Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДГАЄЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04058462 |
Місцезнаходження: | 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгайці, вулиця Шевченка, будинок 39 |
Контактна особа: |
Федорчак Надія Петрівна 380682467435 pidgrada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 297 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 485,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2021 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2021 12:34 |
ДОДАТОК 4 субпідрядник.docx | |
18 серпня 2021 12:33 |
ДОДАТОК 3 договір.docx | |
18 серпня 2021 12:33 |
ДОДАТОК 2 технічні вимоги.docx | |
18 серпня 2021 12:33 |
Тендерна документація Транспортні.docx | |
18 серпня 2021 12:32 |
ДОДАТОК 1 кваліф критерії.docx |
18 серпня 2021 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2021 12:34 |
ДОДАТОК 4 субпідрядник.docx
|
|||
18 серпня 2021 12:33 |
ДОДАТОК 3 договір.docx
|
|||
18 серпня 2021 12:33 |
ДОДАТОК 2 технічні вимоги.docx
|
|||
18 серпня 2021 12:33 |
Тендерна документація Транспортні.docx
|
|||
18 серпня 2021 12:32 |
ДОДАТОК 1 кваліф критерії.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-04-000016 ● 9211ec92df8d4426941e5f8de69bc631
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.10.2021 №605
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 605
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-08-18-005955-a від 18.08.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-05 09:12:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з перевезення вантажними автомобілями щебеню по території Підгаєцької міської територіальної громади Тернопільської області (код ДК 021:2015:60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-18-005955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-07 16:21:52
Пояснення на запит
Обґрунтування доцільності закупівлі. Рішенням виконавчого комітету Підгаєцької міської ради від 07.09.2021р №130 «Про затвердження переліку обєктів поточного ремонту вулиць населених пунктів Підгаєцької міської ради», для виконання робіт з ремонту вулиць населених пунктів громади Підгаєцькою міською радою закуплено щебінь. Виникла необхідність у перевезенні, для чого оголошено закупівлю по перевезенню щебеню в населені пункти громади.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Перевезення має здійснюватись транспортними засобами типу самоскид, вантажопідйомністю не менше 20 тонн. Від місця навантаження щебеню до точок розвантаження близько 50-60 км. по кожній вулиці, що ремонтуватиметься буде визначено декілька точок розвантаження. У зв’язку з неможливістю передбачити точний обсяг надання послуг по кожному населеному пункту, обсяги можуть змінюватись під час надання послуги, відповідно до потреб Замовника у межах договірних відносин за попереднім погодженням сторонами (технічні вимоги додаються)
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення на дату оголошення закупівлі становить 1 700 000 грн. Очікувана вартість обрахована відповідно до кількості перевезення, відстані перевезення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок про наявність порушення законодавства від 08.10.2021 р. здійснено заходи, щодо усунення виявлених порушень, шляхом розірвання договору №1 від 20.09.2021 р.
2021-10-18 16:07:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2021-10-19 13:51:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Короташ Володимир Йосипович |
296 000,00
UAH з ПДВ
|
294 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗАЛУЦЬКИЙ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
297 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Короташ Володимир Йосипович #1902311253 |
Переможець |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 08:49
|
д у.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 08:45
|
дод угода зменш 35038.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 12:01
|
договір294000.pdf | укладений |
20 вересня 2021 12:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з перевезення вантажними автомобілями щебеню по території Підгаєцької міської територіальної громади Тернопільської області (код ДК 021:2015:60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів) | 1 | послуга |
294 000,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
258 962,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель сторони дійшли згоди розірвати Договір |