Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обстеження та паспортизація будівлі цеху по ремонту технологічного обладнання та огорожі Скадовського порту - код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
Inspection and certification of the building of the shop for repair of technological equipment and fencing of Skadovsk port - code CPV 021:2015 71630000-3 Technical inspection and testing services
Inspection and certification of the building of the shop for repair of technological equipment and fencing of Skadovsk port - code CPV 021:2015 71630000-3 Technical inspection and testing services
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2021-08-19-001301-b ● dd7d785c63a7404a943783363f5439ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728486 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Гаркуша Олександр Миколайович 380675571729 aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Малашихіна Світлана Леонідівна (067) 553-79-96 skad-uspa-tv2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian sea ports authority” in the person of the Skadovsk branch of the state enterprise “Ukrainian sea ports authority” (Skadovsk sea port authority) |
National ID: | 38728486 |
Contact point: |
Harkusha Oleksandr 380675571729 aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Svitlana Malashykhina (067) 553-79-96 skad-uspa-tv2@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2021 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 108 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 серпня 2021 13:33 |
Enquiries until: | 11 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 вересня 2021 23:59 |
Information
Estimated total value: | 108 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 080 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Scope of the procurement
Більш детальну інформацію викладено українською мовою в тендерній документації
More detailed information is provided in Ukrainian in the tender documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обстеження та паспортизація будівлі цеху по ремонту технологічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Мангубінська, 2
ДК 021:2015: 71631300-3 — Послуги з технічного огляду будівель
Inspection and certification of the building of the shop for repair of technological equipment
CPV: 71631300-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 посл.
Обстеження та паспортизація огорожі Скадовського порту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Мангубінська, 2
ДК 021:2015: 71631300-3 — Послуги з технічного огляду будівель
Inspection and certification of the fencing of Skadovsk port
CPV: 71631300-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця аванс у розмірі 30 (тридцяти) відсотків протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником належним чином оформленого рахунку | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кінцевий розрахунок за цим Договором здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Послуг Замовником на основі виставленого Виконавцем рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2021 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2021 13:30 |
Тендерна документація.docx | |
19 серпня 2021 13:30 |
Announcement of procurement.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 20 серпня 2021 13:56
Дата відповіді: 25 серпня 2021 11:34
Доброго дня. Потребуемо внести зміни до ТД та доповнити її пунктом щодо необхідності надання Учасником копій діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці працівників згідно Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07,та Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12.
Відповідь: Аналогічна вимога наявна у абз. 7 п.п. 5.1.8. п. 5.1. р. 5 «Обов’язки сторін» Додатку 5 до тендерної документації «Проєкт договору» – Виконавець зобов’язаний за 5 робочих днів до початку надання Послуг надати Замовнику відомості про персонал Виконавця: …; копії документів, що підтверджують своєчасне проведення інструктажів та перевірок знань з охорони праці за основною професією (посадою) та професією (посадою) за сумісництвом, а також за видами робіт, в тому числі підвищеної небезпеки, які необхідно виконувати в рамках чинного договору на території або об’єктах Замовника (посвідчення та/або копії протоколів перевірок знань); …
Зазначене означає, що у випадку ненадання чи не повного надання необхідної інформації, працівників Виконавця не буде допущено до надання послуг, що є предметом закупівлі. Недопущення працівників виконавця до надання послуг призведе до порушення строків надання послуг та як наслідок, до відповідальності, яка передбачена умовами договору
Зазначене означає, що у випадку ненадання чи не повного надання необхідної інформації, працівників Виконавця не буде допущено до надання послуг, що є предметом закупівлі. Недопущення працівників виконавця до надання послуг призведе до порушення строків надання послуг та як наслідок, до відповідальності, яка передбачена умовами договору
Щодо внесення змін до ТД - продовження
Дата подання: 26 серпня 2021 09:34
Дата відповіді: 28 серпня 2021 09:22
Тобто ви з початком вибираєте переможця тендера, і тільки після цього будете вимагати від нього документи відповідності? Прошу внести дані умови до тендерної документації учасника як необхідні для його участі в тендері.
Відповідь: Зазначене твердження не відповідає дійсності, так як на підтвердження відповідності учасника вимогам тендерної документації, серед інших, наявні наступні вимоги:
1) пункт 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», де зазначено вимоги до форми інформації, яка надається на підтвердження наявності в учасника (власних або залучених, із зазначенням виду залучення) обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг;
2) пункт 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», де зазначено вимоги до форми інформації, яка надається на підтвердження наявності в учасника відповідних працівників, із обов’язковим зазначенням наявності Інженера-проектувальник, який на виконання вимоги абзацу 2 пункту 3 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, у редакції Постанови кабінету Міністрів від 28.04.2021 № 427, має право визначити клас наслідків (відповідальності) на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1, СС2, відповідно до вимог чинного законодавства, у тому числі відповідно до діючого ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» та Експерта з технічного обстеження будівель і споруд, що має право проводити обстеження об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1, СС2;
3) абзац 1 Вимог щодо наявності дозвільних документів Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні вимоги», де зазначено вимоги щодо наявності Інформації про виконавців, що можуть залучатися до проведення обстеження об’єктів з відповідним класом наслідків, у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (абзац 3 пункту 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, у редакції Постанови кабінету Міністрів від 28.04.2021 № 427);
4) абзац 2 Вимог щодо наявності дозвільних документів Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні вимоги», де зазначено вимоги щодо наявності Дозвільних документів, що відповідають вимогам законодавства з питань охорони праці, на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та на Верхолазні роботи та промисловий альпінізм, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами).
Вимога ж щодо необхідності надання учасниками копій діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці працівників згідно Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, та Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12, не є доцільною, так як вона міститься у абзаці 7 підпункту 5.1.8 пункту 5.1 розділу 5 «Обов’язки сторін» Додатку 5 до тендерної документації «Проєкт договору» (Виконавець зобов’язаний за 5 робочих днів до початку надання Послуг надати Замовнику відомості про персонал Виконавця: …; копії документів, що підтверджують своєчасне проведення інструктажів та перевірок знань з охорони праці за основною професією (посадою) та професією (посадою) за сумісництвом, а також за видами робіт, в тому числі підвищеної небезпеки, які необхідно виконувати в рамках чинного договору на території або об’єктах Замовника (посвідчення та/або копії протоколів перевірок знань); …). Зазначена вимога є частиною тендерної документації, у зв’язку із чим, та у відповідності до абзацу 2 частини 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, поданням тендерної пропозиції учасник погоджується на істотні умови договору про закупівлю та на укладення договору у редакції, що викладена у проєкті договору про закупівлю, який подано в окремому файлі.
У зв’язку із чим повторно наголошуємо, що у випадку ненадання чи не повного надання необхідної інформації, працівників виконавця не буде допущено до надання послуг, що є предметом закупівлі. Недопущення працівників виконавця до надання послуг призведе до порушення строків надання послуг та як наслідок, до відповідальності, яка передбачена умовами договору
1) пункт 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», де зазначено вимоги до форми інформації, яка надається на підтвердження наявності в учасника (власних або залучених, із зазначенням виду залучення) обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг;
2) пункт 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», де зазначено вимоги до форми інформації, яка надається на підтвердження наявності в учасника відповідних працівників, із обов’язковим зазначенням наявності Інженера-проектувальник, який на виконання вимоги абзацу 2 пункту 3 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, у редакції Постанови кабінету Міністрів від 28.04.2021 № 427, має право визначити клас наслідків (відповідальності) на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1, СС2, відповідно до вимог чинного законодавства, у тому числі відповідно до діючого ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» та Експерта з технічного обстеження будівель і споруд, що має право проводити обстеження об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1, СС2;
3) абзац 1 Вимог щодо наявності дозвільних документів Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні вимоги», де зазначено вимоги щодо наявності Інформації про виконавців, що можуть залучатися до проведення обстеження об’єктів з відповідним класом наслідків, у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (абзац 3 пункту 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, у редакції Постанови кабінету Міністрів від 28.04.2021 № 427);
4) абзац 2 Вимог щодо наявності дозвільних документів Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні вимоги», де зазначено вимоги щодо наявності Дозвільних документів, що відповідають вимогам законодавства з питань охорони праці, на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та на Верхолазні роботи та промисловий альпінізм, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами).
Вимога ж щодо необхідності надання учасниками копій діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці працівників згідно Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, та Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12, не є доцільною, так як вона міститься у абзаці 7 підпункту 5.1.8 пункту 5.1 розділу 5 «Обов’язки сторін» Додатку 5 до тендерної документації «Проєкт договору» (Виконавець зобов’язаний за 5 робочих днів до початку надання Послуг надати Замовнику відомості про персонал Виконавця: …; копії документів, що підтверджують своєчасне проведення інструктажів та перевірок знань з охорони праці за основною професією (посадою) та професією (посадою) за сумісництвом, а також за видами робіт, в тому числі підвищеної небезпеки, які необхідно виконувати в рамках чинного договору на території або об’єктах Замовника (посвідчення та/або копії протоколів перевірок знань); …). Зазначена вимога є частиною тендерної документації, у зв’язку із чим, та у відповідності до абзацу 2 частини 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, поданням тендерної пропозиції учасник погоджується на істотні умови договору про закупівлю та на укладення договору у редакції, що викладена у проєкті договору про закупівлю, який подано в окремому файлі.
У зв’язку із чим повторно наголошуємо, що у випадку ненадання чи не повного надання необхідної інформації, працівників виконавця не буде допущено до надання послуг, що є предметом закупівлі. Недопущення працівників виконавця до надання послуг призведе до порушення строків надання послуг та як наслідок, до відповідальності, яка передбачена умовами договору
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 жовтня 2021
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728486 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна, Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІГОН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДНІПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2021 11:29
|
ПП "РОТОНДА - ЛЮКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІГОН" |
92 000,00
UAH
|
56 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОТОНДА - ЛЮКС" |
98 000,00
UAH
|
57 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІГОН" #30883726 |
Переможець |
56 950,00
UAH
|
18 жовтня 2021 16:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 жовтня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 09:14
|
Договір.pdf | укладений |
01 листопада 2021 08:35
|