Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних 72310000-1.
Очікувана вартість
18 200,00 UAH
UA-2021-08-18-004736-a 97a825845f2145d0a89e0f2c12586478
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана Василівна

380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана Василівна
380632926335
ZHUASHTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Диспетчеризація віддалених об'єктів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Диспетчеризація віддалених об'єктів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платежі за цим Договором здійснюються АБОНЕНТОМ на підставі рахунків, виставлених ДИСПЕТЧЕРОМ, в гривнях шляхом перерахування АБОНЕНТОМ грошових коштів на поточний рахунок ДИСПЕТЧЕРА. АБОНЕНТ сплачує кожний рахунок ДИСПЕТЧЕРА у повному обсязі, одноразовим платежем, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання їх оригіналів поштою з мокрою печаткою. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 серпня 2021 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємтво "Міський Інформаційний Центр"Житомирської міської ради
#36330648
Переможець 18 200,00
UAH
18 серпня 2021 11:46

Документи

18 серпня 2021 11:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 18:32
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 11:55
Договір № 186.pdf укладений
18 серпня 2021 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 200,00
UAH