Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44026651 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Ярослава Мудрого, 45 |
Контактна особа: |
Куришко Володимир +380552461103 kuryshko.2020@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 15:57 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 15:57 |
Очікувана вартість: | 6 598 489,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 992,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник протягом 30-ти календарних днів здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2021 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 1 до ТД - п. 127 - 2021.doc | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 2 до ТД - п.127 -2021.doc | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 3 до ТД - п. 127- 2021.docx | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 4 до ТД- п. 127- 2021.doc | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 5 до ТД - п. 127- 2021.doc | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 6 до ТД-п.127-2021.doc | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 7 до ТД- п. 127- 2021.doc | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 8 до ТД - п. 127- 2021.doc | |
18 серпня 2021 15:49 |
Додаток 9 до ТД-п.127-2021.doc | |
18 серпня 2021 15:38 |
Капремонт- Преображенська-Воронцовська - ТД- п.127-2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000036 ● 40a0e693ccec4f01945f2143c02b61bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 13:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 №433
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 №433
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-08-18-010737-a 18.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 09:44:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїжджої частини перехрестя вул. Преображенської - вул. Воронцовської в м. Херсоні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-18-010737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-07 16:29:13
відповідь на запит UA-M-2021-10-05-000036
Департамент міського господарства Херсонської міської ради надає пояснення до запиту про результати моніторингу (UA-M-2021-10-05-000036) на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїжджої частини перехрестя вул. Преображенської - вул. Воронцовської в м. Херсоні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-18-010737-a).
З ряду порушених у запиті питань інформую, що обґрунтування технічних та якісних характеристики предмета закупівлі, розміру витрат, визначено згідно дефектного акту та з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності, експлуатаційної безпеки, у т. ч. вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; інженерного забезпечення, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; пожежної безпеки; енергозбереження та державних будівельних норм ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 року № 54 та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт по об’єкту визначено відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону України від 05.07.2013 №293 (із змінами).
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 « Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі по процедурі закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїжджої частини перехрестя вул. Преображенської - вул. Воронцовської в м. Херсоні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-18-010737-a) оприлюднено на сайті Херсонської міської ради (органу вищого рівня) , за посиланням :https://miskrada.kherson.ua/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент міського господарства Херсонської міської ради надає інформацію на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-18-010737-a (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїжджої частини перехрестя вул. Преображенської - вул. Воронцовської в м. Херсоні (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 13 жовтня 2021 року. На виконання вимог, викладених у вищезазначеному висновку, керуючись частиною п’ятою статті 17 та пунктом 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), департамент міського господарства Херсонської міської ради зобов’язується у подальшому під час проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг здійснити наступні заходи: 1. Виключити вимогу підпункту 3.7 пункту 3 розділу V тендерної документації, а також пункту 1.11 додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасниками торгів листа-гарантії, про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. 2. Перевіряти інформацію щодо учасників, зазначену у пункті 11 частини першої статті 17 Закону, шляхом опрацювання відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України (далі – РНБО України) та Переліку фізичних та юридичних осіб стосовно яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), що міститься в інформаційно-аналітичній системі «СОТА» на сайті РНБО України за посиланням https://sanctions-t.rnbo.gov.ua/.
2021-10-21 16:52:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИЛАБУДЦЕНТР" |
5 854 230,85
UAH з ПДВ
|
5 854 230,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ" |
6 564 817,45
UAH з ПДВ
|
6 564 817,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИЛАБУДЦЕНТР" #42808792 |
Відхилено |
5 854 230,85
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 10:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ" #41764629 |
Переможець |
6 564 817,45
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 17:59
|
додаткова угода, повідомлення про внесення змін.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2021 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 17:41
|
ДОговір № 192.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 17:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїжджої частини перехрестя вул. Преображенської - вул. Воронцовської в м. Херсоні | 1 | роботи |
6 564 817,45
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1. Договору викласти у новій редакції: 2.1. Ціна цього Договору є динамічною, визначена на підставі договірної ціни, визначеної у додатку № 2, який є невід’ємною частиною договору і становить 6 564 817,45 грн. (шість мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі вісімсот сімнадцять грн. 45 коп.), в тому числі ПДВ – 1 094 136,24 грн. (один мільйон дев’яносто чотири тисячі сто тридцять шість грн. 24 коп.). Бюджетні призначення на 2021 рік складають 289 800,00 грн. (двісті вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.). Будь-які зміни динамічної договірної ціни здійснюються в межах загальної суми договору, та не можуть призвести до її збільшення, крім випадків, передбачених чинним законодавством. 2. Доповнити договір пунктом 2.6. наступного змісту: 2.6. Бюджетні призначення на виконання робіт, зазначених у п. 2.1. цього Договору на 2021 та 2022 роки, їх зміни визначаються відповідно до рішень Херсонської міської ради та виконавчого комітету Херсонської міської ради та додатковою угодою будуть внесені відповідні зміни в п. 2.1.цього Договору в частині бюджетних призначень. 3. Пункт 4.1. Договору викласти у новій редакції: 4.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2022. 4. Пункт 17.1. Договору викласти у новій редакції: 17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року, а в частині виконання зобов’язань щодо надання і оплати робіт – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 5. Додаток № 1 до Договору викласти у новій редакції: Додаток № 1 від «_05_» жовтня 2021 року КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН № п/п Найменування послуг Термін виконання Початок Закінчення 1 2 3 4 1. ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт проїжджої частини перехрестя Преображенської - вул.Воронцовської в м. Херсоні) З дати підписання договору грудень 2022 року 13. Номер додаткової угоди. №1 14. Сума договору після внесення змін. 6 564 817,45 грн з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | № 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїжджої частини перехрестя вул. Преображенської - вул. Воронцовської в м. Херсоні | 1 | роботи |
6 564 817,45
UAH з ПДВ
|