Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Воловець Тарас Васильович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 22 300 647,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 503,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 110 000,00 грн (сто десять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі двох відсотків вартості договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2021 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 17:06 |
Перелік зміни до ТД від 30.08.2021.pdf | |
30 серпня 2021 17:01 |
Тендерна документація із змінами від 30.08.21.docx | |
30 серпня 2021 17:00 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами від 30.08.2021.docx | |
20 серпня 2021 14:54 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.rtf | |
20 серпня 2021 14:53 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx | |
20 серпня 2021 14:53 |
Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція.docx | |
20 серпня 2021 14:53 |
Титульний аркуш ТД.pdf |
30 серпня 2021 17:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2021 17:06 |
Перелік зміни до ТД від 30.08.2021.pdf
|
|||
30 серпня 2021 17:01 |
Тендерна документація із змінами від 30.08.21.docx
|
|||
30 серпня 2021 17:00 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами від 30.08.2021.docx
|
|||
20 серпня 2021 14:54 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.rtf
|
|||
20 серпня 2021 14:53 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
|
|||
20 серпня 2021 14:53 |
Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція.docx
|
|||
20 серпня 2021 14:53 |
Титульний аркуш ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000041 ● 5d8d8870b9dc46f08c0ab0b05b0f3a81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-08-20-003698-c 20.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-30 11:59:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району (Коригування) (ДК 021:2015 - 45240000-1 - Будівництво гідротехнічних об’єктів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-003698-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-04 15:43:45
Пояснення на запит від 30.12.2021 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ м.Київ
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 30.12.2021 року. Відповідно до експертного звіту (позитивно) від 29.07.2021 № 20-0257/01-21, затвердженого директором ДП «Укрдержбудекспертиза» А. А. Лучка, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району. (Коригування)» (замовник – Управління капітального будівництва ОДА), загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 29 липня 2021 року складає – 22999,874 тис. грн. затверджена наказом начальника управління капітального будівництва №167-од від 11.08.2021 року. Згідно Розпорядження кабінету міністрів України від 16.06.2021 року № 626-р об’єкт: «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району. (Коригування)», включено до фінансування за рахунок коштів у 2021 році із субвенції з державного бюджету на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери.
Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: http:// http://te.gov.ua/main/ua/147.htm.
Звертаємо увагу, що вищезазначені документи надаються до пояснення.»
Інформація та документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визнання учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» переможцем торгів, міститься у протоколі № б/н від 08.09.2021 року, який опублікований на Prozorro 08.09.2021 року (додається).
Відповідальний за оприлюднення інформації про закупівлю секретар тендерного комітету – головний спеціаліст відділу підготовки конкурсних процедур та договорів Явний В.М.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-10 13:10:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району (Коригування) (ДК 021:2015 - 45240000-1 - Будівництво гідротехнічних об’єктів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-003698-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з підтверджуючими документами щодо об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до договору від 27.09.2021 № 262 в частині продовження його строку дії.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 14:04:53
Пояснення на запит від 10.01.2022 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” пояснення на запит від 10.01.2022 року.
Згідно укладеного договору №262 від 27.09.2021 року між Замовником Управлінням капітального будівництва ТОДА та Підрядником ТОВ «АВАКС ПРОФ» приступивши до виконання робіт у підрядника виникла необхідність щодо отримання додаткових проектних рішень для виконання робіт по зовнішніх мережах електропостачання які передбачалися Локальним кошторисом 4-1-1 «Зовнішні мережі лінія» та 4-1-2 «Трансформаторна підстанція» про що свідчить вхідний лист №422, 423 від 28.09.2021р. За результатами розгляду яких Замовником було надіслано звернення до ПП «Рембудзахід» щодо надання відповідних проектних рішень. ПП «Рембудзахід» надіслано відповідь лист №35 від 13.10.2021року та документацію.
В процесі виконання робіт підрядником ТОВ «АВАКС ПРОФ» виникала необхідність у отриманні додаткових проектних рішень по виконанні робіт про що надсилались Замовнику лист №446 від 18.10.2021року. За результатами розгляду якого Замовником було надіслано звернення лист № 1276/01-13 від 09.11.2021 до ПП «Рембудзахід» щодо надання додаткових відповідних проектних рішень, в свою чергу також були додатково отримані від ТОВ «АВАКС ПРОФ» лист №484 від 11.11.2021 року, лист №487 від 15.11.2021року, щодо узгодження певних моментів усунення розбіжностей.
Оскільки строки виконання робіт затягнулись та відтермінувались через внесення відповідного коригування та узгодження проектних рішень. Строки замовлення матеріалів для будівництва теж були відтерміновані ТОВ «АВАКС ПРОФ» у звязку з тим що виготовлення матеріалів для будівництва здійснюється за індивідуальним замовленням та термін їх виготовлення близько 30-ти календарних днів. В тому числі, складні погодні умови у грудні не дають технологічної можливості завершити роботи з влаштування бетонних фундаментів під пожежні резервуари, про що зазначено у отриманому від ТОВ «АВАКС ПРОФ» листі №526 від 13.12.2021року. Замовником відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 «Закону Про публічні закупівлі», а також на підставі підпунктів 5.5.3, 5.5.4 пункту 5.5, підпункту 6.3.5 пункту 6.3, пункту 11.1, та підпункту 12.1.3 договору №262 від 27.09.2021 року Замовником прийнято рішення продовжити дію даного договору для забезпечення завершення виконання робіт та зобов’язань за договором №262 від 27.09.2021 року тому між сторони укладена додаткова угода №2 від 31.12.2021 року. (Листи додаються.)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до положень частини 8 статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо аргументовані заперечення щодо висновку про результати проведення моніторингу від 19.01.2021 року: Щодо вимог пункту 6 частини 25 «Інша інформація» 1. При складанні тендерної документації замовник опирався на Закон України “Про публічні закупівлі” та користувався рекомендаціями розміщеними на сайті Прозорро Infobox (інформаційний ресурс, створений командою ProZorro, щоб Замовники та Учасники могли краще вивчити сферу публічних закупівель, швидко дізнаватись про всі нововведення в системі Прозорро та отримувати відповіді на всі свої питання). Згідно абзацу 1 частини 3. статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Згідно вимог частини 21 тендерної документації «Проект договору про закупівлю» а саме: Додатки до договору, зазначені у п.15.1., проекту договору, замовником не надаються, оскільки вони складаються при укладанні договору з переможцем за результатами проведених торгів. Виходячи з вище зазначеного зрозуміло, що Замовником для забезпечення укладання договору та дотримання строків укладання договору з переможцем торгів поставлена вимога пункту 6 частини 25 тендерної документації. Частиною 8 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено: Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Виходячи з зазначеного вимога стосується періоду подачі пропозицій та визначення переможця, а вимоги зазначені замовником в пункті 6 частини 25 тендерної документації відносяться до періоду заключення договору оскільки зазначено: не пізніше п’яти днів до закінчення строку укладання договору дана вимога не порушує пункт 3 частини 1 статті 5 принцип відкритості та прозорості оскільки дані документи є додатками до договору (договірної ціни), які в подальшому висвітлюються на прозоро разом з договором про закупівлю. Щодо вимог пунктів 3.2, 3.3. частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації Замовника учасник торгів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати не менше одного оригіналу/копії аналогічного(их) договору(ів), інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. На підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору учасник повинен надати оригінали/копії документів (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації, роботи по яких виконувались згідно договорів, наданих в якості аналогічних або лист роз’яснення від учасника з посиланням на сторінку сайту уповноваженого, видавати такі документи органу, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник торгів ТОВ «АВАКС ПРОФ» в своїй тендерній пропозиції надав копію аналогічного договору №1 від 06.03.2018 на виконання робіт «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району.». На виконання вимоги пункту 3.3. частини 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» надав лист-роз’яснення вих. №5-1 від 02.09.2021 року з посиланням на сторінку сайту уповноваженого органу, видавати такі документи, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію, а також сертифікат за реєстраційним номером ІУ22200917841 про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта: «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району.» (перша черга), виконання робіт по якому здійснювалося ТОВ «АВАКС ПРОФ» як генеральним підрядником, щодо номера договору та дати зазначених в сертифікаті (договір від 14.09.2020 № 40-30/1409-45) ці дані є зазначені помилково і відповідають номеру та даті заявки поданої Замовником для отримання сертифіката про введення об’єкта в есплуатацію. Таки чином, учасник підтвердив вимоги пункту 3.3. частини 3 Додатку 1 до тендерної документації надавши і сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, роботи по якому виконувались згідно аналогічного договору від 06.03.2018 № 1, а також лист-роз’яснення із посиланням на сторінку сайту уповноваженого органу на якій розміщено дані про введення в експлуатацію, а також дані про підрядника яким виконувались роботи по об’єкту «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району.». Слід також зазначити що управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації є Замовником по об’єкту: «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району.» будівництво якого згідно проекту поділено на черговість (першої та другої черги) тому із підрядником ТОВ «АВАКС ПРОФ» за результатами тендеру UA-2018-01-23-000683-a, було укладено Договір № 1 від 06.03.2018 року на виконання робіт: «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району.» (першої черги), який виконувався до 31.12.2020 року. За результатами виконання робіт по договору №1 від 06.03.2018 року Замовником подано заявку № 40-30/1409-45 від 14.09.2020 року про завершення виконання робіт та отримання сертифікату готовності об’єкта: «Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» в м.Тернопіль та на території Тернопільського району.» (першої черги). При складанні документу внесено не вірно дані номер договору та дати укладання договору тому Замовником надіслано звернення до органів реєстрації ДІАМУ про виправлення розбіжностей щодо строків виконання робіт номеру та дати договору (додається). Підтвердженням відповідності наданого учасником ТОВ «АВАКС ПРОФ» сертифікату ІУ22200917841 є назва об’єкту на який він виданий відомості про Замовника яким є управління капітального будівництва ТОДА, відомості про генпідрядника яким є ТОВ «АВАКС ПРОФ» відомості про розробника проектної документації ПП «Рембудзахід» місце розташування об’єкта, земельні ділянки, а також відомості про експертну організацію яка провела експертизу проекту. Отже виходячи з зазначеного вважаємо учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» підтвердив вимоги встановлені пункту 3.3. частини 3 Додатку 1 до тендерної документації та підстав припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору у Замовника немає.
2022-01-26 17:01:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником 02.02.2022 подано позовну заяву до Тернопільського окружного адміністративного суду на оскарження висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі від 19.01.2022 року. |
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Номер відкриття провадження: | 500/797/22 |
Дата відкриття провадження: | 18 лютого 2022 |
Документи:
04 лютого 2022 08:23
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" |
22 250 000,00
UAH з ПДВ
|
22 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2022 15:36
|
Додаткова угода №5 до дог №262.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2022 11:02
|
Додаткова угода №4 до дог №262.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2022 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2022 16:14
|
Додаткова угода №3 до дог №262.pdf | зміни до договору |
23 березня 2022 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:57
|
Додаткова угода №2 до дог №262.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:32
|
Додаткова угода №1 до дог №262.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 15:50
|
Договір 262.pdf | укладений |
27 вересня 2021 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Розрахунок договірної ціни" до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; сторони домовились: Пункт 13.1. Розділу 13 "Строк дії договору" викласти в новій редакції: "13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.03.2022 р., а в частині розрахунків до повного його виконання сторонами зобов'язань за даним договором" Розділ 15 "Додатки до договору" доповнити підпунктом 15.1.3. наступного змісту: 15.1.3. Календарний план фінансування (Додаток 3) Пункт 15.1.2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 18.02.2022 № 81/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації перейменовано в департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків управління, сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації. 2. Розділ 16 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в новій редакції 3. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а також у зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняття указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні», сторони домовились: Пункт 13.1. розділу 13 „Строк дії договору” викласти в новій редакції: „13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним договором” 4. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" Підрядника викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 3 "Ціна договору" доповнити пунктом 3.1.1. Розділ 15 "Додатки до договору" (додаток 2) та (додаток 3) викласти в новій редакції Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковим рахунком Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |