Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (капітальний ремонт приміщень відділу реабілітації КНП "КМКДЦ")
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-08-18-012707-a 26f8fd5a11774f02b3568adcb2bf6442
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренюк Наталія Сергіївна

380674021650 kmkdc1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05395859
Місцезнаходження: 04201, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Кондратюка, будинок 6
Контактна особа: Коренюк Наталія Сергіївна
380674021650
kmkdc1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2021 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (капітальний ремонт приміщень відділу реабілітації КНП "КМКДЦ")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, м. Київ, Відповідно до документації, вулиця Кондратюка, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2021 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 17:42
додатки до оголошення.docx
25 серпня 2021 17:40
додатки до оголошення.docx
19 серпня 2021 10:57
проектом договору.docx
19 серпня 2021 10:57
додатки до оголошення.docx
25 серпня 2021 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 17:42
додатки до оголошення.docx
25 серпня 2021 17:39
внесення змін дот оголошення ремонт відділу реабілітації.docx
25 серпня 2021 17:40
додатки до оголошення.docx
19 серпня 2021 10:57
проектом договору.docx
19 серпня 2021 10:57
додатки до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи закупівлі
Дата подання: 18 серпня 2021 22:21
Дата відповіді: 19 серпня 2021 10:59
Завантажте, будь ласка, документи закупівлі.
Відповідь: Додали
роз`яснення щодо пункту 1.2 додатку 2
Дата подання: 25 серпня 2021 14:47
Дата відповіді: 25 серпня 2021 17:24
Шановний Замовнику ! Додаток 2 пункт 1.2. містить наступну інформацію "... матеріали до них повинні відповідати вимогам діючого стандарту СанПиН, та мати дозвіл для застосування Мінздравом України (копія дозволу)". Який саме дозвіл мається на увазі та яка копія дозвілу мається на увазі? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Стосовно заданих Вами питань повідомляю: що спеціальні будівельні роботи з капітального ремонту приміщення відділу реабілітації повинні бути проведені у відповідності з вимогами стандарту ДСТУ. бУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ ДІЮЧОГО СТАНДАРТУ та мати дозвіл /сертифікат Міністерства охорони здоровя щодо застосування на території України .
лист
Дата подання: 25 серпня 2021 15:29
Дата відповіді: 25 серпня 2021 16:54
Щодо додатку 3 пункт 12. "Копії посвідчень про проходження навчання фахівців та виконавців робіт." Які саме посвідчення про проходження навчання фахівців та виконавців робіт має на увазі Замовник? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Стосовно заданих Вами питань повідомляю: щодо кваліфікаційних вимог внесено зміни до оголошення. Також повідомляю, що з метою недопущення порушень прнципів здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них і об'єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, дотримання переліку послуг, який наведено в додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов'язковим для кожного учасника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-18-012707-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУД-СТАРТ", Код ЄДРПОУ:37936039
Дата подання: 25 серпня 2021 17:12
Дискримінаційні умови
18.08.2021 р. Замовником КНП "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" оголошено закупівлю за ідентифікатором UA-2021-08-18-012707-a на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015 45262000-1: Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (Капітальний ремонт приміщень відділу реабілітації Комунального некомерційного підприємства «Київський міський консультативно-діагностичний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ, вул. Ю. Кондратюка, 6).
Документи закупівлі (2 документи) Замовником було розміщено в електронній системі закупівель наступного робочого дня 19.08.2021.
Ми, як потенційний учасник закупівлі, ознайомившись із документами закупівлі, вважаємо, що окремі положення документації закупівлі містять дискримінаційні вимоги та умови, що штучно обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, Додаток 3 Оголошення містить вимогу щодо обов’язкового огляду об`єкту представником учасника у період уточнення. Така вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що спрямована на штучне обмеження конкуренції. Враховуючи той факт, що період уточнень припав на тривалі вихідні дні у зв`язку із святкуванням 30 річниці Незалежності України, а також факт розміщення Замовником документів закупівлі лише на наступний робочий день після оголошення закупівлі, Замовником було створено умови, які обмежують коло потенційних учасників закупівлі, та за яких потенційні учасники не матимуть змоги взяти участь у закупівлі, так як Замовником штучно обмежена кількість робочих днів для відвідування учасниками об`єкту.
З метою дотримання принципів, визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо внести зміни до документів закупівлі та виключити вимогу щодо відвідування об`єкту та підписання довідки про огляд об’єкта САМЕ у період уточнень. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО Замовника, усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести документи закупівлі у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2021 16:26
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вищезазначеного та до вимог чинного законодавства України, Замовником встановлено вимогу щодо огляду потенціальними учасниками у період уточнення для повноти уявлення про ціну та об’єм робіт, а також для уявлення поданні цінової пропозиції, в тому числі для надання технічної документації з подальшим наданням при кваліфікації переможця.
Частина 7 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
В оголошені не зазначено, що потенціальний учасник має оглянути об’єкт лише в робочі дні. На період уточнення був лише один вихідний день у звя’зку із святкуванням 30-річчям Незалежності України.
Оскільки потенційні учасники зверталися до нас з проханням щодо огляду об’єкта протягом 19-25 серпня, вважаємо що ми забезпечили огляд в зазначений період.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕРБА ВАДИМ ІВАНОВИЧ" 699 948,84
UAH з ПДВ
699 948,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2021 23:56
Електронний підпис
29 серпня 2021 23:55
Кошторис.rar
29 серпня 2021 23:55
Паспорт+ІПН.pdf
29 серпня 2021 23:55
Виписка з ЄДР Серба ВІ.pdf
29 серпня 2021 23:55
Паспорт+ІПН.pdf.p7s
29 серпня 2021 23:55
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕРБА ВАДИМ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕРБА ВАДИМ ІВАНОВИЧ"
#3180211619
Переможець 699 948,84
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 16:53

Документи

30 серпня 2021 16:52
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:51
12_ФОП Серба В.І..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРБА ВАДИМ ІВАНОВИЧ"
#3180211619
699 948,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 16:52
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:51
12_ФОП Серба В.І..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:29
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 15:39
додатки до д 2 Серба.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 15:37
додатки до д 2 Серба.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 15:36
д д 2 до д 0809 1 Серба кап ремонт.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 11:59
додаткова угода.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 14:27
договід підписаний.pdf укладений
13 вересня 2021 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до кошторисної документації, після отримання позитивного висновку експертизи кошторисної документації. Ціна підлягає коригуванню.
Номер договору про закупівлю: 0809/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення №12/02-32-24-01-13 про анулювання реєстрації платника на додану вартість ФОП Серба Вадим Іванович
Номер договору про закупівлю: 0809/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 661 425,25
UAH (в тому числі ПДВ 0,02 UAH)