Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт під’їздів із заміни дверних блоків на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Крюкова, 45
Очікувана вартість
121 433,00 UAH
UA-2021-08-19-005203-a eab1fb933ac54f9f9109b4969f9464e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Аралова

+380978517036 aralova1911@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43938788
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31
Контактна особа: Ольга Аралова
+380978517036
aralova1911@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2021 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 121 433,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт під’їздів із заміни дверних блоків на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Крюкова, 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Крюкова, буд. 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 90 робочих днів. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2021 12:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 12:01
Оголошення вул. Крюкова.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД" 121 432,27
UAH з ПДВ
121 432,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2021 21:01
Електронний підпис
30 серпня 2021 20:59
Реєстр документіів.pdf
30 серпня 2021 20:59
МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД"
#13418758
Переможець 121 432,27
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 15:50

Документи

31 серпня 2021 15:50
Електронний підпис
31 серпня 2021 15:47
протокол 93.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД"
#13418758
121 432,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2021 15:50
Електронний підпис
31 серпня 2021 15:47
протокол 93.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 13:11
Додаткова угода.PDF зміни до договору
03 листопада 2021 13:09
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 11:25
Договір Крюкова 45.PDF укладений
21 вересня 2021 11:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 листопада 2021 10:47
121 222,53 UAH UA448201720344250007000112128
Адміністрація АНД району ДМР
UA313003460000026007025704801
НВ ТОВ "ДИЛ, ЛТД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору про надання послуг на 209,74 грн. (Двісті дев'ять грн. 74 коп.) без ПДВ згідно ст. 291, 297 ПКУ. 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить: 121222,53 грн. (Сто двадцять одна тисяча двісті двадцять дві грн. 53 коп.), без ПДВ згідно ст. 291, 297 ПКУ".
Номер договору про закупівлю: 16/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 121 222,53
UAH