Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

реконструкція тренувального футбольного поля стадіону в смт. Вишково Хустського району Закарпатської області
Очікувана вартість
18 861 576,00 UAH
UA-2021-08-18-013275-a d41c8de42c2a4f48921bf6a370f00351
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джумеля Беатриса

380661262892 bea26@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44075672
Місцезнаходження: 90454, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Вишково, пл.Центральна, будинок 1
Контактна особа: Джумеля Беатриса
380661262892
bea26@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 вересня 2021 11:25
Очікувана вартість: 18 861 576,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 307,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція тренувального футбольного поля стадіону в смт. Вишково Хустського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару замовник має право перерахувати підряднику аванс в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язаний використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3-ох місяців після її одержання. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт розрахунки між сторонами здійснюються у безготівковій формі. Замовник здійснює платежі за виконані роботи згідно акту приймання виконаних робіт (№ КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (№КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ і підписаних сторонами протягом 10 робочих днів з дня надходження коштів на рахунок замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2021 17:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 вересня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2021 11:13
Перелік змін - 02.09.2021.rar
03 вересня 2021 11:08
Перелік змін - 02.09.2021.rar
03 вересня 2021 11:07
Зміни до ТД.rar
19 серпня 2021 15:44
Тендерна документація стадіон.docx
03 вересня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2021 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2021 11:13
Перелік змін - 02.09.2021.rar
03 вересня 2021 11:10
pb_3162402068.jks
03 вересня 2021 11:07
Перелік змін - 02.09.2021.rar
03 вересня 2021 11:08
Перелік змін - 02.09.2021.rar
02 вересня 2021 15:31
Тендерна документація-2.rar
03 вересня 2021 11:07
Зміни до ТД.rar
02 вересня 2021 21:01
Зміни до ТД.rar
19 серпня 2021 15:44
Тендерна документація стадіон.docx
19 серпня 2021 13:47
Тендерна документація стадіон.docx
18 серпня 2021 17:02
Реконструкція стадіону.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-11-000011 ● a11cb3cb3acb4b20b1f5081f24bfabdc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2022 09:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

10.01.2022 № 12

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2022 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-08-18-013275-a 18.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-11 15:48:37

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт - «реконструкція тренувального футбольного поля стадіону в смт. Вишково Хустського району Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-18-013275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-13 15:26:18

Відповідь

На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція тренувального футбольного поля стадіону в смт. Вишково Хустського району Закарпатської області», що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-18-013275-a, повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу від 10.06.2021 р. № 532/е/21 (експертний звіт додається), та затверджена наказом відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Вишківської селищної ради № 35 від 21.07.2021р. (наказ додається). Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зведений кошторис додається), затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до пункту 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів", яким передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів повідомляємо, що на даний момент відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Вишківської селищної ради здійснюється розробка офіційного сайту, відповідно до якого буде оприлюднюватись інформація в подальшому.

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-18-013275-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17.01.2022 За результатами ознайомлення із змістом згаданого висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, інформуємо про те, що вказані у його тексті органом державного фінансового контролю порушення законодавства про публічні закупівлі носять надуманий характер, окремі тези є недостовірними та неперевіреними, з огляду на наступне. Щодо порушення в частині неоприлюднення у визначений спосіб обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до пункту 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів". Повідомляємо, що на даний час відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Вишківської селищної ради не має технічної можливості щодо оприлюднення зазначеної інформації, оскільки на цей час здійснюється розробка офіційного сайту відділу, на якому в подальшому буде оприлюднюватись відповідна інформація. Щодо порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСГ-Україна» дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки стосовно робіт, передбачених кошторисом згідно з предметом закупівлі, не погоджуємось та зазначаємо наступне. Відповідно до згаданої органом державного фінансового контролю Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження порядку видачі дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі - Постанова КМУ №1107) до робіт, які потребують отримання дозволу на виконання робіт із підвищеною небезпекою (пункт 7 додатку 2 до Постанови КМУ №1107), віднесені, серед іншого, наступні: «Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Аналогічна норма («робота в колодязях») міститься у пункті 88 Переліку робіт із підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 року. «Роботи в колодязях», що вказані у вищезазначених нормативно-правових актах, виконуються у замкнутому просторі, та дійсно належать до робіт із підвищеною небезпекою, в тому числі й тому, що у каналізаційних системах може утворюватись інтенсивна концентрація шкідливих та небезпечних газів й токсичних сполук, які є шкідливими та небезпечними для життя і здоров’я людей, та проведення робіт у таких умовах може привести до нещасних випадків та отруєнь людей. В цьому зв’язку наголошуємо на тому, що «роботи в колодязях» не є тотожними із роботами з «улаштування збірного залізобетонного колодязю у сухому ґрунті». Ключовим для сприйняття тут є частина вказаної норми – прийменник «В» у складі фрази «в колодязях». В свою чергу, дренажний колодязь –це інженерна споруда, частина дренажної системи, яка призначена для боротьби з ґрунтовими водами. Встановлення дренажних колодязів – це виключно зовнішні роботи, які не потребують будь-яких внутрішніх процесів. Отже, жодних робіт в колодязі не передбачено ані проектом, ані кошторисною документацією, ані будь-якої частиною тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСГ-Україна». Роботи з «улаштування збірного залізобетонного колодязю у сухому ґрунті», які виконуються виключно ззовні, не є роботами підвищенної небезпеки, так як не передбачають робіт у замкнутому просторі (всередині колодязя). Відповідно, Дозвіл на «Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)» тендерною документацією від учасників процедури закупівлі не вимагався у зв’язку із відсутністю цих робіт в кошторисній документації. Щодо порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСГ-Україна» декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, не погоджуємось та зазначаємо наступне. Такий документ не вимагався від учасників процедури закупівлі у зв’язку із відсутністю робіт, які потребують оформлення вказаного документу, в кошторисній документації. Так, пунктом 17 групи Б додатку 2 Постанови КМУ №1107, до робіт, виконання яких вчиняється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відноситься, в тому числі, «нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)». Загальновідомо, що нітрофарба – це фарба на основі нітрата целюлози (який отримують обробкою целюлози азотною кислотою). Полімерна композиція - це матеріли, створені на основі полісульфідних або кремнієорганічних рідких каучуків. Разом з тим, вказані у пунктах 140,141, 160,161 Локального кошторису, «Грунтовка ГФ021 та емаль ПФ-115» створені на основі зовсім інших, зокрема алкідних компонентів. Відомо, що алкідні смоли (або алкіди) - це складні ефіри, що з’являються в результаті реакції багатоатомних спиртів з багатоосновними кислотами або їх ангідридами. Для виробництва алкідів використовують як рослинні масла, які представляють собою ефіри жирних кислот і гліцирина, так і вільні жирні кислоти. Таким чином «Грунтовка ГФ021 та емаль ПФ-115», вказані у Локальному кошторисі, створені на основі алкідних компонентів, не відносяться до нітрофарб чи полімерних композицій, а відтак не підпадають під визначення пункту 17 робіт групи Б додатку 2 постанови КМУ №1107 як роботи з підвищеної небезпеки, які потребують декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо «нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» тендерною документацією від учасників процедури закупівлі не вимагалась. Щодо порушення в частині ненадання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСГ-Україна» копії свідоцтва на транспортний засіб стосовно самохідної машини Sand matic b 1505 ECO, не погоджуємось та зазначаємо наступне. Відповідно до «Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388, самохідна машина Sand matic b 1505 ECO (апарат на дистанційному управлінні) не відноситься до категорії транспортного засобу, що потребує державної реєстрації. Крім того, згідно з Класифікатором транспортних засобів (веб-сайт Державної податкової служби України за таким покликанням https://tax.gov.ua/baneryi/mitne-oformlennya/subektam-zed/reestri-ta-klasifikatori/klasifikatori/vidomchi-klasifikatori-informatsii-z-pi/62564.html) самохідна машина Sand matic b 1505 ECO (апарат на дистанційному управлінні) не відноситься до категорії транспортного засобу. Таким чином, реєстрація вказаної самохідної машини не передбачена діючим законодавством. Згідно з договором від 01.04.2021 №11 про надання послуг будівельною технікою (наданим у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСГ-Україна») самохідна машина Sand matic b 1505 ECO була включена у загальне поняття «техніка», яке включало в себе весь перелік техніки за Договором, в тому числі й техніки з водієм. Натомість, «Самохідна машина Sand Matic В 1505 ЕСО» для обслуговування закритих спортивних майданчиків є спеціалізованим обладнанням, що не відноситься до транспортних засобів, є апаратом на дистанційному управлінні та не підлягає державній реєстрації згідно із законодавством України. Відповідно, свідоцтво про державну реєстрацію на вказане обладнання тендерною документацією не вимагалось. Щодо порушення в частині адміністративних витрат в складі ціни пропозиції учасника ТОВ «ЕСГ-Україна» (кошторис), не погоджуємось та зазначаємо наступне. Ціну тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСГ-Україна» розраховано згідно з вимогами тендерної документації та на підставі ДСТУ БД 1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». У п.6 Тендерної документації зазначено чіткий перелік кошторисної документації, який учасникам необхідно було надати у складі тендерної пропозиції. Згідно з вимогами тендерної документації розрахунок адміністративних витрат Замовником не вимагався. Крім того, сума адміністративних витрат по підприємству перевищує усереднені показники згідно ДСТУ - Н БД.1.1-3:2013, і тому в кошторисній документації була застосована величина, яка була меншою, а саме: усереднені показники адміністративних витрат, що не заборонено законодавством. Розрахунок усереднених показників адміністративних витрат не є документом Переможця торгів, є загальнодоступним і знаходиться в загальному користуванні. Відтак, не потребує додаткового завантаження до тендерних документів. Щодо порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та «зміни істотних умов» договору про закупівлю, не погоджуємось та зазначаємо наступне. Згідно з частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Згідно зі статтею 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Таким чином, статтею 41 Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас, у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України». Згадані у висновку органу державного фінансового контролю умови не відносяться до «предмету, строку чи ціни Договору» (і навіть розміщені в окремому розділі Договору «Порядок розрахунків»), не визначені сторонами договору спеціально як «істотні», а відтак до істотних умов договору не відносяться, що свідчить про відсутність порушення законодавства про закупівлі у цій частині. Крім того, на виконання вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови укладеного Договору підряду від 29.09.2021 № 1, укладеного між Відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Вишківської селищної ради та ТОВ «ЕСГ-Україна», не відрізняються від та відповідають змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕСГ-Україна».

2022-01-24 11:38:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-18-013275-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17.01.2022 р. відділом освіти. молоді, спорту. культури та туризму Вишківської селищної ради оскаржено шляхом подачі відповідної заяви до Закарпатського окружного адміністративного суду 31.01.2022 р.
Дата публікації: 01 лютого 2022
Номер відкриття провадження: 260/459/22
Дата відкриття провадження: 04 лютого 2022

Документи:

01 лютого 2022 19:08
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕСГ-Україна" 18 661 930,73
UAH
18 661 930,73
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДИЗАЙН-21" 18 820 570,00
UAH
18 820 570,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 вересня 2021 11:34
Електронний підпис
23 вересня 2021 11:02
Довідка корупція ТОВ
23 вересня 2021 11:02
Довідка корупція директор
23 вересня 2021 11:02
Довідка ДПС
23 вересня 2021 11:02
Довідка МВС
23 вересня 2021 11:02
Довідка про банкрутство
23 вересня 2021 11:02
Тендерна пропозиція
09 вересня 2021 11:43
Електронний підпис
08 вересня 2021 16:36
4 Робітники 14_16.pdf
08 вересня 2021 16:36
2 Уповноважена особа-1_6.pdf
08 вересня 2021 16:35
9 Договір акти відгук 20_23.pdf
08 вересня 2021 16:35
8 Допи Акти Відгук 18_20.pdf
08 вересня 2021 16:35
7 Допи дог 48ПД.pdf
08 вересня 2021 16:35
6 Копія дог 48ПД.pdf
08 вересня 2021 16:35
13 Кошторис.pdf
08 вересня 2021 16:35
12 Листи ПВР 30_33.pdf
08 вересня 2021 16:35
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2021 10:16
Електронний підпис
10 вересня 2021 10:16
Електронний підпис
10 вересня 2021 10:08
референс лист.jpg
10 вересня 2021 10:08
референс лист 1.jpg
10 вересня 2021 10:08
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕСГ-Україна"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДИЗАЙН-21"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕСГ-Україна"
#38597851
Переможець 18 661 930,73
UAH
16 вересня 2021 15:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕСГ-Україна" #38597851

№ рішення у справі

70/16-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

52-р/тк

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2021 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕСГ-Україна"
#38597851
18 661 930,73
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 15:20
Додаток 1 стадіон.pdf укладений
09 вересня 2022 15:10
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 14:40
Договір рек.стадіону_pdf.pdf укладений
29 вересня 2021 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 661 930,73
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку із істотними змінами обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору підряду, згідно ст. 652. 653. 654 Цивільного кодексу України, сторони прийшли до спільної згоди достроково розірвати договір підряду №1. від 29.09.2021 року по об’єкту «Реконструкція тренувального футбольного поля стадіону в смт. Вишково Хустського району Закарпатської області», за взаємною згодою сторін.