Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Laptops
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Луганської ОДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141791 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 10 |
Контактна особа: |
Палагно Ілона Миколаївна +380645254873 osvita.loda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Палагно Ілона Миколаївна +380645254873 pr_ilona@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Lugansk Regional State Administration, the Department of Education and Science |
National ID: | 02141791 |
Contact point: |
Palagno Ilona Nikolaevna +380645254873 osvita.loda@ukr.net |
Additional contacts: |
Palagno Ilona Nikolaevna +380645254873 pr_ilona@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2021 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 12:15 |
Очікувана вартість: | 14 969 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі - Наказ), в тому числі з дотриманням п. 4 вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції згідно Наказу в частині заповнення реквізитів гарантії, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 400 000,00 грн. (чотириста тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу). Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Publication date: | 19 серпня 2021 13:45 |
Enquiries until: | 18 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 14 969 880 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 75 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - Україна, 93400, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, будинок 10. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: у формі електронної гарантії, виданої банком; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частин 2 та 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД; застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 16:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція від 17.09.2021).doc | |
17 вересня 2021 16:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 17.09.2021 р..doc | |
09 вересня 2021 12:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09.09.2021 р..doc | |
09 вересня 2021 12:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція від 09.09.2021).doc | |
19 серпня 2021 13:45 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
17 вересня 2021 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 вересня 2021 16:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція від 17.09.2021).doc
|
||||||
17 вересня 2021 16:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 17.09.2021 р..doc
|
||||||
09 вересня 2021 12:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09.09.2021 р..doc
|
||||||
09 вересня 2021 12:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція від 09.09.2021).doc
|
||||||
19 серпня 2021 13:45 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики ноутбуків розроблені з урахуванням вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерної обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
При цьому зазначеним наказом встановлені мінімальні технічні характеристики комп’ютерного обладнання, про це свідчить допис «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками.
Зазначене свідчить про те, що цим наказом не встановлюються вичерпні вимоги до обладнання, а замовникам надаються дискреційні повноваження визначати вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі самостійно з урахуванням положень чинного законодавства. Додатково повідомляємо, що проєкт інформатизації з даними технічними характеристиками, згідно з Законом України "Про національну програму інформатизації" отримав позитивний висновок та погоджений Міністерством цифрової трансформації України.
Тендерна документація Замовника торгів розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі (зі змінами) (далі – Закон).
В свою чергу, частиною другою статті 22 Закону передбачено перелік відомостей, які мають бути зазначені в тендерній документації, зокрема, пункт 15 передбачає зазначення відомостей про: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Водночас, відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-25-000016 ● 53314d704d0b44f191443693aae295b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2021 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.10.2021 460
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 25.10.2021 № 460
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-08-19-001832-с 19.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-26 11:02:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ноутбуків Департаментом освіти і науки Луганської ОДА (далі - Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-19-001832-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Замовником у додатку 3 до тендерної документації установлено вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема, визначено що відеомонітор повинен бути інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 15,6" дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці – IPS або еквівалент. Учасниками відкритих торгів ФОП Давиденко Г.В. та ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» у своїх тендерних пропозиціях запропоновано ноутбуки Dell Latitude 3510 відеомонітор яких має тип матриці WVA.
Тендерною документацією визначено, що еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
З огляду на зазначене просимо надати обґрунтування, що складова частина, а саме відеомонітор, запропонованого учасниками товару, має однозначне співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог тендерної документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника (порівняльна характеристика типу матриці IPS та WVA).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-29 23:19:41
Відповідь (пояснення) на запит:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником надаються відповідні пояснення (інформація, документи) щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації установлено вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема, визначено що відеомонітор повинен бути інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 15,6" дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці – IPS або еквівалент.
Учасниками відкритих торгів ФОП Давиденко Г.В. та ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» у своїх тендерних пропозиціях запропоновано ноутбуки Dell Latitude 3510 відеомонітор яких має тип матриці WVA.
Абревіатура технології WVA розшифровується як Wide Viewing Angle (широкий кут огляду), що говорить про наявність широких кутів огляду дисплея, а це у свою чергу являється основною перевагою над IPS-матрицею. Також, характерною особливістю даної WVA-матриці є насправді глибокий чорний колір, що не притаманне тій же IPS-матриці. Ще однією перевагою даної технології (WVA) є високий рівень контрастності, що випереджає аналогічні показники в технологіях виготовлення матриць IPS. Проте, основною конкурентною перевагою WVA-матриці над IPS-матрицею є час відгуку, що становить 25 мс. Нижче наводимо порівняльну таблицю характеристик (таблиця додається).
Тобто, з огляду на вищезазначене, можна зробити висновок, що складова частина, а саме дисплей з технологією WVA, запропонованого учасниками товару не лише має однозначне співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог тендерної документації, а навіть якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОК МОНІТОРИНГУ Щодо електронного підпису тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Учасником ФОП ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА на тендерну пропозицію було накладено електронний підпис (файл sign.p7s), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) було повторно здійснено перевірку підпису Учасника торгів. Відповідно до Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 09.11.2021 було підтверджено ПІБ, посаду, РНОКПП уповноваженої особи, що підписала тендерну пропозицію, назву організації та код ЄДРПОУ Учасника, яким підписана тендерна пропозиція. Також відповідно до інформації з сайту Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify сертифікат є кваліфікованим. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить визначення кваліфікованого електронного підпису та не встановлює вимог до нього, а так само не містить окремих вимог в частині того, яким має бути тип носія особистого ключа (захищений чи незахищений), та яким має бути тип підпису (удосконалений чи кваліфікований). Єдиною вимогою тендерної документації є те, що ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ У БУДЬ-ЯКОМУ ВИПАДКУ ПОВИННА МІСТИТИ НАКЛАДЕНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС, ЩО БАЗУЄТЬСЯ НА КВАЛІФІКОВАНОМУ СЕРТИФІКАТІ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". У відповідності до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. У відповідності до ч.2 ст.18 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо: перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки; перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки; за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки; під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 09.11.2021 підтверджується виконання вищевказаних вимог Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400). Отже, Учасником дотримано вимоги, що були викладені у п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, а Замовник у законний спосіб здійснив розгляд документів тендерної пропозиції Учасника з подальшим оприлюдненням протоколу розгляду та допущення до аукціону. Вище зазначене, також підтверджується роз’ясненням Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 року (додається), по тексту якого чітко зазначено наголошення про можливість до 31.12.2021 року використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Резюмуючи зазначене вище, Замовник діяв в межах і спосіб визначений у чинному законодавстві, що регулює сферу публічних закупівель та електронного документообігу. На думку Замовника, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-19-001832-c є протиправним та містить хибне тлумачення поняття «електронний підпис». Тому Замовником буде вжито заходи по захисту своїх прав та інтересів, що передбачено законодавством України.
2021-11-09 20:16:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ВИСНОВОК про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-19-001832-c оскаржено до ЛУГАНСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ за позовом ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 16.11.2021 року. |
Дата публікації: | 17 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | п/360/7326/21 |
Дата відкриття провадження: | 06 грудня 2021 |
Документи:
07 грудня 2021 17:24
|
Електронний підпис |
07 грудня 2021 17:21
|
Про відкриття провадження у справі.docx |
17 листопада 2021 14:06
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти і науки Луганської ОДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141791 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
14 678 550,00
UAH з ПДВ
|
14 678 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА |
14 969 000,00
UAH з ПДВ
|
14 969 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
14 678 550,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 14:25
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 15:38
|
Додаткова угода _ 2.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 20:36
|
Додаткова угода _ 1.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2021 20:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 20:26
|
Договір про закупівлю.PDF | укладений |
23 листопада 2021 20:23
|
Протокол ТК про продовження строку укладення договору про закупівлю.PDF | укладений |
23 листопада 2021 20:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбуки | 747 | шт |
19 650,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбуки | 747 | шт |
18 450,00
UAH з ПДВ
|