Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип С 4х2))
Очікувана вартість
101 087 000,00 UAH
UA-2021-08-18-011210-a fd2fb9de2b0749948e8b00c450d546e0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2021 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2021 15:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2021 15:48
Початок аукціону: 02 вересня 2021 11:21
Очікувана вартість: 101 087 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Екологічні вимоги
На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель. НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Спеціалізований санітарний транспорт (Тип С 4х2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікатів 10G
Дата подання: 20 серпня 2021 12:40
Дата відповіді: 20 серпня 2021 16:27
Шановний Замовнику Наше підприємство є постачальником автомобілів швидкої медичної допомоги та планує прийняти участь в процедурах закупівлі Автомобілів швидкої допомоги, Тип С 4х2 (код ДК 021:2015: 34114121-3), які проводить ДП «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» В технічних вимогах до автомобіля та кріплень медичної техніки зазначено про наявність сертифікатів 10G та протоколів випробувань до них. Оскільки наш автомобіль проходить випробування відповідного 5-го розділу ДСТУ EN 1789:2019 з повним комплектом обладнання, медичної техніки та кріплень до них, які ми плануємо запропонувати та за стандартом EN 1789:2019 з відповідними протоколами та тестами навантажень в тому числі і на кріплення медичного обладнання. Надайте будь ласка роз’яснення стосовно сертифікатів 10G та тестів навантаження до них. Чи є потреба проходити окрему сертифікацію кожного кріплення медичного обладнання в лабораторії, враховуючи те, що дані тести проводяться поза салоном автомобіля і відповідно місця для кріплення, закладні та інші пристосування для закріплення, що знаходяться в автомобілі участі не приймають, а отже, дані окремі тести в лабораторії не будуть відповідати дійсності і результати таких протоколів сумнівні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Випробування АШМД проводяться відповідно 5 розділу ДСТУ EN 1789:2019. У разі випробування кріпленнь у складі АШМД в протоколах випробувань мають бути вказані назви та моделі таких кріплень, а також вказані результати їх випробувань у складі АШМД. Це означатиме, що результати випробувань кріплення надані. Крім того, сертифікат відповідності надається, у тому числі, за результатами таких випробувань.
Крім того, нагадуємо, що за умовами договору переможець повинен надати такі документи за 10 днів до постачання товару, у складі пропозиції їх надання є необов'язковим.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 87 710 000,00
UAH
75 950 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" 87 465 000,00
UAH
80 093 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 80 605 000,00
UAH
80 099 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕКВІПМЕД" 98 000 000,00
UAH
95 550 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 вересня 2021 13:17
Електронний підпис
31 серпня 2021 18:50
Електронний підпис
31 серпня 2021 14:37
Електронний підпис
31 серпня 2021 14:36
2.3 Ambul.pdf.zip
31 серпня 2021 14:36
6.2_ 7.3 Kawe.pdf (1).zip
31 серпня 2021 14:36
3.8 Едан.pdf (1).zip
31 серпня 2021 14:36
12. Довідка МВС.rar
31 серпня 2021 14:36
8. гарантія на товар.pdf.zip
31 серпня 2021 14:36
1.3.Ferno_ Chair S-242.pdf.zip
31 серпня 2021 14:36
5.4 Germa.pdf (1).zip
31 серпня 2021 14:36
5.6_ 5.7 Ferno Washington.pdf (1).zip
31 серпня 2021 14:36
1.2 Stem.pdf.zip
31 серпня 2021 14:36
2.2. Пожтехніка балон.pdf.zip
31 серпня 2021 14:36
3.1_ 3.3_ 9.1_ 9.2 Теспро.pdf.zip
31 серпня 2021 14:36
7.2 Термометр Волес.pdf (1).zip
31 серпня 2021 14:36
8.1 Релакс.pdf (1).zip

Публічні документи

01 вересня 2021 15:05
Електронний підпис
01 вересня 2021 15:04
Договір + всі ДУ ТИП С.pdf.p7s
01 вересня 2021 15:04
СТАТТЯ 17.pdf.p7s
01 вересня 2021 15:04
Видаткові Тип В.pdf.p7s
01 вересня 2021 15:04
Видаткові Тип С.pdf.p7s
01 вересня 2021 15:04
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА 210.pdf.p7s
01 вересня 2021 15:04
Договір + всі ДУ ТИП В.pdf.p7s
01 вересня 2021 15:04
3_6 Брошура ІВЛ Oxivent Life.pdf.p7s
01 вересня 2021 14:39
Електронний підпис
01 вересня 2021 14:39
Видаткові Тип С.pdf
01 вересня 2021 14:39
3_6 Брошура ІВЛ Oxivent Life.pdf
01 вересня 2021 14:39
СТАТТЯ 17.pdf
01 вересня 2021 14:39
Договір + всі ДУ ТИП В.pdf
01 вересня 2021 14:39
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА 210.pdf
01 вересня 2021 14:39
Договір + всі ДУ ТИП С.pdf
01 вересня 2021 14:39
4_4 Термосумка інстр Delta T.pdf
01 вересня 2021 14:39
Видаткові Тип В.pdf

Публічні документи

01 вересня 2021 13:47
Електронний підпис
01 вересня 2021 11:53
Електронний підпис
31 серпня 2021 19:15
Електронний підпис
31 серпня 2021 19:14
48_п.п. 1.2 Stem.pdf
31 серпня 2021 19:14
40_п.п. 7.2 Термометр_LD_301.pdf
31 серпня 2021 19:14
11_Volkswagen Crafter буклет.pdf
31 серпня 2021 19:14
79_Довідка ДПІ.pdf
31 серпня 2021 19:14
60_п.п. 5.4 EGO Zlin.pdf
31 серпня 2021 19:14
57_п.п. 4.1. Проджетти.pdf
31 серпня 2021 19:14
78_Довідка МВС.pdf
31 серпня 2021 19:14
31_п.п. 4.4 Паспорт СХП-01.pdf
31 серпня 2021 19:14
12_Crafter Технічні дані.pdf
31 серпня 2021 19:14
21_П 2.3 Тест 10G_BOSCAROL.pdf
31 серпня 2021 19:14
14_п.п 1.1 cert_TUV_Compact_12g.pdf
31 серпня 2021 19:14
61_п.п. 8.1. Авторизація.pdf
31 серпня 2021 19:14
03_Рішення учасника.pdf
31 серпня 2021 19:14
53_п.п. 3.3 Глюкометер.pdf
31 серпня 2021 19:14
22_3.1., 7.1 Брошюра LD-71.pdf
31 серпня 2021 19:14
71_Сертифікат типу КТЗ.pdf
31 серпня 2021 19:14
06_Довідка про Санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН"

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

ТОВ "ЕКВІПМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Переможець 75 950 000,00
UAH
08 вересня 2021 21:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 21:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
75 950 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 11:54
ДУ 8 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
27 січня 2023 11:41
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 20:41
ДУ 7 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 20:30
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 18:11
ДУ 6 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 18:09
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 15:38
ДУ 5 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
01 липня 2022 15:37
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 13:55
ДУ 4 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 10:18
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2022 14:54
ДУ 3 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
01 березня 2022 13:46
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 16:59
ДУ 2 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 13:48
ДУ 1 до 09_248-09_2021.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
26 вересня 2021 17:38
Договір 09_248-09_2021.pdf укладений
26 вересня 2021 17:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 11:08
75 950 000,00 UAH UA448201720343230007000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA438201720355349117000708241
ТОВ "АВТОСПЕЦПРОМ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 11.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/248-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML