фактів і складення акту, та не передбачає можливості подання Учасником заперечень чи скарг, що позбавляє його права на захист свої прав та інтересів, та викликає сумніви Учасника щодо неупередженості та кваліфікації представників Замовника, задіяних у складенні таких актів.
Проектом договору про закупівлю, тендерною документацією не встановлений порядок прийняття товарів по кількості, якості, комплектності тощо та не визначений порядок складення актів при виявлені таких недоліків. Умовами тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України. Так, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, якщо порядок прийняття товару за кількістю, якістю, комплектністю не визначений договором,- він здійснюється відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють дані питання. Такими діючими нормативно-правовими актами зокрема є Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по якості (П-7) та Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю (П-6), положення яких серед іншого визначають, що у разі виявлення покупцем товару під час приймання недоліків за кількістю, якістю, комплектністю для встановлення даного факту і складення акту здійснюється виклик представника постачальника, а при неявці - відповідних експертів у галузі.
Проте всупереч даному порядку Замовник визначає проектом договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави одностороннє складення ним акту про недоліки та відповідно його право на неповернення грошової застави.
Виходячи з умов проекту договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави, Замовник наділений виключними повноваженнями на власний розсуд визначити невідповідність якості товару, поставку товару всупереч вимог і стандартів, порушення порядку відпуску товару, які невідомі учаснику, оскільки не визначені тендерною документацією, що є дискримінацією по відношенню до учасників, а також в односторонньому порядку на підтвердження цього складати акт, який є безумовною підставою для неповернення забезпечення. Дії Замовника в частині встановлення в проекті договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави наведених вище вимог порушують вимоги статті 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Додатку VІ в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2021 13:17
Дякуємо. На вимогу потенційних учасників в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідно до частини 2 статті 24 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-20-004802-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВЕТФАКТОР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39531433
Дата подання: 18 жовтня 2021 15:11
Дата подання: 18 жовтня 2021 15:11
СКАРГА
на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допуску до аукціону
Оскарження результатів прекваліфікації щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допуску до аукціону інших учасників
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 19:45
рішення від 20.10.2021 № 23681.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 19:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021№ 24436.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2021 13:42
рішення від 28.10.2021 № 24436.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 11:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 жовтня 2021
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ВЕТФАКТОР ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "НВП "АЛЛХІМ-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2021 10:24
|
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 10:07
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК" |
54 546 800,00
UAH з ПДВ
|
54 546 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "АЛЛХІМ-СЕРВІС" |
54 604 002,00
UAH з ПДВ
|
54 604 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК" #41308436 |
Переможець |
54 546 800,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 17:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 13:36 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 30 грудня 2021 13:36 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до статті 32 Закону Замовник відміняє тендер через відсутність подальшої потреби в закупівлі товару. |
Документи:
30 грудня 2021 13:36
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 12:31
|
протокол |