Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33140000-3 Медичні матеріали, Безпечна голка 21G х 1 ½( НК 024:2019 17812 Захисний ковпачок голки), Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна , зигзагоподібна стрічка, 100 г(НК 024:2019 58232 Рулон ватний нестерильний), Відріз марлевий медичний нестерильний 1000смх90см ,складка, тип 17(НК 024:2019 48125 - Рулон марлевий, нестерильний)
Очікувана вартість
263 000,00 UAH
UA-2021-08-20-001937-c ● 0cd65e2b19e3468c8ed82452bd6ed5e4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Коваленко Світлана Анатоліївна 380472370121, 380674742280 vice_h@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 11:03 |
Очікувана вартість: | 263 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
33140000-3 Медичні матеріали, Безпечна голка 21G х 1 ½( НК 024:2019 17812 Захисний ковпачок голки), Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна , зигзагоподібна стрічка, 100 г(НК 024:2019 58232 Рулон ватний нестерильний), Відріз марлевий медичний нестерильний 1000смх90см ,складка, тип 17(НК 024:2019 48125 - Рулон марлевий, нестерильний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 Одиниця
33140000-3 Медичні матеріали, Безпечна голка 21G х 1 ½( НК 024:2019 17812 Захисний ковпачок голки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 Одиниця
33140000-3 Медичні матеріали Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна , зигзагоподібна стрічка, 100 г(НК 024:2019 58232 Рулон ватний нестерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2500 Одиниця
33140000-3 Медичні матеріали Відріз марлевий медичний нестерильний 1000смх90см ,складка, тип 17(НК 024:2019 48125 - Рулон марлевий, нестерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2021 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2021 10:28 |
ПРОТОКОЛ зміни ТД.pdf | |
27 серпня 2021 10:22 |
ТД зміни 27.08.2021.pdf | |
20 серпня 2021 12:01 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
20 серпня 2021 12:00 |
ТД САЙТ.pdf |
27 серпня 2021 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2021 10:28 |
ПРОТОКОЛ зміни ТД.pdf
|
|||
27 серпня 2021 10:22 |
ТД зміни 27.08.2021.pdf
|
|||
20 серпня 2021 12:01 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
20 серпня 2021 12:00 |
ТД САЙТ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Характеристики
Дата подання: 26 серпня 2021 10:45
Дата відповіді: 27 серпня 2021 13:21
Доброго дня!
Уточніть будь ласка по першій позиції у торгах. Я правильно зрозуміла, що Безпечна голка 21G х 1 ½- це стерильні двосторонні голки використовуються для взяття кількох проб за одну процедуру венепункції. Одна частина голки призначена для введення в вену, інша закрита захисним гумовим ковпачком, який при витяганні пробірки перешкоджає розбризкуванню крові?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Безпечна голка 21G х 1 ½ - це безпечна голка призначена для проведенні ін'єкцій, як і звичайні ін'єкційні голки, але суттєво відрізняється конструктивно, а саме: має звичайний захисний ковпачок, що захищає голку до моменту її використання, та спеціальний ковпачок безпеки, що складає єдине ціле з павільйоном голки. Після того, як проведена ін'єкція ковпачок безпеки закривається на вістрі голки та безповоротно блокує його, що призводить до неможливості подальшого використання голки та до неможливості випадкового уколу використаною голкою персоналом. Даний тип голок призначений для запобігання розповсюдженню інфекцій, що передаються через кров.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-001937-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД"РЕНЕСАНС ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:42494109
Дата подання: 25 серпня 2021 16:21
Вимога щодо усунення порушень тендерної документації
Шановний Замовник!
Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації Ви викладаєте вимогу в наданні "Довідки в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону." поряд з тим це можливо трактувати по різному, оскільки довідка не може бути документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору (договорів). Про виконання договору свідчать видаткові накладні, акти приймання-передавання, листи відгуки. Чому Ви не визначаєте надавати копії самого договору чи його оригінал? Будь ласка в несіть зміни, та чітко вкажіть, які документи надавати згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації Ви викладаєте вимогу в наданні "Довідки в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону." поряд з тим це можливо трактувати по різному, оскільки довідка не може бути документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору (договорів). Про виконання договору свідчать видаткові накладні, акти приймання-передавання, листи відгуки. Чому Ви не визначаєте надавати копії самого договору чи його оригінал? Будь ласка в несіть зміни, та чітко вкажіть, які документи надавати згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2021 09:06
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЇ, яку необхідно підтвердити, а також ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників (підтверджується відповідями та роз’ясненнями ДЕПАРТАМЕНТУ СФЕРИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=9cd68820-576c-4fbb-a1c7-f83e3636f64e , https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA).
Тендерна документація була розроблена та затверджена Замовником з урахуванням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
При цьому Тендерний комітет КНП "ЧООД Черкаської обласної ради" уважно розглянув Вимогу (UA-2021-08-20-001937-c.a1), та, враховуючи різне трактування вимог потенційних учасників даної закупівлі, які зазначені в Тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону, прийняв рішення внести уточнення до ТД щодо підтвердження виконання аналогічного договору.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЇ, яку необхідно підтвердити, а також ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників (підтверджується відповідями та роз’ясненнями ДЕПАРТАМЕНТУ СФЕРИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=9cd68820-576c-4fbb-a1c7-f83e3636f64e , https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA).
Тендерна документація була розроблена та затверджена Замовником з урахуванням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
При цьому Тендерний комітет КНП "ЧООД Черкаської обласної ради" уважно розглянув Вимогу (UA-2021-08-20-001937-c.a1), та, враховуючи різне трактування вимог потенційних учасників даної закупівлі, які зазначені в Тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону, прийняв рішення внести уточнення до ТД щодо підтвердження виконання аналогічного договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОПОСОВА СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА |
219 300,00
UAH з ПДВ
|
219 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
260 491,50
UAH з ПДВ
|
260 491,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС |
262 283,75
UAH з ПДВ
|
262 283,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОПОСОВА СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА #2102703188 |
Відхилено |
219 300,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 14:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
260 491,50
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 09:22
|
ДОДАТКОВА1 договір 469-2220.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 10:00
|
469-2220.pdf | укладений |
21 вересня 2021 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «про публічні закупівлі», п. 3.4. та 3.5.1 договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору , та викласти п. 3.3. Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 469/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |