Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Ремонт (реставраційний) будівлі - пам’ятки Михайлівської церкви, розташованої за адресою: Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Утконосівка, вул.Михайлівська, 33б» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Класифікатор ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
12 382 930,80 UAH
UA-2021-08-19-002207-c ● ecaffb310b77422692fa5e3c2bfadc6e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ, РЕЛІГІЙ ТА ОХОРОНИ ОБ'ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40055626 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
Контактна особа: |
Чебан Ірина 0487283824 chebanirina777@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2021 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 12 382 930,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 914,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонт (реставраційний) будівлі - пам’ятки Михайлівської церкви, розташованої за адресою: Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Утконосівка, вул.Михайлівська, 33б» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Класифікатор ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68645, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район с. Утконосівка, вул. Михайлівська, 33б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 12:49 |
Перелік змін Утконосовка.doc | |
25 серпня 2021 12:49 |
Додаток 1 (проєкт договору).doc | |
25 серпня 2021 12:49 |
ТД Церква 2021.doc |
25 серпня 2021 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2021 12:49 |
Перелік змін Утконосовка.doc
|
|||
25 серпня 2021 12:49 |
Додаток 1 (проєкт договору).doc
|
|||
25 серпня 2021 12:49 |
ТД Церква 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-19-002207-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "РАД"", Код ЄДРПОУ:40783132
Дата подання: 24 серпня 2021 13:26
Вимога щодо усунення вимоги до учасника по надання ліцензії
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Отже, у вас як замовника відсутні підстави вимагати в тендерній документації надання учасниками ліцензій, оскільки таку інформацію замовник може перевірити самостійно у відповідних реєстрах.Просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, та вилучити вимогу надання ліцензії.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2021 10:59
Шановний учаснику, дякуємо за запитання.
Враховуючи обсяги закупівлі, які підлягають виконанню, а також статус об’єкту будівництва – пам’ятка архітектури, що має історичну і культурну цінність, має клас наслідків СС3, тобто найвищий , компанія, яка не має ліцензії не може претендувати на статус виконавця робіт на даному об’єкті.
В будь-якому випадку, ненадання учасником-переможцем ліцензії (у разі необхідності) є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції. Оскільки для замовника має значення своєчасне та якісне виконання робіт, ми пропонуємо учасникам одразу підтвердити наявність документа, без якого договір укладено не буде.
Виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачає обов’язкову наявність відповідної ліцензії. Тобто, кожен із суб’єктів господарювання, що має намір взяти участь у закупівлі та отримати перемогу повинен мати цей документ у своєму розпорядженні .
Крім того, щодо норми Закону, на яку ви посилаєтесь, то зазначаємо, що відповідно до пункту 5.4 тендерної документації замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто частина п’ята статті 17 Закону стосується документального підтвердження інформації, зазначеної в частинах першій та другій статті 17.
Таким чином, тендерна документація відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не встановив жодних надлишкових чи дискримінаційних вимог, тому немає підстав для внесення змін до тендерної документації цій частині.
Враховуючи обсяги закупівлі, які підлягають виконанню, а також статус об’єкту будівництва – пам’ятка архітектури, що має історичну і культурну цінність, має клас наслідків СС3, тобто найвищий , компанія, яка не має ліцензії не може претендувати на статус виконавця робіт на даному об’єкті.
В будь-якому випадку, ненадання учасником-переможцем ліцензії (у разі необхідності) є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції. Оскільки для замовника має значення своєчасне та якісне виконання робіт, ми пропонуємо учасникам одразу підтвердити наявність документа, без якого договір укладено не буде.
Виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачає обов’язкову наявність відповідної ліцензії. Тобто, кожен із суб’єктів господарювання, що має намір взяти участь у закупівлі та отримати перемогу повинен мати цей документ у своєму розпорядженні .
Крім того, щодо норми Закону, на яку ви посилаєтесь, то зазначаємо, що відповідно до пункту 5.4 тендерної документації замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто частина п’ята статті 17 Закону стосується документального підтвердження інформації, зазначеної в частинах першій та другій статті 17.
Таким чином, тендерна документація відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не встановив жодних надлишкових чи дискримінаційних вимог, тому немає підстав для внесення змін до тендерної документації цій частині.
Номер вимоги: UA-2021-08-19-002207-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "РАД"", Код ЄДРПОУ:40783132
Дата подання: 24 серпня 2021 13:44
Вимога щодо усунення вимоги до учасника щодо обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи та одержання у замовника додаткової технічної документації щодо робіт
п.п.6.6. розділу " ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації передбачено: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується:
- обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.
Така вимога про ознайомлення учасника з об’єктом, на якому мають бути виконані роботи на є безпідставною та необґрунтованою. Користуючись таким обов’язком, замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Окрім цього, замовник має можливість проігнорувати "небажаного "учасника та не надати йому додаткову технічну документацію для відповідної підготовки тендерної пропозиції. Така вимога є дискримінаційною для всіх учасників, які не матимуть можливість обстежити об'єкт замовника та отримати додаткову технічну документацію, зокрема має місце дискримінація за територіальним принципом, не в рівні умови поставлені учасники, місцезнаходження яких поруч із замовником та ті, які знаходяться на значній відстані від замовника. Такої ж думки і Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), зокрема рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c
Просимо вилучити вимогу п. 6.6. тендерної документації та привести умови тендерної документації у відповідність до Закону
Розгорнути
Згорнути
- обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.
Така вимога про ознайомлення учасника з об’єктом, на якому мають бути виконані роботи на є безпідставною та необґрунтованою. Користуючись таким обов’язком, замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Окрім цього, замовник має можливість проігнорувати "небажаного "учасника та не надати йому додаткову технічну документацію для відповідної підготовки тендерної пропозиції. Така вимога є дискримінаційною для всіх учасників, які не матимуть можливість обстежити об'єкт замовника та отримати додаткову технічну документацію, зокрема має місце дискримінація за територіальним принципом, не в рівні умови поставлені учасники, місцезнаходження яких поруч із замовником та ті, які знаходяться на значній відстані від замовника. Такої ж думки і Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), зокрема рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c
Просимо вилучити вимогу п. 6.6. тендерної документації та привести умови тендерної документації у відповідність до Закону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2021 10:59
Шановний учаснику, дякуємо за запитання.
Перш за все, звертаємо увагу, що замовник не вимагає, а пропонує потенційним учасникам обстежити об’єкт, на якому мають виконуватися роботи.
Натомість таке обстеження дозволяє здійснити попередній моніторинг окремих показників технічного стану об’єкту на якому безпосередньо будуть здійснюватись роботи, отримати необхідні для аналізу відомості, ознайомитися з проектною документацією, та відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, закріпленому у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаю увагу, що тендерна документація не містить жодних умов про обов’язковість надання у складі тендерної пропозиції будь-якого документу (довідки, акта тощо) про здійснення обстеження та отримання додаткової технічної документації. Таким чином, проводити чи ні попереднє обстеження об’єкта залишається на вибір учасника закупівлі.
Оскільки об’єкт будівництва має клас наслідків СС3 (пам’ятка архітектури місцевого значення) для замовника важливо розуміти, що учасник усвідомлює весь обсяг робіт, який доведеться виконати та дійсно буде спроможний виконати умови договору.
Стосовно наведеного вами посилання на рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, зазначаємо, що вказане рішення жодним чином не свідчить про аналогічну позицію Колегії по закупівлі, в якій подана вимога, та прийнято за іншої, ніж у цій процедурі, фактично-доказової бази, тобто за інших обставин.
Так, від учасника вимагалось по-перше надати у складі пропозиції підтвердження від замовника про виїзд учасника на місце розташування об’єкта, по друге, характер надання послуг (постачання готової їжі) не передбачав обов’язкове ознайомлення з об’єктом. Але при виконанні будівельних/реставраційних робіт попереднє обстеження об’єкта будівництва є звичайною практикою.
Таким чином, тендерна документація відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не встановив жодних надлишкових чи дискримінаційних вимог, тому немає підстав для внесення змін до тендерної документації цій частині.
Перш за все, звертаємо увагу, що замовник не вимагає, а пропонує потенційним учасникам обстежити об’єкт, на якому мають виконуватися роботи.
Натомість таке обстеження дозволяє здійснити попередній моніторинг окремих показників технічного стану об’єкту на якому безпосередньо будуть здійснюватись роботи, отримати необхідні для аналізу відомості, ознайомитися з проектною документацією, та відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, закріпленому у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаю увагу, що тендерна документація не містить жодних умов про обов’язковість надання у складі тендерної пропозиції будь-якого документу (довідки, акта тощо) про здійснення обстеження та отримання додаткової технічної документації. Таким чином, проводити чи ні попереднє обстеження об’єкта залишається на вибір учасника закупівлі.
Оскільки об’єкт будівництва має клас наслідків СС3 (пам’ятка архітектури місцевого значення) для замовника важливо розуміти, що учасник усвідомлює весь обсяг робіт, який доведеться виконати та дійсно буде спроможний виконати умови договору.
Стосовно наведеного вами посилання на рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, зазначаємо, що вказане рішення жодним чином не свідчить про аналогічну позицію Колегії по закупівлі, в якій подана вимога, та прийнято за іншої, ніж у цій процедурі, фактично-доказової бази, тобто за інших обставин.
Так, від учасника вимагалось по-перше надати у складі пропозиції підтвердження від замовника про виїзд учасника на місце розташування об’єкта, по друге, характер надання послуг (постачання готової їжі) не передбачав обов’язкове ознайомлення з об’єктом. Але при виконанні будівельних/реставраційних робіт попереднє обстеження об’єкта будівництва є звичайною практикою.
Таким чином, тендерна документація відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не встановив жодних надлишкових чи дискримінаційних вимог, тому немає підстав для внесення змін до тендерної документації цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРІМА-СТРОЙ" |
12 046 354,81
UAH з ПДВ
|
12 046 354,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Роднік |
12 382 431,95
UAH з ПДВ
|
12 382 431,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 вересня 2021 10:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі