Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних систем в гуртожитку № 3 СумДУ та гуртожитку №4 СумДУ
Очікувана вартість
49 692,00 UAH
UA-2021-08-20-001978-c ● 1566d625e9a044a7bcd7154ec10ce250
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Берестовська Ольга Іллівна 380542687825 o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 49 692,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 248,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (статут/засновницький договір/код доступу до результату надання адміністративної послуг), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо).
Аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником предметом якого є послуги (роботи), що включають в себе механічне очищення, обмивання та дезінфекцію вентиляційних систем.
3. Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, яка повинна включати наступні види робіт :
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
3. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі.
У випадку якщо Учасник для надання послуг планує залучити співвиконавця, необхідно подати довідку довільної форми в якій зазначити повне найменування співвиконавця, його місцезнаходження, види робіт, які передбачається доручити співвиконавцю. Якщо співвиконавцю передбачається доручення виду робіт, для виконання яких необхідно мати відповідні дозвільні документи, то Учасник має подати в складі пропозиції дозвільні документи на співвиконавця.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (статут/засновницький договір/код доступу до результату надання адміністративної послуг), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо).
Аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником предметом якого є послуги (роботи), що включають в себе механічне очищення, обмивання та дезінфекцію вентиляційних систем.
3. Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, яка повинна включати наступні види робіт :
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
3. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі.
У випадку якщо Учасник для надання послуг планує залучити співвиконавця, необхідно подати довідку довільної форми в якій зазначити повне найменування співвиконавця, його місцезнаходження, види робіт, які передбачається доручити співвиконавцю. Якщо співвиконавцю передбачається доручення виду робіт, для виконання яких необхідно мати відповідні дозвільні документи, то Учасник має подати в складі пропозиції дозвільні документи на співвиконавця.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Mеханічне очищення поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для механічного очищення в гуртожитку № 3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська, 7, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Замостянська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Обмивання металевих поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для гідроструменевого очищення поверхонь в гуртожитку № 3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська,7, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Замостянська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Дезінфекція очищених повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь в гуртожитку №3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська,7, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Замостянська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Очищення рекуператорів DP Prana 250 (2 шт.) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь систем вентиляції в гуртожитку № 3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська,7, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Замостянська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Mеханічне очищення поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для механічного очищення в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Обмивання металевих поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для гідроструменевого очищення поверхонь в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Дезінфекція очищених повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь вентиляційних систем в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31 , м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Очищення вентиляторів канальних Вентс ТТ ПРО 250 (2 шт.) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь систем вентиляції в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги, здійснюється Замовником в безготівковій формі по факту надання Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання-передачі наданих Послуг уповноваженими особами Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 12:01 |
Проєкт договору.docx | |
20 серпня 2021 12:00 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065 |
Переможець |
49 692,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 17:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 12:14
|
Дог №397 від 15.09.2021.pdf | укладений |
15 вересня 2021 12:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Mеханічне очищення поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для механічного очищення в гуртожитку № 3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська, 7, м. Суми | 1 | послуга |
4 990,50
UAH з ПДВ
|
Обмивання металевих поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для гідроструменевого очищення поверхонь в гуртожитку № 3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська,7, м. Суми | 1 | послуга |
2 642,00
UAH з ПДВ
|
Дезінфекція очищених повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь в гуртожитку №3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська,7, м. Суми | 1 | послуга |
2 565,00
UAH з ПДВ
|
Очищення рекуператорів DP Prana 250 (2 шт.) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь систем вентиляції в гуртожитку № 3 CумДУ за адресою: вул. Замостянська,7, м. Суми | 1 | послуга |
19 718,00
UAH з ПДВ
|
Mеханічне очищення поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для механічного очищення в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31, м. Суми | 1 | послуга |
4 990,50
UAH з ПДВ
|
Обмивання металевих поверхонь сталевих повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) за допомогою машини для гідроструменевого очищення поверхонь в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31, м. Суми | 1 | послуга |
2 642,00
UAH з ПДВ
|
Дезінфекція очищених повітропроводів вентиляційних систем (25 м2) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь вентиляційних систем в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31 , м. Суми | 1 | послуга |
2 565,00
UAH з ПДВ
|
Очищення вентиляторів канальних Вентс ТТ ПРО 250 (2 шт.) машиною для гідроструменевого очищення поверхонь систем вентиляції в гуртожитку № 4 СумДУ за адресою: вул. Санаторна, 31, м. Суми | 1 | послуга |
9 579,00
UAH з ПДВ
|