Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція автомобільного пункту пропуску «Дяківці» Чернівецької області» (коригування) за адресою: Чернівецька область, Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
97 575 727,00 UAH
UA-2021-08-18-002383-b ● d60d909b09a54cbc91af90fc20c09908
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Контактна особа: |
Загородня Олена Володимирівна +380442472676 tender-dms@customs.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 97 575 727,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975 757,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕД. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов'язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, (далі – Положення), затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Реконструкція автомобільного пункту пропуску «Дяківці» Чернівецької області» (коригування) за адресою: Чернівецька область, Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) Розмір забезпечення тендерної пропозицій - 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. У сі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути поданий лист в довільній формі. Бенефіціар – Державна митна служба України; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації.Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції здійснюються відповідно до ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
очікувана вартість на 2021-2022 р.р. (дев'яносто сім мільйонів п'ятсот сімдесят п'ять тисяч сімсот двадцять сім гривень 00 коп.), в т.ч. очікувана вартість на 2021 рік 48 735 862,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція автомобільного пункту пропуску «Дяківці» Чернівецької області» (коригування) за адресою: Чернівецька область, Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60543, Україна, Чернівецька область, Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня», Чернівецька область, Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня», 06543
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються відповідно до Плану фінансування при наявностi вiдповiдних бюджетних коштiв на зазначенi цiлi на розрахунковому рахунку Замовника. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань за відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. Попередня оплата Замовником проводиться на підставі норм постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 р. №1764, постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Проміжна оплата фактично виконаних Робіт здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі, на підставі підписаних Сторонами Акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт. Кінцева оплата здійснюється Замовником за виконані Роботи у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, у тому числі завершення всіх пуско-налагоджувальних робіт, та підписання Сторонами кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт на весь об’єм Робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на весь об’єм Робіт, передбачений цим Договором та проєктною документацією, отримання документу про готовність об’єкта до експлуатації та надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі (за настанням останньої події). Розрахунки за виконані Роботи здійснюються відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-18-002383-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Техно-Буд Сервіс", Код ЄДРПОУ:34864234
Дата подання: 09 вересня 2021 22:08
Вимога скасувати рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД СЕРВІС"
ТОВ "ТЕХНО-БУД СЕРВІС" вимагає скасувати рішення про відхилення Тендерної пропозиці,так як воно є безпідставним, та розмістити замовником повідомлення з вимогою до ТОВ "ТЕХНО-БУД СЕРВІС" усунути невідповідності визначені зг. п.16 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі". (текс вимоги у вкладеному файлі).
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2021 17:17
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмовити у задоволенні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Техно-Буд Сервіс" (код ЄДРПОУ 34864234) учасника процедури закупівлі відкриті торги Товариства з обмеженою відповідальністю "Техно-Буд Сервіс" (код ЄДРПОУ 34864234), (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-18-002383-b ) за предметом закупівлі: будівельні роботи за проектом: «Реконструкція автомобільного пункту пропуску «Дяківці» Чернівецької області» (коригування) за адресою: Чернівецька область, Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня» код ДК 021:2015 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
Номер вимоги: UA-2021-08-18-002383-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Техно-Буд Сервіс", Код ЄДРПОУ:34864234
Дата подання: 10 вересня 2021 14:56
Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
№_09/09 від 09.09.2021р.
Замовнику закупівель:
Голові тендерного комітету
Державної митної служби України
(код ЄДРПОУ 43115923)
п.Макарꞌяну Д.Б.
Заявник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34864234)
Адреса: 60412 Україна, Чернівецька обл. Глибоцький район, с.Чагор,вул.Приміська, 1-А
електронна пошта: :tehno-bud@ukr.net
телефон0372 586 144
ВИМОГА
ЩОДО РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Замовником торгів – Державною митною службою України (надалі – Замовник) було проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі робіт за предметом : «Реконструкція автомобільного пункту пропуску «Дяківці» Чернівецької області» (коригування) за адресою: Чернівецька область , Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня» код 021:2015 45200000-9 (роботи, повꞌязані з обꞌєктами завершеного чи незавершеного будівництва та обꞌєктів цивільного будівництва), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-18-002383-b.
ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» (надалі-Підприємство) взяло участь у торгах та у встановлений тендерною документацією термін подало тендерну пропозицію, яка, за результатами аукціону, стала найбільш економічно вигідною.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №67 від 07.09.2021 р. тендерна пропозиція Підприємства відхилена, як така, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наше Підприємство категорично не погоджується із рішенням Замовника з викладених нижче підстав.
Перелік виявлених невідповідностей є безпідставним та таким, що не відповідає дійсності, а саме:
1.Невірно визначена відсутність видів робіт, які передбачені технічним завданням. Згідно переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва обꞌєктів IV i V категорій складності, на які Підприємству видана Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 13-Л від 29.03.2017 року, Підприємство може виконувати роботи за наступними кодами:
- 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
- 1.13.01 – електротехнічних пристроїв.
- 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.03.00 – монтаж інженерних споруд.
На виконання монтажних робіт системи відео контролю і компꞌютерних мереж Підприємством був заявлений субпідрядник ТОВ «УКРПОЖБУД» (код ЄДРПОУ 4307135), якому наказом Державної служби з надзвичайних ситуацій № 353 від 14.06.2019 року видана ліцензія на проведення робіт по монтажу системи димо та тепловидалення, монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, монтаж охоронної сигналізації, монтаж систем відео контролю, монтаж комп’ютерних мереж та СКУД, устаткування для передачі тривожних сповіщень, що підпадає під умови технічного завдання Замовника.
2.Визначення недоліком відсутність дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме автокрану 10-20т вантажного на шасі ЗИЛ 1333 ГЯ Держ.номер 00747 МС, є безпідставним.
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Відповідна Декларація була надана Підприємством в складі пакету документів тендерної пропозиції.
3.Зауваження щодо невідповідності інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції про наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не відповідає дійсності.
Згідно Довідки № 52/08 від 27.08.2021р. про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Підприємством був наданий Договір № 02/01-18 від 02.01.2018 р на виконання будівельно-монтажних робіт в ІІ, ІІІ секції 5-ти секційного будинку з приміщеннями громадського обслуговування на 50% підземного паркінгу, за адресою : вул..Щербанюка, 79 в м.Чернівці, укладений з ПФ «Провіденс-Інвест» (далі – Договір).
Пунктом 3.1. Договору встановлено, що вартість фактично виконаних будівельно-монтажних робіт визначається на підставі актів форми КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. П.11.4.Договору встановлено термін його дії - до повного виконання Сторонами своїх зобовꞌязань за цим Договором. В підтвердження суми договору, Підприємством були додані акти КБ-2в, довідки форми КБ-3 із зазначенням вартості робіт.
Отже, основні умови договору визначені та підтверджені відповідними додатками до Договору.
4. Зауваження щодо невідповідності інформації та/або документів, а саме довідки № 25/08 від 25.08.2021р. про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору №77 від 08.05.2020р, також, не відповідає дійсності.
Підприємством не подавались ні довідка за таким вихідним номером та датою, ні Договір за №77 від 08.05.2020р. Документи із вказаними реквізитами не мають до Підприємства ніякого відношення.
Документи, що підтверджують наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначені в п.3 даної вимоги.
5.Виявлені невідповідності інформації та/або документів Підприємства щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці № 03/08 від 27.08.2021 року - є технічними помилками та описками, що повꞌязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Згідно п.2 розділу «Інша інформація» Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, що повꞌязані з оформленням тендерної пропозиції належать: «Помилка, зроблена учасником процедури під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у т.ч. комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), …тощо), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристика предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Згідно п.16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
А відповідно до ст.16 п.2. «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)…»
Таким чином, Підприємство має право виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції протягом двої робочих дні до закінчення розгляду тендерних пропозицій.
6. Виявлені невідповідності інформації та/або документів Підприємства, зазначених в довідці № 02/08 від 27.08.2021 року щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання закупівлі є необґрунтованими.
Копій трудових книжок працівників, зазначених в переліку Довідки: 2,4,7,8,14 не додані до тендерної пропозиції, оскільки ці працівники працюють на Підприємстві за сумісництвом, а їхні трудові книжки знаходяться за їх основним місцем роботи.
В підтвердження даної інформації, Підприємство були додані копії наказів про прийом на роботу даних працівників, проте ці документи не прийняті до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
На підставі вищенаведеного,
ПРОСИМО ВАС:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС», прийняте згідно Протоколу засідання тендерного комітету №67 від 07.09.2021 р.
2.Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою до ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно п.16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Директор
ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» Т.В. Бобуль
Розгорнути
Згорнути
Замовнику закупівель:
Голові тендерного комітету
Державної митної служби України
(код ЄДРПОУ 43115923)
п.Макарꞌяну Д.Б.
Заявник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34864234)
Адреса: 60412 Україна, Чернівецька обл. Глибоцький район, с.Чагор,вул.Приміська, 1-А
електронна пошта: :tehno-bud@ukr.net
телефон0372 586 144
ВИМОГА
ЩОДО РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Замовником торгів – Державною митною службою України (надалі – Замовник) було проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі робіт за предметом : «Реконструкція автомобільного пункту пропуску «Дяківці» Чернівецької області» (коригування) за адресою: Чернівецька область , Герцаївський район, село Тернавка, урочище «Таможня» код 021:2015 45200000-9 (роботи, повꞌязані з обꞌєктами завершеного чи незавершеного будівництва та обꞌєктів цивільного будівництва), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-18-002383-b.
ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» (надалі-Підприємство) взяло участь у торгах та у встановлений тендерною документацією термін подало тендерну пропозицію, яка, за результатами аукціону, стала найбільш економічно вигідною.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №67 від 07.09.2021 р. тендерна пропозиція Підприємства відхилена, як така, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наше Підприємство категорично не погоджується із рішенням Замовника з викладених нижче підстав.
Перелік виявлених невідповідностей є безпідставним та таким, що не відповідає дійсності, а саме:
1.Невірно визначена відсутність видів робіт, які передбачені технічним завданням. Згідно переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва обꞌєктів IV i V категорій складності, на які Підприємству видана Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 13-Л від 29.03.2017 року, Підприємство може виконувати роботи за наступними кодами:
- 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
- 1.13.01 – електротехнічних пристроїв.
- 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.03.00 – монтаж інженерних споруд.
На виконання монтажних робіт системи відео контролю і компꞌютерних мереж Підприємством був заявлений субпідрядник ТОВ «УКРПОЖБУД» (код ЄДРПОУ 4307135), якому наказом Державної служби з надзвичайних ситуацій № 353 від 14.06.2019 року видана ліцензія на проведення робіт по монтажу системи димо та тепловидалення, монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, монтаж охоронної сигналізації, монтаж систем відео контролю, монтаж комп’ютерних мереж та СКУД, устаткування для передачі тривожних сповіщень, що підпадає під умови технічного завдання Замовника.
2.Визначення недоліком відсутність дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме автокрану 10-20т вантажного на шасі ЗИЛ 1333 ГЯ Держ.номер 00747 МС, є безпідставним.
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Відповідна Декларація була надана Підприємством в складі пакету документів тендерної пропозиції.
3.Зауваження щодо невідповідності інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції про наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не відповідає дійсності.
Згідно Довідки № 52/08 від 27.08.2021р. про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Підприємством був наданий Договір № 02/01-18 від 02.01.2018 р на виконання будівельно-монтажних робіт в ІІ, ІІІ секції 5-ти секційного будинку з приміщеннями громадського обслуговування на 50% підземного паркінгу, за адресою : вул..Щербанюка, 79 в м.Чернівці, укладений з ПФ «Провіденс-Інвест» (далі – Договір).
Пунктом 3.1. Договору встановлено, що вартість фактично виконаних будівельно-монтажних робіт визначається на підставі актів форми КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. П.11.4.Договору встановлено термін його дії - до повного виконання Сторонами своїх зобовꞌязань за цим Договором. В підтвердження суми договору, Підприємством були додані акти КБ-2в, довідки форми КБ-3 із зазначенням вартості робіт.
Отже, основні умови договору визначені та підтверджені відповідними додатками до Договору.
4. Зауваження щодо невідповідності інформації та/або документів, а саме довідки № 25/08 від 25.08.2021р. про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору №77 від 08.05.2020р, також, не відповідає дійсності.
Підприємством не подавались ні довідка за таким вихідним номером та датою, ні Договір за №77 від 08.05.2020р. Документи із вказаними реквізитами не мають до Підприємства ніякого відношення.
Документи, що підтверджують наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначені в п.3 даної вимоги.
5.Виявлені невідповідності інформації та/або документів Підприємства щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці № 03/08 від 27.08.2021 року - є технічними помилками та описками, що повꞌязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Згідно п.2 розділу «Інша інформація» Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, що повꞌязані з оформленням тендерної пропозиції належать: «Помилка, зроблена учасником процедури під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у т.ч. комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), …тощо), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристика предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Згідно п.16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
А відповідно до ст.16 п.2. «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)…»
Таким чином, Підприємство має право виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції протягом двої робочих дні до закінчення розгляду тендерних пропозицій.
6. Виявлені невідповідності інформації та/або документів Підприємства, зазначених в довідці № 02/08 від 27.08.2021 року щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання закупівлі є необґрунтованими.
Копій трудових книжок працівників, зазначених в переліку Довідки: 2,4,7,8,14 не додані до тендерної пропозиції, оскільки ці працівники працюють на Підприємстві за сумісництвом, а їхні трудові книжки знаходяться за їх основним місцем роботи.
В підтвердження даної інформації, Підприємство були додані копії наказів про прийом на роботу даних працівників, проте ці документи не прийняті до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
На підставі вищенаведеного,
ПРОСИМО ВАС:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС», прийняте згідно Протоколу засідання тендерного комітету №67 від 07.09.2021 р.
2.Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою до ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно п.16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Директор
ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» Т.В. Бобуль
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2021 18:40
Не задоволено відповідно до закону "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2021-08-18-002383-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:04854874
Дата подання: 29 вересня 2021 11:02
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ"
Шановний Замовнику! Вами визначено переможцем ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" (згідно ПРОТОКОЛУ засідання тендерного комітету Державної митної служби України №81 від 27.09.2021).
Ми не погоджуємося з даним рішенням, оскільки Тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Тендерної документації закупівлі, що передбачено абзацом першим частини третьої статті 22 та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 5.3 розділу 5 Тендерної документація має бути відхилена:
- Згідно Розділу 3 до тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники мають надати в складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та витяг з реєстру платників податків на додану вартість». Також зазначено у вимозі, що «У випадку ненадання хоча б одного документу надати пояснення щодо його ненадання з посиланням на відповідні норми законодавства».
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" надав копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та копію витягу з реєстру платників ПДВ. Даний витяг з реєстру платників ПДВ, втратив чинність оскільки в ньому були внесені зміни в розділі «Реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість» у зв’язку з переходом в Україні на розрахунки у міжнародному форматі номера рахунку IBAN згідно з вимогами стандарту ISO 13616. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, з 1 січня 2014 року платники податку на додану вартість мають право за запитом до органу Державної фіскальної служби України отримувати замість свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ витяг з реєстру платників ПДВ (безоплатно, протягом 2 робочих днів). Саме право на це не викликає в учасника ніяких труднощів та фінансових витрат для отримання даної довідки. Відповідно до пункту 7.4 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 № 1456/26233), за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Саме тому, при внесенні будь-яких змін до даного витягу робить його не дійсним. Це і додатково вказано на самому Витягую (додається). Ніяких пояснень від учасника не було надано, що могло б пояснити відсутність дійсного витягу з реєстру платників ПДВ. Тому, даний документ вважається не поданим у даній тендерній пропозиції.
Для довідки: «Державною фіскальною службою України у листі від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-01-17 (далі – лист ДФС України №32216) надано роз’яснення щодо використання свідоцтв про реєстрацію платника податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Законом України від 24.10.2013 №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року були відмінені свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (пункт 183.9 статті 183 розділу Податкового кодексу України (далі – Кодекс)). Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
До 19.11.2014, як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 №1130, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233, який набрав чинності 19.11.2014».
Додатково звертаємо вашу УВАГУ!, що неодноразово Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своїх рішеннях визнавала вимогу надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ, як обов’язковою та відсутність якої є причиною для відхилення тендерних пропозицій!!!
- Згідно Розділу 3 до тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що всі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені підписом та печаткою учасника (якщо інше не передбачено вимогами тендерної документації).
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надає копію «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019», яка не засвідчена підписом та печаткою учасника (якщо інше не передбачено вимогами тендерної документації), що є порушенням вимог тендерної документації.
Окрім того, у даному «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019» відсутні реквізити сторони, яка підписує даний «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019», що не дає можливим ідентифікувати чи дійсно з Учасником був підписаний наданий «документ».
Вивчивши документацію, яку додано до «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019» та яка вимагалася Замовником у Тендерній документації, виявилися відсутніми документи, які встановлені Національним стандартом України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, яким передбачено примірні форми первинних документів з обліку в будівництві, які мають використовуватися з 01.01.2014 р. під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт:
форма №КБ-2 – форма акта приймання виконаних будівельних робіт,
форма №КБ-3 – довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати.
- ТОВ “АЗОВТЕХГАЗ” надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №615 від 23.09.2021 в якій є пп. №133, 134, 135, 136 на крани, але не надав завірені копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки необхідно отримати дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В цьому переліку є п.7. Вантажопідіймальні крани і машини.
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Учасник у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: - завірені копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки, на роботи вказані у технічному завданні (такі дозвільні документи повинні бути чинні на строк виконання робіт).
Вимога щодо отримання вищевказаних дозволів, таких, як на нову залучену техніку, не підпадає під обмеження через проведення АТО чи ООС.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1) Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, а у підсумку ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" (ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Державної митної служби України №81 від 27.09.2021)
3) Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені використати всі доступні способи захисту наших порушених прав та інтересів, шляхом подання Скарги до Антимонопольного комітету України, Держаудитслужби та позовної заяви до суду.
Розгорнути
Згорнути
Ми не погоджуємося з даним рішенням, оскільки Тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Тендерної документації закупівлі, що передбачено абзацом першим частини третьої статті 22 та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 5.3 розділу 5 Тендерної документація має бути відхилена:
- Згідно Розділу 3 до тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники мають надати в складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та витяг з реєстру платників податків на додану вартість». Також зазначено у вимозі, що «У випадку ненадання хоча б одного документу надати пояснення щодо його ненадання з посиланням на відповідні норми законодавства».
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" надав копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та копію витягу з реєстру платників ПДВ. Даний витяг з реєстру платників ПДВ, втратив чинність оскільки в ньому були внесені зміни в розділі «Реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість» у зв’язку з переходом в Україні на розрахунки у міжнародному форматі номера рахунку IBAN згідно з вимогами стандарту ISO 13616. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, з 1 січня 2014 року платники податку на додану вартість мають право за запитом до органу Державної фіскальної служби України отримувати замість свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ витяг з реєстру платників ПДВ (безоплатно, протягом 2 робочих днів). Саме право на це не викликає в учасника ніяких труднощів та фінансових витрат для отримання даної довідки. Відповідно до пункту 7.4 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 № 1456/26233), за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Саме тому, при внесенні будь-яких змін до даного витягу робить його не дійсним. Це і додатково вказано на самому Витягую (додається). Ніяких пояснень від учасника не було надано, що могло б пояснити відсутність дійсного витягу з реєстру платників ПДВ. Тому, даний документ вважається не поданим у даній тендерній пропозиції.
Для довідки: «Державною фіскальною службою України у листі від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-01-17 (далі – лист ДФС України №32216) надано роз’яснення щодо використання свідоцтв про реєстрацію платника податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Законом України від 24.10.2013 №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року були відмінені свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (пункт 183.9 статті 183 розділу Податкового кодексу України (далі – Кодекс)). Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
До 19.11.2014, як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 №1130, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233, який набрав чинності 19.11.2014».
Додатково звертаємо вашу УВАГУ!, що неодноразово Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своїх рішеннях визнавала вимогу надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ, як обов’язковою та відсутність якої є причиною для відхилення тендерних пропозицій!!!
- Згідно Розділу 3 до тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що всі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені підписом та печаткою учасника (якщо інше не передбачено вимогами тендерної документації).
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надає копію «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019», яка не засвідчена підписом та печаткою учасника (якщо інше не передбачено вимогами тендерної документації), що є порушенням вимог тендерної документації.
Окрім того, у даному «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019» відсутні реквізити сторони, яка підписує даний «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019», що не дає можливим ідентифікувати чи дійсно з Учасником був підписаний наданий «документ».
Вивчивши документацію, яку додано до «Договор субподряда №63-09-19 от 13.09.2019» та яка вимагалася Замовником у Тендерній документації, виявилися відсутніми документи, які встановлені Національним стандартом України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, яким передбачено примірні форми первинних документів з обліку в будівництві, які мають використовуватися з 01.01.2014 р. під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт:
форма №КБ-2 – форма акта приймання виконаних будівельних робіт,
форма №КБ-3 – довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати.
- ТОВ “АЗОВТЕХГАЗ” надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №615 від 23.09.2021 в якій є пп. №133, 134, 135, 136 на крани, але не надав завірені копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки необхідно отримати дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В цьому переліку є п.7. Вантажопідіймальні крани і машини.
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Учасник у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: - завірені копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки, на роботи вказані у технічному завданні (такі дозвільні документи повинні бути чинні на строк виконання робіт).
Вимога щодо отримання вищевказаних дозволів, таких, як на нову залучену техніку, не підпадає під обмеження через проведення АТО чи ООС.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1) Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, а у підсумку ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" (ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Державної митної служби України №81 від 27.09.2021)
3) Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені використати всі доступні способи захисту наших порушених прав та інтересів, шляхом подання Скарги до Антимонопольного комітету України, Держаудитслужби та позовної заяви до суду.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2021 10:10
Відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції та скасування рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" і відповідно задоволення цієї вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
87 173 117,78
UAH з ПДВ
|
84 245 845,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КБК" |
87 543 168,00
UAH з ПДВ
|
84 615 894,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
88 789 404,00
UAH з ПДВ
|
85 588 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Агро Констракшн" |
97 275 727,00
UAH з ПДВ
|
86 548 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІТГАРАНТБУД" |
95 020 390,57
UAH з ПДВ
|
94 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" |
97 007 770,00
UAH з ПДВ
|
94 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" #34864234 |
Відхилено |
84 245 845,96
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 18:23
|
|
ТОВ "КБК" #32556142 |
Відхилено |
84 615 894,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 15:45
|
|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Відхилено |
85 588 480,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 18:48
|
|
ТОВ "Агро Констракшн" #40288634 |
Відхилено |
86 548 480,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2021 15:09
|
|
ТОВ "ЕЛІТГАРАНТБУД" #40712208 |
Відхилено |
94 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 16:40
|
|
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" #37884929 |
Переможець |
94 880 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 11:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 11:12
|
Дод. угода _ 1 дог44.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 14:14
|
Додатки до договору 44 | укладений |
12 жовтня 2021 14:13
|
Договір 44 підряду Дяківці | укладений |
12 жовтня 2021 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни у Договір, які не змінюють істотних умов Договору, а саме, у підпункті 4.3 пункту 4 "Порядок здійснення оплати", після слів "Підрядник протягом" число та слова "90 календарних днів" замінити на слова "двох місяців". |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |