Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горища (просочення) вогнезахисним розчином
Очікувана вартість
67 500,00 UAH
UA-2021-08-20-004233-a ● b7e30168fc2e4dd9a82e3193633ef250
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 26000411 |
Вебсайт: | https://dszn-dz.at.ua |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Євгена Седнєва, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Федорцова +380663724319 prozorro26000411@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 67 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 337,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горища (просочення) вогнезахисним розчином
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані Послуги на підставі Акту, складеним за формою КБ-2, підписаними уповноваженими представниками Замовника та Виконавця. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг не пізніше 5 (п’яти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, відкритий в органі Державної казначейської служби України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 16:20 |
4534 Оголошення зі змінами.doc | |
20 серпня 2021 11:35 |
4534 Проєкт договору.doc |
25 серпня 2021 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2021 16:20 |
4534 Оголошення зі змінами.doc
|
|||
20 серпня 2021 11:35 |
4534 Проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
якість виконання робіт
Дата подання: 21 серпня 2021 13:31
Дата відповіді: 25 серпня 2021 16:36
Шановний Замовнику, уважно розглянувши вимоги тендерної документації, пропонуємо з метою уникнення недобросовісного виконання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ у закладах освіти включити в документацію вимогу щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту для перевірки відповідності робіт з вогнезахисту результати лабораторних випробувань акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, а саме протоколи з позитивним висновком Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ваші пропозиції прийняті до уваги.
Дякуємо за Ваше звернення!
Ваші пропозиції прийняті до уваги.
Дякуємо за Ваше звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-004233-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 серпня 2021 12:45
незаконна вимога
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов тендерного Оголошення юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати:
1.сертифікату ISO 9001:2015
1.сертифікату ISO 45001:2018
Предмет закупівлі вогнезахисні роботи, ліцензія на дану діяльність видається ДСНС України, й воно перевіряє на відповідність ліцензіата.
Чинне законодавство в сфері вогнезахисних робіт, Наказ 1064 – який регулює законодавчі основи вогнезахисної діяльність, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов тендерного Оголошення юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати:
1.сертифікату ISO 9001:2015
1.сертифікату ISO 45001:2018
Предмет закупівлі вогнезахисні роботи, ліцензія на дану діяльність видається ДСНС України, й воно перевіряє на відповідність ліцензіата.
Чинне законодавство в сфері вогнезахисних робіт, Наказ 1064 – який регулює законодавчі основи вогнезахисної діяльність, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2021 16:31
Доброго дня!
Ваші зауваження прийняті до уваги. До закупівлі були внесені зміни. Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання пропозицій продовжено на два робочі дні.
Дякуємо за Ваше звернення!
Ваші зауваження прийняті до уваги. До закупівлі були внесені зміни. Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання пропозицій продовжено на два робочі дні.
Дякуємо за Ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
26 072,00
UAH з ПДВ
|
26 072,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛИТВИНЮК" |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
32 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАГНЕТТО" |
36 663,00
UAH з ПДВ
|
33 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
48 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Переможець |
26 072,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 09:34
|
дог. № 358 від 22.09.2021.pdf | укладений |
22 вересня 2021 09:18
|
додатки до дог. № 358 від 22.09.2021.pdf | укладений |
22 вересня 2021 09:18
|