Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22436347 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Карпович +380977814249 kan44541@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 15:22 |
Очікувана вартість: | 1 752 094,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 760,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 09:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 09:22 |
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx | |
20 серпня 2021 09:22 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ .doc | |
20 серпня 2021 09:22 |
ФОРМА_ЦiНОВОi_ПРОПОЗИЦii.docx | |
20 серпня 2021 09:22 |
проект договору +.doc | |
20 серпня 2021 09:22 |
Техзавдання колектор ПТУ-Південна.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000081 ● 127612c4150b410aba5d1ada5da591b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 19:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2022 № 27-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.09.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2022 № 27-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-08-20-001049-a 20.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-22 10:38:01
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція ділянки напірного каналізаційного колектора НСК «ПТУ»-НСК «Південна» місто Первомайськ Миколаївська область» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-22 13:55:26
Щодо технічних та якісних хапактеристик предмета закупівлі
Повідомляємо, що предмет закупівлі робіт "Реконструкція ділянки напіпного каналізаційного колектора НСК "ПТУ"-НСК "Південна" місто Первомайськ Миколаївська область" базуться на проектно-кошторисній документації, яка пройшла еспертизу відповідно до законодавства України.
В листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-01/38216-06 «Щодо закупівлі робіт» від 25 листопада 2016 року зазначено, що при визначені очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва.
Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Виходячи зі змісту пункту 5.8.3 зведений кошторисний розрахунок містить зокрема Главу 10 «Утримання служби замовника» та Главу 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Згідно з пунктом 5.8.13 до Глави 10 «Утримання служби замовника» включається, зокрема, кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Разом з тим, відповідно до пункту 5.8.15 до Глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» включаються, зокрема: вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення авторського нагляду проектними організаціями.
Відповідно вартісні показники закупівлі робіт "Реконструкція ділянки напіпного каналізаційного колектора НСК "ПТУ"-НСК "Південна" місто Первомайськ Миколаївська область" розраховані на основі експерного звіту № 158/21Д від 13 листопада 2021 року без врахувування затрат на сопутні послуги та проведення експертизи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі базуються на которисі проектно-кошторисої документації затвердженої наказом начальника управління житлово-комунального господарства № 50 від 29 вересня 2021 року.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі веб-сайті. Повідомляємо, що управління житлово-комунального господарства первомайської міської ради не має власного веб сайту, проте відповідно до пункту 4-1 можливе використання веб сайту головгого розпорядника, відповідно управління використовує сайт: http://www.pervomaisk.mk.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-22 10:39:48
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція ділянки напірного каналізаційного колектора НСК «ПТУ»-НСК «Південна» місто Первомайськ Миколаївська область» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 30.12.2021 № 1 до договору від 24.09.2021 № 107 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 до Договору та продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-22 12:52:18
На Ваш замит прикрівлюємо лист ТПП № 1135/07 від 23 грудня 2021 року
Як і зазначається в додатковій угоді № 1 до договору № 107 підставою для продовження строку договору виступають форс-мажорні обставини засвідчення листом Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області. Так розрахунок терміну продовження базувався з розрахунку терміну дії форс-мажорних обставин та розрумних строків необхідних для завершення робіт після припинення дії надзвичайних обставин.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-10-07 14:14:59
Щодо ворушень
Повна інформація зазначена в листі
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-10-10 10:12:01
Відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі – Управління) на звернення Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (далі – Замовник) за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) повідомляє наступне.
1. Щодо нормативно-правових актів на підставі, яких проводився моніторинг процедури закупівлі.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі здійснено аналіз дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі, але не виключно: Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Цивільному кодексу України, Господарському кодексу України тощо.
У зв’язку з посиланням Замовника на Лист торгово-промислової палати Миколаївської області від 23.12.2021 № 1135/07, як документа, що підтверджує виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 до Договору про закупівлю та продовження строку його дії та виконання зобов’язань, під час моніторингу процедури закупівлі було враховано положення Регламенту (нова редакція) засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), затвердженого рішення Президії ТПП України від 18 грудня 2014 р. № 44(5).
2. Щодо зобов’язання визнати недійсними умови додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 до Договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону у Висновку обов’язково зазначається зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини першої статті 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3, 5 та 6 статті 203 цього Кодексу.
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону додатковою угодою від 30.12.2021 № 1 без наявності документально підтвердженого виникнення обставин продовжив строк дії Договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань.
Зважаючи на вказане, єдиним можливим способом усунення Замовником порушення є вжиття заходів щодо визнання недійсними умови додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 до Договору про закупівлю щодо продовження строку дії договору та виконання зобов’язань з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України, про що й було зазначено у Висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради, ознайомившись з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-20-001049-a повідомляє про наступне: Щодо оприлюднення в електронній системі відсутніх документів то дана вимога виконана в повній мірі. Щодо визнання недійсності додаткової угоди № 1 від 30грудня 2020 року то вважаємо цю вимогу безпідставною та такою що суперечить нормам законодавства, в тому числі здійсненою з перевищенням службових повноважень посадової особі, яка опублікувала вищезазначений висновок, з наступних причин: 1. Згідно наукового коментаря до законодавства України про публічні закупівлі розробленого для гармонізації системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» прокоментовано, що форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передачі товару виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. У статті 617 Цивільного кодексу зазначено, що особа, яка порушила зобов’язання звільняється від відповідальності за порушення зобов’язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили. Доказами, що підтверджують факт настання (існування) зазначених обставин, є, в тому числі висновок Торгово-промислової палати про настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території України. З урахування вимог частини 1 статті 631 Цивільного кодексу продовження договору за цією підставою можливе у разі, коли строк дії договору на закінчився у встановленому законом порядку. В свою чергу за умовами договору № 107 від 24 вересня 2021 року сторони за необхідності мають право ініціювати внесення змін до договору. В розділі 15 договору зазначено механізм внесення змін до нього і базується на погодженні та згодою між сторонами договірних відносин. Управління Південного офісу Держудитслужби в Миколаївській області не являється стороною договору. Враховуючи, що товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія ПМК-226» листом № 96 від 22 грудня 2022 року звернулось до Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області з аргументованим зазначенням обставин, що виникли при виконанні зобов’язань. Відповідно Регламенту засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) затвердженого Президією Торгово-промислової палати України від 18 грудня 2014 року № 44 (5) до кожної окремої заяви додається окремий комплект документів. Згідно 6.3. Заява за встановленою ТПП України формою про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (Додатки №№ 1, 2, 3, 4 до Регламенту) подається за підписом керівника підприємства, організації та з відбитком печатки підприємства, або за його дорученням - довіреною особою. Заява фізичної особи подається за її підписом особисто або за її дорученням - довіреною особою. Згідно 6.3.1. У заяві, зокрема, зазначається, які саме зобов'язання за договором, контрактом, угодою та/або законом, нормативним актом не можуть бути виконані у встановлений термін внаслідок настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) з посиланням і наданням доказів таких обставин, початок їх виникнення і термін дії, які на думку Заявника унеможливили виконання цих зобов'язань у встановлений договором, контрактом, угодою та/або законом, нормативним актом термін та інші відповідні відомості. У заяві зазначаються також телефонні номери для зв'язку, електронна адреса, спосіб отримання Сертифіката (особисто, через уповноважену особу, кур'єрською чи звичайною поштою тощо). Згідно 6.4. Для засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) встановлюються наступні вимоги: Згідно 6.4.1. Суб'єкти господарювання та фізичні особи (громадяни України, іноземці, особи без громадянства) за договірними зобов'язаннями надають разом із заповненою заявою встановленої форми документи, передбачені в цій формі заяви (Додаток № 1 до Регламенту). Вищезазначений перелік документів не вимагається додатково замовником тому, що засвідчувальний орган уже перевірив докази підрядника та сумніву не пілягають Сторона Замовника оцінюючи надану стороною Підрядника, що ініціювала внесення змін, в ході оцінки отриманої інформації, та оцінивши потенційні ризики, сторони дійшли згоди продовжити строки договору. Якщо в управлінні Південного офісу Держудитслужби в Миколаївській області піддають сумніву висновок Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області це знаходиться за межами юрисдикції управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради та не має впливати на договірні відносини що базуються на принципах добросовісності. 2. Відповідно до роз’яснень щодо висновку зазначається визнання недійсності правочину посилаючись на частину 1 статті 215 Цивільного Кодексу України, Відповідно до частини 1 статті 203 Цивільного Кодексу України визначено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа що проводила моніторинг жодним чином не доказала виникнення даних обставин та навіть цікавилась впливом на державні та суспільні інтереси. Зокрема договір № 107 від 24 вересня 2021 року укладено відповідно до норм цивільного та господарського законодавства, додаткова угода, що є додатком договору укладена відповідно до норм цього договору з урахуванням норм цивільного законодавства. Також не існувала загроза інтересам держави та суспільства, зокрема при подовжені строку договору не збільшувалась сума договору, а в враховуючи, що на час проведення моніторингу товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія ПМК 226» було повністю виконано роботи згідно проектно-кошторисної документації, що мінімізує ризики загрози суспільним інтересам. А стосовно моральної складової – роботи проводились на об’єкті критичної інфраструктури тому сторони чітко усвідомлювали ризики невиконання зобов’язань та вплив їх репутацию сторін. 3. Згідно статті 8 Основні функції органу державного фіскального контрою Закону України «Про основні засади здійснення державного фіскального контролю в Україні» визначено, що орган державного фінансового контрою виконує наступні функції: 1). Здійснює державний фінансовий контроль та контроль за: за виконанням функцій з управління об’єктами державної власності, цільовим та ефективним використанням коштів державного і місцевих бюджетів, цільовим використанням і своєчасним поверненням кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії, достовірністю визначення потреби в бюджетних коштах при складання планових бюджетних показників, відповідністю взятих бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), веденням бухгалтерського обліку, а також складанням фінансової і бюджетної звітності, паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету, станом внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту у розпорядників бюджетних коштів, усуненням виявлених недоліків і порушень 2). Розробляє пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому. 3) Вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб. 4) Здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на нього Кабінетом Міністрів України. Відповідно до статті 5 Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України. В свою чергу згідно Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 укладення внесення змін до договору слугує лише підставою для проведення перевірки. Враховуючи, що до функціональних обов’язків не входять повноваження перевірки відповідності договорів цивільному та господарському законодавству виникають обставинти перевищення права службовою собою щодо про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства. При цьому вимкнення обставин передбачених статтею 215 Цивільного Кодексу України не визначені та не доведенні, тому висновок за результатами мониторингу закупівлі UA-2021-08-20-001049-a складено з перевищенням службових повноважень посадовою особою. Згідно законодавства України рішення та вимоги посадових осіб не підлягають виконанню, якщо вони не законні, а в разі загрози виникнення їх суспільно-пебезпечності зобов’язаний вжити заходів по їх припиненю, в тому числі чарез звернення до відповідних структур.
2022-10-13 16:18:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАЗАРЯН ЗАРУІ ЄРВАНДІВНА" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 331 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ПМК-226" |
1 578 896,40
UAH з ПДВ
|
1 339 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
1 576 520,40
UAH з ПДВ
|
1 576 520,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬФ СПЕЦБУД" |
1 752 094,00
UAH з ПДВ
|
1 752 094,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАЗАРЯН ЗАРУІ ЄРВАНДІВНА" #2981421904 |
Відхилено |
1 331 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 11:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ПМК-226" #39551879 |
Переможець |
1 339 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2022 16:17
|
додатки до договору.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2022 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 10:44
|
1-р дог 107.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:28
|
ду 1 дог 107.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 08:46
|
107.pdf | укладений |
24 вересня 2021 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, лист регіональної Торгово-Промислової палати Миколаївської області від 23 грудня 2021 року № 1135/07 в якому зазначено, що з урахуванням епідемічної ситуації, дію встановленого карантину було продовжено постановами Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-coV-2», від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-coV-2», від 17 лютого 2021 року № 104, від 21 квітня 2021 року № 405 та від 16 червня 2021 року № 611 та від 15 грудня 2021 року № 1336 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» до 31 березня 2022 року . Згідно з частиною 2 статті 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, включено до переліку форс-мажорних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 11 перехідних положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік, в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» від 02 грудня 2021 року № 1931-IX, установлено, що на кінець 2021 року, як виняток з положень частини дванадцятої статті 23 та частин першої і другої статті 57 Бюджетного кодексу України, залишки коштів за окремими субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам, наданими з державного бюджету у 2021 році (а саме за кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2311700, 2411030, 2511240, 2761230, 2761490, 2911050, 2911060, 3121120, 3411220, 3511100, 3511210), та за субвенцією, наданою з державного бюджету у 2020 році за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 3131310, зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів для здійснення відповідних витрат у 2022 році з урахуванням їх цільового призначення. Враховуючи рішення Первомайської міської ради від 27 січня 2022 року № 2 «Про внесення змін до бюджету Первомайської міської територіальної громади на 2022 рік» затвердити видатки на 2022 рік до договору від 24 вересня 2021 року № 107 «Реконструкція ділянки напірного каналізаційного колектора НСК «ПТУ» -- НСК «Південна» м. Первомайськ Миколаївської області» (ДК 021-2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе доріг, автодромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), в сумі – 58979,59 грн. (п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 59 копійок) в тому числі ПДВ – 9826,60 грн. (дев’ять тисяч вісімсот двадцять шість гривень 60 копійок). Без збільшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-р |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання вимоги висновку про результати моніторингу поцедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додатки до договору № 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |