Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590317 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, пл. Ринок, 20 |
Контактна особа: |
Терлецький Зіновій Тимофійович +380324421581 kp7ukb7dmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 17:11 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 51 008 824,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255 044,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, що складає 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати за першою письмовою вимогою на рахунок: р/р № UA97 325796 0000025567301152759 в ТВБВ №100013/242, АТ «Державний ощадний банк України», МФО 325796. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статуного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moodys, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України,США або країн ЄС засновано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим 120 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, та будуть відхилені. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, не повинна бути внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Дрогобицької міської ради (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 15:13 |
Таблиця змiн до ТД 25.08.2021.doc | |
25 серпня 2021 15:13 |
ТД стадіон зі змінами.docx | |
18 серпня 2021 17:07 |
Додаток до ТД Проект_договору.doc | |
18 серпня 2021 17:07 |
ТЗ до ТД стадіон.docx |
25 серпня 2021 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2021 15:13 |
Таблиця змiн до ТД 25.08.2021.doc
|
|||
25 серпня 2021 15:13 |
ТД стадіон зі змінами.docx
|
|||
18 серпня 2021 17:07 |
Додаток до ТД Проект_договору.doc
|
|||
18 серпня 2021 17:07 |
ТЗ до ТД стадіон.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000052 ● 5d9fc1dbd5dc4207912a2ed449417b21
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2021-08-18-002320-b 18.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 16:32:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція стадіону «Галичина» на вул. Спортивній, 2 у м. Дрогобич Львівської області під спортивно-тренувальний молодіжний комплекс» (Коригування.) (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-18-002320-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 17:02:38
Пояснення Замовника
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості робіт використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертний звіт № 14-0015/01-21 від 23.02.2021р. Очікувана вартість робіт становить 51 008 824,80 грн. Розмір бюджетного призначення на 2021 рік на виконання будівельно-монтажних робіт становить 100 000,00 грн. , відповідно до рішення Дрогобицької міської ради № 549 від 12.08.2021р. Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та містяться у Додатку 4 до Тендерної документації. Якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент», але технічні характеристики та якість матеріалу повинні відповідати технічному завданню. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості та бюджетного призначення було оприлюднено на офіційному сайті Дрогобицької міської ради за посиланням https://drohobych-rada.gov.ua/обгрунтування-закупівлі-робіт/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.За результатами моніторингу установлено, що Замовник 15.09.2021 розмістив для учасника ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах (далі – Вимога), що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, у строк, що є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2021 № 5 - 16.09.2021), чим не дотримався вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону. У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо: 6 вересня 2021 року відбувся аукціон за процедурою закупівлі ««Реконструкція стадіону «Галичина» на вул.Спортивній,2 у м. Дрогобич Львівської області під спортивно -тренувальний молодіжний комплекс» (Коригування.) (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)». Першою пропозицією, яка перебувала у статусі кваліфікації, була пропозиція ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ». 10 вересня 2021 року Замовником було оприлюднено протокол №5, яким продовжено строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, до 16 вересня 2021 року. Отже, останнім днем для кваліфікації пропозиції учасника ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» вважалось 16 вересня 2021 року. Згідно із абзацом 1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто визначальним є розміщення такого повідомлення, а не дата, до якої воно має бути виконано. Вимога про усунення невідповідностей для ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» була оприлюднена Замовником 14 вересня о 16:53, що висновком моніторингу встановлено не вірно. Зауважимо, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - Prozorro визначено лише дату та годину, до якої потрібно виправити невідповідності (до 15 вересня 16:53), а не дату та годину, коли таке повідомлення розміщується. Таким чином Замовник у строк, що не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістив повідомлення про усунення невідповідностей, чим не порушив вимог абзацу першого частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. У висновку про результати моніторингу вказано, що відповідно до поданого фінансового звіту ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» як малого підприємства за 2020 рік обсяг річного доходу (код рядка 2280) становить 25 025,8 тис. грн., що становить менше 50 % очікуваної вартості закупівлі (25 504, 41 тис. грн), що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 тендерної документації. У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо: відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати «Довідку довільної форми яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) в розмірі не менше 50 % очікуваної вартості закупівлі за 2019 або 2020 роки». Учасником ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» подано довідку про обсяг річного доходу (виручка) за 2020 рік від 02.09.2021 № 40-02/09, в якій зазначено, що обсяг річного доходу складає 28 325 110,57 грн, що становить більше 50 % очікуваної вартості закупівлі. Зауважимо, що Замовником вимагалось підтвердити обсяг річного доходу (виручки), а код 2280 фінансового звіту висвітлює сумарні доходи, які включають чистий дохід від реалізації продукції, інші операційні доходи та інші доходи. Відповідно до п.7 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 "Дохід", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 29.11.99 N 290, дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо). Натомість, згідно того ж таки п. 7 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 "Дохід", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 29.11.99 N 290, чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт,послуг) визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів. Відповідно до п. 7 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 "Дохід", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 29.11.99 N 290,до складу інших операційних доходів включаються суми інших доходів від операційної діяльності підприємства, крім чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), зокрема: дохід від операційної оренди активів; дохід від операційних курсових різниць; відшкодування раніше списаних активів; дохід від роялті, відсотків, отриманих на залишки коштів на поточних рахунках в банках, дохід від реалізації оборотних активів (крім фінансових інвестицій), необоротних активів, утримуваних для продажу, та групи вибуття тощо. Відповідно до п. 7 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 "Дохід", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 29.11.99 N 290, до складу інших доходів, зокрема, включаються дохід від реалізації фінансових інвестицій; дохід від неопераційних курсових різниць та інші доходи, які виникають у процесі господарської діяльності, але не пов'язані з операційною діяльністю підприємства. Отже, можемо зробити висновок, що виручка включає в себе всі знижки та податки , а чистий дохід від реалізації продукції, інші операційні доходи та інші доходи навпаки їх не враховують. У рядку за кодом 2280 фінансового звіту наводять дохід (виручку) від реалізації за вирахуванням непрямих податків і зборів, що сплачуються з обороту, наданих знижок. Різниця між сумою річного доходу (виручки) підприємства та доходів разом (рядок 2280 фінансового звіту)становить 20 відсотків (податок на додану вартість для підприємств-платників ПДВ). Згідно наданого ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» у складі пропозиції витягу з реєстру платників ПДВ №1813094500010, товариство є платником податку на додану вартість. Обсяг річного доходу (виручки) з ПДВ відображений лише в рахунках 703 і 362, які являються документами бухгалтерського обліку і не належать до фінансової звітності.Форма звітності "Фінансова звітність малого підприємства", що надає «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ»не містить взагалі такого показника, як дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робот, послуг), що потрібно підтвердити. Отже, висновок моніторингу про те, що обсяг річного доходу є меншим, ніж 50% суми очікуваної вартості закупівлі, є неаргументованим, оскільки рядок 2280 фінансового звіту не підтверджує невідповідність пропозиції учасника. Замовником на підтвердження обсягу річного доходу ставилась вимога (Додаток 2 тендерної документації) щодо надання довідки довільної форми яка підтверджує обсяг річного доходу(виручки) в розмірі не менше 50% очікуваної вартості закупівлі за 2019 або 2020 роки, а не щодо надання фінансового звіту. «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» було подано таку довідку та підтверджено відповідні вимоги. 3. У висновку про результати моніторингу встановлено, що Замовник установив учаснику ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження документів, зокрема: «Відсутня копія фінансової звітності за 2019 рік з відміткою відповідного органу (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді); копія балансу підприємства; копія звіту про фінансові результати, що порушує умови тендерної документації Додатку 2 щодо надання копій документів для підтвердження фінансової спроможності. Перелік інформації/документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідності(ей): копія фінансової звітності за 2019 рік з відміткою відповідного органу (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді); копія балансу підприємства; копія звіту про фінансові результати», які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відсутні у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. У відповідь на моніторинг пояснюємо: Норми частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не визначають поняття «невідповідностей» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а лише зазначають щодо яких інформації та документів розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Повідомлення повинно містити таку інформацію, як, зокрема, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. При цьому законодавець розмежовує документи та / або інформацію, подані учасником, й інформацію та / або документи, подання яких є вимогою тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, являється невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією.Інакше кажучи, Закон України «Про публічні закупівлі»не забороняє виправляти як документи, які наявні в складі пропозиції, так і ті, які початково відсутні у тендерній пропозиції. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020, завантаження відсутньої довідки про наявність рахунків для підтвердження фінансової спроможності, являється невідповідністю в документах пропозиції. За результатами аналізу практики щодо аналогічного питання має місце рішення суду у справі № 300/3400/20 від 22 березня 2021 року, яким підтверджено законність рішення замовника щодо надання можливості учаснику завантажувати нові документи протягом 24 годин. Не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник, міг порушити вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону.
2021-12-09 11:05:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (щодо відповідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (щодо відповідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону) • усунуто
-
2023-03-14 09:08:34
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 03.02.2023 №31/12/2023пр03.02.2023 №31/12/2023пр03.02.2023 №31/12/2023пр |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 лютого 2023 14:42
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/13/2023пр |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 лютого 2023 14:45
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/14/2023пр |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 лютого 2023 14:46
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/15/2023пр |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 лютого 2023 14:47
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/16/2023пр |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 лютого 2023 14:47
|
Електронний підпис |
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч.10 ст.8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку, передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством. |
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Документи:
17 грудня 2021 15:49
|
Електронний підпис |
17 грудня 2021 15:38
|
Позовна заява |
17 грудня 2021 15:38
|
Опис документів |
17 грудня 2021 15:38
|
Квитанція |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" |
50 757 000,00
UAH з ПДВ
|
50 501 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛДС" |
50 890 000,00
UAH з ПДВ
|
50 634 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" #38992487 |
Переможець |
50 501 955,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2021 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 14:39
|
договір про розірвання | укладений |
05 січня 2023 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 16:47
|
ДУ _14 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2022 09:09
|
ДУ 13 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
28 липня 2022 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2022 09:07
|
ДУ _12 стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
26 травня 2022 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2022 10:58
|
ДУ_11 стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2022 15:30
|
ДУ _10 стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
05 травня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 16:53
|
ДУ _9 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2022 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 16:12
|
ДУ _8 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 10:21
|
ДУ 7 стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:23
|
ДУ _6 стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:18
|
ДУ _5 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 17:01
|
ДУ _4 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 13:09
|
ДУ _3 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 10:05
|
ДУ _2 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 09:48
|
ДУ _1 Стадіон Дрогобич.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 16:28
|
Додаток 6 ч.2.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Додаток 6 ч.1.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Додаток 5 ЛК2-2-1--7-1-4.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Додаток 5 ЛК2-1-5--12.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Додаток 5 ЛК2-1-2--4.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Додаток 5 ЛК2-1-1.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Договір підряду | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція стадіону «Галичина» на вул. Спортивній,2 у м. Дрогобич Львівської області під спортивно-тренувальний молодіжний комплекс» (Коригування.) (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роб |
50 501 955,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погоджене зменшення договірної ціни без зміни обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в фінансуванні робіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення надання авансу відповідно до умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення надання авансу відповідно до умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнено додатком "План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування на 2021рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | неповне фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування на 2022рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування на 2022рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція стадіону «Галичина» на вул. Спортивній,2 у м. Дрогобич Львівської області під спортивно-тренувальний молодіжний комплекс» (Коригування.) (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роб |
50 242 059,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 753 061,82
UAH (в тому числі ПДВ 292 176,97 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 днів, а також усунення порушень виявлених моніторингом Держаудитслужби |