Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України |
Код ЄДРПОУ: | 34105878 |
Вебсайт: | http://westsportcenter.com.ua |
Місцезнаходження: | 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 |
Контактна особа: |
Юлія Бартлевич +380684753459, +380734344010 zrsc_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 13 749 385,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 746,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 68 740,00 грн. (шістдесят вісім тисяч сімсот сорок гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 68740 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 1,5% від вартості договору про закупівлю. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору на строк до 31.12.2021 року, однак в будь-якому випадку до повного виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати переклад на українську мову, завірений підписом уповноваженої особи учасника. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника/дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
- закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
- укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
- відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дати укладання договору у відповідності до Постанови КМУ № 1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2021 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2021 17:24 |
Тендерна документація.docx | |
18 серпня 2021 17:24 |
Додаток 3.docx | |
18 серпня 2021 17:24 |
Додаток 2.docx | |
18 серпня 2021 17:24 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-11-000033 ● 261b44de13ca462c9e3678124b707159
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 520
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2021-08-18-013647-a, ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, яка проводиться Підприємством «Західний реабілітаційно-спортивний центр» Національного комітету спорту інвалідів України
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-18-013647-a 11 жовтня 2021 р. о 13:51 в електронній системі закупівель за предметом закупівлі роботи по проекту «Нове будівництво. Реабілітаційно-спортивний корпус «Західного реабілітаційно-спортивного центру», с.Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району Львівської області», (І-ша черга будівництва). Коригування 2021 (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), ідентифікатор UA-2021-08-18-013647-a, було опубліковано рішення про початок проведення моніторингу. Підстава для прийняття рішення про початок моніторингу: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 23 жовтня 2021 р. в електронній системі закупівель було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-08-18-013647-a, а тому надає аргументовані заперечення до висновку. У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-08-18-013647-a зазначено, що тендерна пропозиція ПП «ВІТ», якого обрано переможцем, не відповідає п.5.2.4 кваліфікаційних критеріїв ТД Замовника, а саме: в довідці про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі по посаді «виконавець робіт» зазначено загальний стаж роботи на займаній посаді 0 років 2 місяці тоді, як у ТД Замовника передбачена необхідність залучення виконавця робіт, що має стаж роботи не менше 3-х років. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «ВІТ» не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема не відповідає кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого п.2 ч.2 ст.16 Закону та ТД Замовника. Пп.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: 5.2.4. Довідка про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». Таблиця «2» № п/п Прізвище, ім`я та по батькові працівників* Посада Освіта Загальний стаж роботи на займаній посаді (років) 1 2 3 4 5 *до переліку обов’язково включити виконавця робіт (загальний стаж роботи не менше 3 років), головного інженера, інженера з проектно-кошторисної роботи (інженера-кошторисника), відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати посвідчення, яке підтверджують знання з пожежної безпеки та з охорони праці), не менше 7 робітників будівельних професій. Загальна кількість працівників не менше 11. У складі тендерної пропозиції ПП «ВІТ» надано довідку про наявність, кваліфікацію та досвід працівників Вих.№4 від 30.08.2021 р. (файл. 1. Довідка про працівників). Відповідна довідка оформлена згідно запропонованої форми Таблиця «2», зазначеної у тендерній документації. На виконання п.5.2.4. тендерної документації до таблиці була включена інформація про виконавця робіт, головного інженера, інженера з проектно-кошторисної роботи, відповідальної особи з охорони праці на підприємстві, 9 робітників будівельних професій. Загальна кількість працівників зазначених у таблиці – 12 працівників. Учасник повинен вказати у таблиці інформацію про виконавця робіт загальний стаж роботи якого не менше 3 років, при цьому зазначити у таблиці загальний стаж роботи на займаній посаді (років). Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги, що загальний стаж роботи повинен бути виключно на підприємстві Учасника або виключно на одному підприємстві, оскільки загальний стаж роботи є періоди офіційної трудової діяльності особи протягом життя. Також, вимогами тендерної документації не встановлено, що загальний стаж роботи виконавця робіт повинен бути виключно на посаді «виконавець робіт». Форма Таблиця «2», що запропонована у п.5.2.4. пп.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації містить стовпець «Загальний стаж роботи на займаній посаді (років)». У зазначеному стовпцю Учасникам необхідно вказати кількість років, які працівник працює на займаній посаді. Загальний стаж роботи та загальний стаж роботи на займаній посаді не є тотожними поняттями, оскільки поняття «загальний стаж роботи» є більш ширшим та не включає в себе виключно стаж роботи на займаній посаді. З огляду на зазначене, висновок про те, що у таблиці про наявність, кваліфікацію та досвід працівників ПП «ВІТ» по посаді «виконавець робіт» зазначено загальний стаж роботи на займаній посаді 0 років 2 місяці тоді, як у ТД Замовника передбачена необхідність залучення виконавця робіт, що має стаж роботи не менше 3-х років, є помилковим. Оскільки у тендерній документації Замовника не встановлена вимога залучення виконавця робіт, що має стаж роботи на займаній посаді не менше 3-х років. З огляду на вищезазначене, ПП «ВІТ» не зобов’язано зазначати у таблиці згідно запропонованої форми Таблиця «2» по посаді «виконавець робіт» загальний стаж роботи на займаній посаді не менше 3 років, оскільки працівник на посаді «виконавець робіт» у ПП «ВІТ» працює 0 років 2 місяці, проте його загальний стаж роботи складає не менше 3 років. Звертаємо Вашу увагу, що тендерним комітетом Підприємства "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ВІТ» було перевірено відповідність пропозиції тендерній документації, в тому числі відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених у тендерній документації. Результати перевірки вищезазначеної інформації щодо Підприємства "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України були оформлені протоколом тендерного комітету №3 від 06.09.2021 року, який оприлюднений в електронній системі закупівель 06 вересня 2021 о 16:50.
2021-10-29 11:38:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- UA-M-2021-10-27-000011 ● 7de8e3a4dc274898ba7fc9ddd23ea497
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 520
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
13. UA-2021-08-18-013647-a, ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, яка проводиться Підприємством «Західний реабілітаційно-спортивний центр» Національного комітету спорту інвалідів України;
Надання інформації про усунення порушення замовником
27 жовтня 2021 р. о 14:27 в електронній системі закупівель за предметом закупівлі роботи по проекту «Нове будівництво. Реабілітаційно-спортивний корпус «Західного реабілітаційно-спортивного центру», с.Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району Львівської області», (І-ша черга будівництва). Коригування 2021 (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), ідентифікатор UA-2021-08-18-013647-a, було опубліковано рішення про початок проведення моніторингу. Підстава для прийняття рішення про початок моніторингу: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 27 жовтня 2021 р. в електронній системі закупівель було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-08-18-013647-a, а тому надає аргументовані заперечення до висновку. У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-08-18-013647-a зазначено, що тендерна пропозиція ПП «ВІТ», якого обрано переможцем, не відповідає п.5.2.4 кваліфікаційних критеріїв ТД Замовника, а саме: в довідці про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі по посаді «виконавець робіт» зазначено загальний стаж роботи на займаній посаді 0 років 2 місяці тоді, як у ТД Замовника передбачена необхідність залучення виконавця робіт, що має стаж роботи не менше 3-х років. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «ВІТ» не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема не відповідає кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого п.2 ч.2 ст.16 Закону та ТД Замовника. Пп.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: 5.2.4. Довідка про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». Таблиця «2» № п/п Прізвище, ім`я та по батькові працівників* Посада Освіта Загальний стаж роботи на займаній посаді (років) 1 2 3 4 5 *до переліку обов’язково включити виконавця робіт (загальний стаж роботи не менше 3 років), головного інженера, інженера з проектно-кошторисної роботи (інженера-кошторисника), відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати посвідчення, яке підтверджують знання з пожежної безпеки та з охорони праці), не менше 7 робітників будівельних професій. Загальна кількість працівників не менше 11. У складі тендерної пропозиції ПП «ВІТ» надано довідку про наявність, кваліфікацію та досвід працівників Вих.№4 від 30.08.2021 р. (файл. 1. Довідка про працівників). Відповідна довідка оформлена згідно запропонованої форми Таблиця «2», зазначеної у тендерній документації. На виконання п.5.2.4. тендерної документації до таблиці була включена інформація про виконавця робіт, головного інженера, інженера з проектно-кошторисної роботи, відповідальної особи з охорони праці на підприємстві, 9 робітників будівельних професій. Загальна кількість працівників зазначених у таблиці – 12 працівників. Учасник повинен вказати у таблиці інформацію про виконавця робіт загальний стаж роботи якого не менше 3 років, при цьому зазначити у таблиці загальний стаж роботи на займаній посаді (років). Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги, що загальний стаж роботи повинен бути виключно на підприємстві Учасника або виключно на одному підприємстві, оскільки загальний стаж роботи є періоди офіційної трудової діяльності особи протягом життя. Також, вимогами тендерної документації не встановлено, що загальний стаж роботи виконавця робіт повинен бути виключно на посаді «виконавець робіт». Форма Таблиця «2», що запропонована у п.5.2.4. пп.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації містить стовпець «Загальний стаж роботи на займаній посаді (років)». У зазначеному стовпцю Учасникам необхідно вказати кількість років, які працівник працює на займаній посаді. Загальний стаж роботи та загальний стаж роботи на займаній посаді не є тотожними поняттями, оскільки поняття «загальний стаж роботи» є більш ширшим та не включає в себе виключно стаж роботи на займаній посаді. З огляду на зазначене, висновок про те, що у таблиці про наявність, кваліфікацію та досвід працівників ПП «ВІТ» по посаді «виконавець робіт» зазначено загальний стаж роботи на займаній посаді 0 років 2 місяці тоді, як у ТД Замовника передбачена необхідність залучення виконавця робіт, що має стаж роботи не менше 3-х років, є помилковим. Оскільки у тендерній документації Замовника не встановлена вимога залучення виконавця робіт, що має стаж роботи на займаній посаді не менше 3-х років. З огляду на вищезазначене, ПП «ВІТ» не зобов’язано зазначати у таблиці згідно запропонованої форми Таблиця «2» по посаді «виконавець робіт» загальний стаж роботи на займаній посаді не менше 3 років, оскільки працівник на посаді «виконавець робіт» у ПП «ВІТ» працює 0 років 2 місяці, проте його загальний стаж роботи складає не менше 3 років. Звертаємо Вашу увагу, що тендерним комітетом Підприємства "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ВІТ» було перевірено відповідність пропозиції тендерній документації, в тому числі відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених у тендерній документації. Результати перевірки вищезазначеної інформації щодо Підприємства "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України були оформлені протоколом тендерного комітету №3 від 06.09.2021 року, який оприлюднений в електронній системі закупівель 06 вересня 2021 о 16:50. Згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України повідомляє про намір оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
2021-11-03 17:11:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Підприємством "Західний реабілітаціно-спортивний центр» Національного комітету спорту інвалідів України було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу до Львівського окружного адміністративного суду від 10.11.2021р." |
Дата публікації: | 11 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/380/21400/21 (Справа № 380/21165/21) |
Дата відкриття провадження: | 29 листопада 2021 |
Документи:
03 грудня 2021 10:50
|
Електронний підпис |
03 грудня 2021 10:50
|
Електронний підпис |
11 листопада 2021 15:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" |
13 543 120,00
UAH з ПДВ
|
13 543 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕРВІСБУДТРАНС |
13 706 640,00
UAH з ПДВ
|
13 706 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" #31905508 |
Переможець |
13 543 120,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:56
|
ДУ №3 до дог.21.09.21.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:29
|
ДУ№2 до дог.№09-21-1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:32
|
ДУ №1 до дог.№ 09-21-1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 14:54
|
Договір РСК 2021 з додатками.pdf | укладений |
21 вересня 2021 14:52
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 жовтня 2021 09:49
|
500 000,00 UAH | UA558201720343200001000008658 П-во"Західний реаб.-спорт.центр" НКСІУ |
UA348201720355979107007703438 ПП "ВIТ" |
Оплачений |
28 жовтня 2021 10:19
|
250 000,00 UAH | UA558201720343200001000008658 П-во"Західний реаб.-спорт.центр" НКСІУ |
UA348201720355979107007703438 ПП "ВIТ" |
Оплачений |
29 жовтня 2021 14:41
|
2 500 000,00 UAH | UA558201720343200001000008658 П-во"Західний реаб.-спорт.центр" НКСІУ |
UA348201720355979107007703438 ПП "ВIТ" |
Оплачений |
29 листопада 2021 09:33
|
2 118 931,82 UAH | UA558201720343200001000008658 П-во"Західний реаб.-спорт.центр" НКСІУ |
UA513122480000026004042000163 ПП "ВIТ" |
Оплачений |
09 грудня 2021 09:34
|
1 431 762,11 UAH | UA558201720343200001000008658 П-во"Західний реаб.-спорт.центр" НКСІУ |
UA513122480000026004042000163 ПП "ВIТ" |
Оплачений |
24 грудня 2021 10:07
|
828,97 UAH | UA558201720343200001000008658 П-во"Західний реаб.-спорт.центр" НКСІУ |
UA513122480000026004042000163 ПП "ВIТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 09/21/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 09/21/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 09/21/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |