Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств «Послуги з розробки сценарію, концепту шоу, макетів рекламної продукції, виготовлення візуалізації сцени та створення контенту мультимедійного шоу для демонстрації в Долині троянд в рамках святкування Дня міста Черкаси»
Очікувана вартість
169 200,00 UAH
UA-2021-08-20-004378-c 1787ac96792542dda1064796a9bfd5a2
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 169 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 846,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені пропозиції учасників – відповідно до документації (оголошення); Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики - згідно оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств «Послуги з розробки сценарію, концепту шоу, макетів рекламної продукції, виготовлення візуалізації сцени та створення контенту мультимедійного шоу для демонстрації в Долині троянд в рамках святкування Дня міста Черкаси»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Долині троянд
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2021
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2021 15:55
Електронний підпис
20 серпня 2021 15:53
ОГОЛОШЕННЯ (12).docx
20 серпня 2021 15:53
Додаток 1 (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БІЛИК СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА 169 200,00
UAH з ПДВ
169 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2021 15:15
Електронний підпис
01 вересня 2021 15:14
лист пояснення ст 44.pdf
01 вересня 2021 15:14
проект_договору.pdf
01 вересня 2021 15:14
лист щодо санкцій.pdf
01 вересня 2021 15:14
про посадову особу.pdf
01 вересня 2021 15:14
ид код Билык С В.pdf
01 вересня 2021 15:14
тех завдання.pdf
01 вересня 2021 15:14
довідка про довкілля.pdf
01 вересня 2021 15:14
виписка1.pdf
01 вересня 2021 15:14
Витяг.pdf
01 вересня 2021 15:14
лист-пояснення витяг.pdf
01 вересня 2021 15:14
довідка про працівників.pdf
01 вересня 2021 15:14
паспорт Билык С В.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БІЛИК СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БІЛИК СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА
#3124301043
Переможець 169 200,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 17:46

Документи

02 вересня 2021 17:46
Електронний підпис
02 вересня 2021 17:45
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2021 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БІЛИК СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА
#3124301043
169 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2021 17:46
Електронний підпис
02 вересня 2021 17:45
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 11:33
Договір укладений
08 вересня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 18:05
Протокол _Технічні помилки_термін надання послуг.doc зміни до договору
15 вересня 2021 18:03
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 13:40
Доп.угода_1 до дог _38.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 13:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 вересня 2021 10:31
169 200,00 UAH UA458201720344230059000054597
Департ.освіти та гуманіт.політики ЧМР
UA763052990000026002030110381
ФОП Білик С.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію до договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час проведення спрощеної закупівлі «ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств «Послуги з розробки сценарію, концепту шоу, макетів рекламної продукції, виготовлення візуалізації сцени та створення контенту мультимедійного шоу для демонстрації в Долині троянд в рамках святкування Дня міста Черкаси» за ідентифікатором № UA-2021-08-20-004378-c було виявлено технічну помилку, а саме невідповідність кінцевого строку надання послуг, зазначеного в оголошенні про проведення даної процедури, кінцевому строку надання послуг, вказаному у договорі. Під час оприлюднення Оголошення в електронній системі закупівель про проведення спрощеної закупівлі «ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств «Послуги з розробки сценарію, концепту шоу, макетів рекламної продукції, виготовлення візуалізації сцени та створення контенту мультимедійного шоу для демонстрації в Долині троянд в рамках святкування Дня міста Черкаси» за ідентифікатором № UA-2021-08-20-004378-c було допущено технічну (механічну, формальну) помилку, а саме при заповненні електронних форм в окремому полі «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» зазначено не вірний кінцевий термін надання послуг (до 10.09.2021 року). Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", з метою прозорості та відкритості тендерних процедур прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом розгляду рішенням уповноваженою особи або тендерного комітету. Окрім цього, враховуючи, що технічним функціоналом електронного майданчика не передбачено внесення змін у ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-08-20-004378-c, в якому вказано кінцевий термін надання послуг, прийнято рішення вважати терміни виконання послуг відповідно до укладеного Договору №38 від 06.09.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML