Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DBN B.2.3-5: 2018 «Streets and roads of settlements» Current average repair of communal property road on Mykhailo Lushpa Avenue in Sumy (separate sections) (45230000-8 Construction of pipelines, communication and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Контактна особа: |
Прядко Ірина Іванівна 380667970968 dpds_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Priadko Iryna Ivanivna 380667970968 dpds_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 98 768 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 493 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиціїта», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 та видана з обслуговуючого банку учасника (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 987 680,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 987680 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику забезпечення виконання договору. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про зобов’язання, у разі визначення його переможцем закупівлі послуг, надати забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору. Гарантія має забезпечувати виконання взятих Підрядником зобов’язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. При невиконанні договору, недотриманні вимог щодо якості та наявності не врегульованих претензій – забезпечення виконання договору учаснику-переможцю не повертається та в повному розмірі підлягає перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 20 серпня 2021 12:48 |
Enquiries until: | 18 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 вересня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 98 768 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 493 840 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Дорожній одяг
1 Розбирання бортових каменів м 4 618
2 Перевезення будівельного сміття до 15 км т 434
3 Улаштування дорожніх корит коритного профілю, глибина корита до 500 мм м2 корита 2 309
4 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 1 562,57
5 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з гранвідсіву м3 матеріалу основи 230,9
6 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню м3 матеріалу основи 346,35
7 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах
покриттів м бортового каменю 4 618
8 Знімання асфальтобетонних покриттів доріг, глибина фрезерування 70 мм м2 покриття 36 581
9 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 4 097
10 Знімання асфальтобетонних покриттів, глибина фрезерування 120 мм м2 покриття 7 060
11 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 1 356
12 Улаштування дорожніх корит коритного профілю, глибина корита до 250 мм м2 корита 5 597
13 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 2 239
14 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з гранвідсіву м3 матеріалу 560
15 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню м3 матеріалу основи 1 400
16 Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу м2 основи 1 463
17 Перевезення будівельного сміття до 2 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 585
18 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з гранвідсіву м3 102
19 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню м3 219
20 Розливання в`яжучих матеріалів т 8,53
21 Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші
дрібнозернистої тип Б із застосуванням укладальників асфальтобетону т суміші 8 615
22 Розливання в`яжучих матеріалів т 13,53
23 Улаштування нижнього шару покриття товщиною 70 мм з гарячих
асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих тип Б м2 покриття 45 104
24 Розливання в`яжучих матеріалів т 13,53
25 Улаштування верхнього шару покриття товщиною 50 мм з сумішей
асфальтобетонних ЩМАС -20 асфальтоукладальником при ширині смуги
до 3,5 м м2 покриття 45 104
Улаштування тротуару тип 1
1 Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом м3 конструкцій 116,35
2 Перевезення будівельного сміття до 15 км т 186,2
3 Улаштування дорожніх корит коритного профілю, глибина корита до 250 мм м2 корита 561,3
4 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 176
5 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з гранвідсіву м3 матеріалу основи 233
6 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню м3 матеріалу основи 233
7 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу м поребрика 1 485
8 Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та
тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Г товщиною 4 см м2 покриття 2 327
Улаштування тротуару тип 2
1 Розбирання бортових каменів м 36
2 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу м поребрика 76
3 Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом м3 конструкцій 21,335
4 Навантаження сміття вручну т 0,8984
5 Навантаження сміття т сміття 37,73
6 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 38,628
7 Улаштування дорожніх корит коритного профілю, глибина корита до 500 мм м2 корита 18
8 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 14,4
9 Улаштування дорожніх корит коритного профілю, глибина корита до 250 мм м2 корита 322,7
10 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 129,08
11 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з гранвідсіву м3 матеріалу основи 17,742
12 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню м3 матеріалу основи 25,48
13 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах
покриттів м бортового каменю 36
14 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу м поребрика 76
15 Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення
[ФЕМ] м2 покриття 426,7
16 Різання дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЕМ] м різа 28
Пересічення та примикання
1 Розбирання бортових каменів м 245
2 Перевезення будівельного сміття до 15 км т 25,36
3 Улаштування дорожніх корит коритного профілю, глибина корита до 500 мм м2 корита 122,5
4 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 98
5 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з гранвідсіву м3 матеріалу основи 12,25
6 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню м3 матеріалу основи 18,375
7 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах
покриттів м бортового каменю 245
8 Знімання асфальтобетонних покриттів доріг, глибина фрезерування 50 мм м2 покриття 845
9 Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості
навантажувальних робіт) т 67,6
10 Розливання в`яжучих матеріалів т 0,2535
11 Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші
дрібнозернистої тип Б із застосуванням укладальників асфальтобетону т суміші 141,115
12 Розливання в`яжучих матеріалів т 0,2535
13 Улаштування верхнього шару покриття товщиною 50 мм з сумішей
асфальтобетонних ЩМАС -20 асфальтоукладальником при ширині смуги
до 3,5 м м2 покриття 845
Облаштування та обстановка дороги
1 Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну м3 15,75
2 Розбирання чорних щебеневих покриттів та основ м3 конструкцій 47,25
3 Перевезення будівельного сміття до 15 км т 100,8
4 Улаштування бетонних фундаментів об'ємом до 5 м3 під устаткування м3 35
5 Монтаж перекриттів із залізобетонних плит при площі плит до 5 м2 шт 39
6 Перекладання горловин цегляних колодязів трирядовою кладкою колодязь 140
7 Установлення люка шт 39
8 Установлення решітки зливоприймальної шт 71
9 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню м3 матеріалу основи 35
10 Виготовлення гратчастих конструкцій [стояки, опори, ферми та ін.] т 0,86
11 Установлення опор з металевих труб вагою до 0,1 т опора 43
12 Установлення дорожніх знаків на металевих стояках знаків 92
13 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної
дороги двокомпонентним холодним пластиком м2 350
14 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної
дороги двокомпонентним холодним пластиком км 6,4
Тимчасові будівлі та споруди
1 Перевезення металоконструкцій т 0,422
2 Заміна дорожнього знаку прямокутного 500х2250 мм на двох опорах знак 2
3 Установлення дорожніх знаків на металевих стояках знаків 17
4 Установлення додаткових щитків знаків 3
5 Демонтаж дорожнього знаку прямокутного 500х2250 мм на двох стояках знак 2
6 Демонтаж дорожніх знаків на металевих стояках знаків 17
7 Демонтаж додаткових щитків знаків 3
8 Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі
спеціальним причіпом т 0,422
Road clothes
Disassembly of side stones m 4 618 Transportation of construction waste up to 15 km t 434 Arrangement of trough road troughs, trough depth up to 500 mm m2 of trough 2 309 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 1 562,57 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from screening m3 of the base material 230.9 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from rubble m3 of the base material 346,35 Installation of side concrete and reinforced concrete stones for other types coatings m side stone 4 618 Removal of asphalt concrete pavements of roads, depth of milling of 70 mm m2 of a covering 36 581 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 4 097 Removal of asphalt concrete coverings, depth of milling of 120 mm m2 of a covering 7 060 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 1 356
Arrangement of trough road troughs, trough depth up to 250 mm m2 of trough 5 597 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 2 239 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from screening of m3 of material 560 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from rubble m3 of the base material 1 400 Correction of the profile of crushed stone foundations without adding new material m2 of foundation 1 463 Transportation of construction waste up to 2 km (excluding cost loading works) t 585 Arrangement of bedding and leveling layers of the base for screening m3 102 Arrangement of bedding and leveling layers of rubble base m3 219 Pouring of binders t 8,53 Arrangement of a leveling layer from asphalt concrete mix fine-grained type B with the use of asphalt pavers t mixture 8 615 Pouring of binders t 13,53 Arrangement of the bottom layer of a covering 70 mm thick from hot asphalt concrete mixes of fine-grained type B m2 of a covering 45 104 Pouring of binders t 13,53 Arrangement of the top layer of a covering 50 mm thick from mixes asphalt concrete ShchMAS -20 asphalt paver with a bandwidth up to 3.5 m2 of flooring 45 104
Pavement arrangement type 1 Dismantling of asphalt concrete coverings by the mechanized way m3 of designs 116,35 Transportation of construction waste up to 15 km t 186.2 Arrangement of trough road troughs, trough depth up to 250 mm m2 of trough 561.3 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 176 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from the screening of m3 of the base material 233 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from rubble m3 of the base material 233 Installation of concrete curbs on a concrete basis m curb 1 485 Arrangement of single-layer asphalt concrete pavements and of sidewalks from fine-grained asphalt concrete mix type G 4 cm thick covering 2 327 Arrangement of sidewalk type 2 Disassembly of side stones m 36 Installation of concrete curbs on a concrete base m curb 76 Disassembly of asphalt concrete coatings by mechanized method m3 structures 21,335 Load of garbage manually t 0,8984 Garbage load t garbage 37.73 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 38,628 Arrangement of trough road troughs, trough depth up to 500 mm m2 of trough 18 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 14,4 Arrangement of trough road troughs, trough depth up to 250 mm m2 trough 322.7 Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost loading works) t 129,08 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from the screening of m3 of the base material 17,742 Arrangement of bedding and leveling layers of the base from rubble m3 of the base material 25,48 Installation of side stones of concrete and reinforced concrete at other types coatings m side stone 36 Installation of concrete curbs on a concrete base m curb 76 Arrangement of coverings from small-sized figured paving elements [FEM] m2 coverage 426.7 Cutting of small shaped paving elements [FEM] m cut 28
Intersection and adjacency
Disassembly of side stones m 245
Transportation of construction waste up to 15 km t 25.36
Arrangement of trough road troughs, trough depth up to 500 mm m2 trough 122.5
Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost
loading works) t 98
Arrangement of bedding and leveling layers of the base from screening of m3 of the base material 12,25
Arrangement of bedding and leveling layers of the base from rubble m3 of the base material 18,375
Installation of side stones of concrete and reinforced concrete at other types
coatings m side stone 245
Removal of asphalt concrete coverings of roads, depth of milling of 50 mm of a m2 of a covering 845
Transportation of construction waste up to 15 km (excluding cost
loading works) t 67,6
Pouring of binders t 0,2535
Arrangement of a leveling layer from asphalt concrete mix
fine-grained type B with the use of asphalt pavers t mixture 141,115
Pouring of binders t 0,2535
Arrangement of the top layer of a covering 50 mm thick from mixes
asphalt concrete ShchMAS -20 asphalt paver with a bandwidth
up to 3.5 m2 of coverage 845
Arrangement and condition of the road
Disassembly of asphalt concrete coverings manually m3 15,75
Disassembly of black crushed stone coatings and foundations of m3 structures 47.25
Transportation of construction waste up to 15 km t 100.8
Installation of concrete foundations with a volume of up to 5 m3 for equipment m3 35
Installation of floors from reinforced concrete plates at the area of plates to 5 m2 of piece 39
Rearrangement of the mouths of brick wells with three-row masonry well 140
Installation of the hatch piece 39
Installation of a lattice of a storm receiving piece 71
Arrangement of bedding and leveling layers of the base from rubble m3 of the base material 35
Manufacture of lattice structures [risers, supports, trusses, etc.] t 0,86
Installation of supports from metal pipes weighing up to 0,1 t support 43
Installation of road signs on metal signposts 92
Applying horizontal road markings to the car surface
roads with two-component cold plastic m2 350
Applying horizontal road markings to the car surface
roads with two-component cold plastic km 6.4
Temporary buildings and structures
Transportation of metal structures t 0,422
Replacement of a road sign of rectangular 500*2250 mm on two supports sign 2
Installation of road signs on metal sign posts 17
Installing additional sign shields 3
Dismantling of a road sign of rectangular 500*2250 mm on two risers sign 2
Dismantling of road signs on metal sign posts 17
Dismantling of additional shields of signs 3
Transportation of metal structures of heavy and light types by trucks with
special trailer t 0,422
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг/робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно Ф №КБ-2в та Ф № КБ-3. Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні абз. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 17:20 |
ТД вул Лушпи у м Суми зміни 20.09.2021.docx | |
20 вересня 2021 17:19 |
Перелік змін 20.09.docx | |
20 серпня 2021 12:49 |
Проект договору вул Лушпи у м Суми.docx |
20 вересня 2021 17:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 вересня 2021 17:20 |
ТД вул Лушпи у м Суми зміни 20.09.2021.docx
|
|||||||||
20 вересня 2021 17:19 |
Перелік змін 20.09.docx
|
|||||||||
20 серпня 2021 12:49 |
Проект договору вул Лушпи у м Суми.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
Відповідно до підпункту 5.1.6 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Враховуючи вищевикладене, оскільки надання копій сертифікатів не відноситься до документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника, у разі участі об’єднання учасників, копію сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) та систему екологічного менеджменту/управління ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010) необхідно надати безпосередньо на об’єднання учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000041 ● 7ec77367635e47d0807919aaa21a167e
- Статус: вирішено ● Дата: 28 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 № 517
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2021 №517
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-08-20-002455-c 20.08.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 16:00:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м. Суми (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-002455-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 15:48:07
Про надання пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення від 30.11.2021, ДП «Дороги Сумщини» повідомляє, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості здійснено виходячи з розробленої кошторисної документації, керуючись вимогами ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва; СОУ 42.1.-37641918-087:2019 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства; ДБН В. 2.3- 4:2015 Автомобільні дороги. Споруди транспорту; ДСТУ 3587-97 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану; СОУ 42.1-37641918-117:2014 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості.
Відповідно до визначення поняття «бюджетне призначення», що міститься у нормах Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
У свою чергу, ДП «Дороги Сумщини» не є головним розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 7 частини 5 статті 22 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів здійснюють управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів, у бюджетному процесі.
Проведення закупівлі, так само як і розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі послуг «ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м.Суми (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» відповідно до норм чинного законодавства здійснювалось ДП «Дороги Сумщини» шляхом забезпечення організації та координації його роботи головним розпорядником бюджетних коштів - Департаментом розвитку інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації.
Так, розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 31.03.2021 року № 195-ОД, ДП «Дороги Сумщини» уповноважено на виконання функцій замовника поточного середнього ремонту вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.
Розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.03.2021 №132-ОД проспект Михайла Лушпи в м. Суми включено до Переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році.
Обсяг фінансування об’єкту ремонту за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам становив 50 000 000,00 гривень та додатково 50 000 000,00 грн планувалось у вигляді субвенції з бюджету Сумської міської територіальної громади.
Враховуючи наявну портебу в закупівлі послуг з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м Суми (окремими ділянками), ДП «Дороги Сумщини» на підставі дефектного акту було розроблено кошторисну документацію та 12.08.2021 направлено на затвердження до балансоутримувача об'єкта – Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради.
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборон щодо проведення закупівель до затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів та враховуючи обмежені терміни для надання послуг через сезонність вказаних робіт, 20.08.2021 року ДП «Дороги Сумщини» оприлюдено оголошення щодо проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м Суми (окремими ділянками), очікуваною вартістю - 98 768 000,00 гривень, з терміном надання послуг – до 31.12.2022 року.
При цьому, враховуючи розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.03.2021 № 132-ОД, 26.04.2021 № 271-ОД, від 20.05.2021 № 325-ОД, від 07.06.2021 № 388-ОД, від 18.06.2021 № 418-ОД, 26.08.2021 № 539-ОД та від 27.09.2021 №606-ОД обсяг субвенції становив 25 000 000,00 грн з Державного бюджету та 25 000 000,00 грн – з бюджету Сумської міської територіальної громади.
Відповідно до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 22.11.2021 №731-ОД обсяг фінансування послуг з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м Суми (окремими ділянками) становить 50 000,00 гривень.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ДП «Дороги Сумщини» повідомляє, що воно розміщене у визначені законодавством терміни на сайті Сумської обласної державної адміністрації за посиланням http://sm.gov.ua/uk/oda/26186.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-12-28 10:55:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2021 16:06
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2021 16:06
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
87 216 000,00
UAH з ПДВ
|
60 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
98 244 529,60
UAH з ПДВ
|
61 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #05433057 |
Переможець |
60 999 990,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 16:40
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 14:38 |
Кінець періоду оскарження: | 25 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 14 грудня 2021 14:38 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 09.11.2021 рішенням уповноваженої особи (протокол 09.11-У) продовжено термін укладання договору з КП «ШЛЯХРЕМБУД» СМР на закупівлю послуг ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м. Суми (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) до 60 днів, у зв’язку з не затвердженням кошторисної документації з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м. Суми (окремими ділянками) власником (балансоутримувачем) об’єкту. При цьому, станом на 14.12.2021 питання не вирішене, кошторисна документація по об’єкту «Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м. Суми (окремими ділянками)» не затверджена власником (балансоутримувачем) та не передана ДП «Дороги Сумщини». Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Керуючись положеннями статей 10, 11, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного підприємства «Дороги Сумщини» від 24.05.2021 № 34 (в редакції наказу від 09.06.2021 №42), враховуючи результати моніторингу процедури закупівлі, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, прийнято рішення відмінити тендер на закупівлю послуг ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по проспекту Михайла Лушпи у м. Суми (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону. |
14 грудня 2021 14:37
|
Електронний підпис |
14 грудня 2021 14:35
|
Протокол відміна вул Лушпи у м Суми.pdf |