Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-08-19-006448-a 0be3ba2ad7154f319220240055af9922
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Глущенко

+380986729233 danahabarova2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЛАГОВІЩЕНСЬКИЙ НВК № 1
Код ЄДРПОУ: 33333913
Місцезнаходження: 26400, Україна , Кіровоградська обл., місто Благовіщенське, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Дар'я Глущенко
+380986729233
danahabarova2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2021 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2021 12:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2021 13:01
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплект
Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, вул.Заводська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після підписання договору шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 5 робочих днів по видатковій накладній. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2021 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 13:01
ТД МЕБЛІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікації ДСТУ ISO
Дата подання: 19 серпня 2021 15:04
Дата відповіді: 20 серпня 2021 12:32
Шановний Замовнику! Хочемо наголосити, що сертифікація ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 28000:2008 є добровільною, а також не має відношення до нормативних документів, що є обов'язковими для постачання шкільних меблів. Просимо переглянути Ваші вимоги та внести зміни у документацію.
Відповідь: Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчанняЧастиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.

Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".

Разом з тим, закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку і було визначено, що потенційні учасники без проблем можуть отримати ті чи інші документи у виробників або офіційних дистриб’юторів на території України.

Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».

В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.

На підставі вищенаведеного зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Щодо сертифікації ДСТУ ISO
Дата подання: 27 серпня 2021 12:13
Але такі сертифікати є лише у одного учасника, який постійно перемагає в подібних закупівлях. Тобто Вас не цікавить нормальна здорова конкуренція?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-19-006448-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гамаюн Груп, Код ЄДРПОУ:39537875
Дата подання: 27 серпня 2021 12:19
Обмеження конкуренції
Добрий день! У Вас занадто гарний бюджет для таких комплектів, що Ви бажаєте придбати. Є багато учасників, які могли б запропонувати ЗНАЧНО нижчу ціну, якби не ця вимога непотрібних сертифікатів ISO. А так Ви закупите комплекти за всі кошти!
Таким чином ми вимагаємо внести зміни в документацію і розширити коло потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2021 15:28
Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Разом з тим, закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку і було визначено, що вказані технічні характеристики відповідають заявленій суму. Ми чітко розуміємо, що дешево не означає якісно. Ваше прохання щодо видалення сертифікатів лише доводить той факт, що на неякісні та дешевші товари сертифікати якості відсутні.
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
На основі вищенаведеного зміни в документацію вноситися не будуть.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

27 серпня 2021 15:28
Відповідь (3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ" 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2021 09:39
Електронний підпис
31 серпня 2021 09:38
11. Авторизація.pdf
31 серпня 2021 09:38
12. Листи.pdf
31 серпня 2021 09:38
4. Проект договору.pdf
31 серпня 2021 09:38
5. Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2021 09:38
10. Сертифікати.pdf
31 серпня 2021 09:38
1. Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2021 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 09:36
Договір НУШ меблі.pdf укладений
14 вересня 2021 09:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець) 55 комплект 2 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 333,33 UAH)