Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття прибудинкової території та внутрішньоквартального проїзду будинку № 110 А по вулиці Чкалова у Центральному районі міста Миколаєва»
Очікувана вартість
1 356 070,00 UAH
UA-2021-08-18-013568-a 7eaa1c568338429da0f905b9efec9094
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2021 12:33
Очікувана вартість: 1 356 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов'язково супроводжується забезпеченням пропозиції, яке учасник подає одночасно з поданням пропозиції та яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії, підписаної шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі в тексті - КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути: безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», із зобов’язанням банку в разі виникнення обставин, передбачених цьому пункті оголошення спрощеної закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення пропозиції. Повноваження особи, яка підписала банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним КЕП уповноваженої на це особи гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції становить 6 000 грн. 00 коп. (шість тисяч грн. 00 коп.). Банківські реквізити Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172, IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції Учасника має складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Учасником в складі пропозиції подаються у формі електронних документів, підписаних шляхом накладання КЕП уповноважених на це осіб гаранта: довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, із наданням документальних підтверджень повноважень осіб, які їх підписали, підписаних шляхом накладання КЕП уповноваженої на це особи гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Всі вказані в цьому пункті оголошення електронні документи подаються учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності КЕП або не підтвердження КЕП, яким підписано електронну банківську гарантію на ресурсі офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, подана Учасником пропозиція відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору підряду – це надання переможцем закупівлі забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником за договором підряду. У строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем, переможець закупівлі повинен внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору підряду в повному розмірі. Розмір забезпечення виконання договору підряду становить 5 відсотків ціни договору підряду (вартості пропозиції Переможця). Розрахунковий рахунок (банківські реквізити) Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172 IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору підряду, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення виконання договору підряду має складати не менше строку дії укладеного договору (до 31.12.2022 включно). Документом, що підтверджує надання забезпечення виконання договору є копія належним чином оформленої квитанції установи банку, яка прийняла перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на розрахунковий рахунок Замовника, або копія платіжного доручення на перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на рахунок Замовника, з відміткою банку про його прийняття. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику завірену копію вказаного документу на підтвердження надання забезпечення виконання договору підряду.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків СС2.
Учасник має можливість ознайомитись з проектною документацією за адресою: каб.113, вул. Інженерна, 1, м. Миколаїв, Миколаївської області, 54001, тел.: (0512)375654, (0512)375701.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1460.3 метри квадратні
Капітальний ремонт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття прибудинкової території та внутрішньоквартального проїзду будинку № 110 А по вулиці Чкалова у Центральному районі міста Миколаєва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Чкалова, будинок № 110 А, Миколаїв, Миколаївська область, 54003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані Роботи Замовник здійснює за фактично виконані Роботи шляхом перерахунку коштів на рахунок Підрядника, на підставі виставлених рахунків від Підрядника, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов'язково супроводжується забезпеченням пропозиції, яке учасник подає одночасно з поданням пропозиції та яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії, підписаної шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі в тексті - КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути: безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», із зобов’язанням банку в разі виникнення обставин, передбачених цьому пункті оголошення спрощеної закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення пропозиції. Повноваження особи, яка підписала банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним КЕП уповноваженої на це особи гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції становить 6 000 грн. 00 коп. (шість тисяч грн. 00 коп.). Банківські реквізити Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172, IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції Учасника має складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Учасником в складі пропозиції подаються у формі електронних документів, підписаних шляхом накладання КЕП уповноважених на це осіб гаранта: довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, із наданням документальних підтверджень повноважень осіб, які їх підписали, підписаних шляхом накладання КЕП уповноваженої на це особи гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Всі вказані в цьому пункті оголошення електронні документи подаються учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності КЕП або не підтвердження КЕП, яким підписано електронну банківську гарантію на ресурсі офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, подана Учасником пропозиція відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 6000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору підряду – це надання переможцем закупівлі забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником за договором підряду. У строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем, переможець закупівлі повинен внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору підряду в повному розмірі. Розмір забезпечення виконання договору підряду становить 5 відсотків ціни договору підряду (вартості пропозиції Переможця). Розрахунковий рахунок (банківські реквізити) Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172 IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору підряду, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення виконання договору підряду має складати не менше строку дії укладеного договору (до 31.12.2022 включно). Документом, що підтверджує надання забезпечення виконання договору є копія належним чином оформленої квитанції установи банку, яка прийняла перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на розрахунковий рахунок Замовника, або копія платіжного доручення на перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на рахунок Замовника, з відміткою банку про його прийняття. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику завірену копію вказаного документу на підтвердження надання забезпечення виконання договору підряду.
18 серпня 2021 17:20
Електронний підпис
18 серпня 2021 17:18
ОГОЛОШЕННЯ Чкалова 110А.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Акопян Арсен Аветікович 1 152 659,50
UAH з ПДВ
1 152 659,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Симонян С.А. 1 306 948,58
UAH з ПДВ
1 306 948,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 серпня 2021 15:07
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:05
Виписка.rtf
30 серпня 2021 15:05
Витяг пл.єдин.податку.PDF
30 серпня 2021 15:05
Витяг.rtf
30 серпня 2021 15:05
Паспорт.PDF

Публічні документи

30 серпня 2021 14:50
Електронний підпис
30 серпня 2021 14:48
Установчі документи.PDF
30 серпня 2021 14:48
паспорт.PDF
30 серпня 2021 14:48
Договір Врожайна.PDF
30 серпня 2021 14:48
Дозвіл вул.Врожайна.pdf
30 серпня 2021 14:48
11090.zip
30 серпня 2021 14:48
Licenziya_Povnovazhennya_zasvidcheni (1).zip
30 серпня 2021 14:48
відгук Врожайна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Акопян Арсен Аветікович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Симонян С.А.

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Акопян Арсен Аветікович
#2829525351
Відхилено 1 152 659,50
UAH з ПДВ
07 вересня 2021 15:18
ФОП Симонян С.А.
#3183521994
Переможець 1 306 948,58
UAH з ПДВ
07 вересня 2021 16:41

Документи

07 вересня 2021 15:17
Електронний підпис

Документи

07 вересня 2021 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2021 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Симонян С.А.
#3183521994
1 306 948,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2021 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 16:02
Договір №261 від 20.09.2021.pdf укладений
22 вересня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 10:54
Дод.угода №2 до Договору №261 від 20.09.2021.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 11:41
Дод.угода № 1 до Договору 261 від 20.09.2021.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.1, п.3.1., п.4.3., п. 9.1. Договору № 261 від 20.09.2021
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною об'ємів виконання робіт на об'єкті, Замовник та підрядник, дійшли згоди зменшити ціну Договору № 261 від 20.09.2021 року на 12 880 грн. 57 коп. та внести зміни до Дефектного акту.
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 294 068,01
UAH