Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380663046888 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 12 804 362,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 021,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2. пункту 3.5 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Комунального некомерційного підприємства Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 пункту 3.4 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 303204780000000255630169940 в АБ «Укргазбанк» Код ЄДРПОУ 01996639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис та/або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 60000,00 грн (шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – «тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – «викласти обставини, передбачені підпунктом 3.2 пунктом 3 цього розділу». Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. 2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2021 15:33 |
Тендерна документація (з додатками).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-03-000049 ● 1facad3f1cd04f3aba1ca4be60fa4221
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.05.2022 Одеса № 149
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.05.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.05.2022 № 149
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-08-18-001849-b 18.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-04 09:30:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-06 10:34:45
Пояснення щодо запиту
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2021-08-18-001849-b), розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією організацією (ТзОВ "Макро-Будомат" ЄДРПОУ – 33805691), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»;
- Ухвали Львівської міської ради від 17.06.2021 №911 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської територіальної громади на 2021 рік», згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету».
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Львівської міської ради https://city-adm.l viv.ua/lmr/plany-zakupivel та власний веб-сайт https://www.emergency-hospital.lviv.ua/about/kontakty-3.
Також додаємо скановану копію експертного звіту. Ухвала міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://city-adm.lviv.ua
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Наказу Південного офісу Державної аудиторської служби України від 03.05.2022 № 149 було розпочато моніторинг процедури закупівлі Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ID закупівлі: UA-2021-08-18-001849-b). За результатами моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби 17.05.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зазначено що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (далі – Наказ №710) щодо зазначення повноти затвердженого переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та «з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Враховуючи положення Закону та Висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-05-03-000049), щодо закупівлі Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ID закупівлі: UA-2021-08-18-001849-b), повідомляємо наступне. Пункт 19 частини 2 статті 22 Закону встановлює, що у тендерній документації замовник повинен зазначити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник у п.1.3. розділу 3 тендерної документації встановив перелік формальних помилок. Відповідно до п.19 ч.2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник вважав за необхідне встановити саме такий перелік та приклади формальних помилок та самостійно кваліфікувати їх, з метою недопущення в майбутньому розбіжностей щодо їх тлумачення. Враховуючи вищевикладене замовником жодним чином не порушено положення Закону щодо складання тендерної документації. На даний момент у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до тендерної документації, оскільки закупівля переведена у статус «Завершена». Просимо взяти до уваги надане пояснення та додатково повідомляємо про те що, в подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог законодавства про публічні закупівлі.
2022-05-23 09:04:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" |
12 151 088,08
UAH з ПДВ
|
11 259 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" |
12 343 687,20
UAH з ПДВ
|
11 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МАРАФЕТ-БУД |
12 759 158,93
UAH з ПДВ
|
12 759 158,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Переможець |
11 259 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 12:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2021 10:30
|
Договір | укладений |
15 жовтня 2021 10:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роб |
11 259 000,00
UAH з ПДВ
|