Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісні меблі
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-08-17-008896-a a39accff26de4961bac1b45dc3ba8fde
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єгор Мирончук

+380562360942
+380562338928
tender_don@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Єгор Мирончук
+380562360942, +380562338928
tender_don@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 08:00
Початок аукціону: 01 вересня 2021 15:35
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведені в додатку 1 до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
комп'ютерний стіл правосторонній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 штуки
стіл письмовий з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 штуки
тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування здійснюється за кошти місцевого (обласного) бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 15:38
проект договору офіс мебл.doc
17 серпня 2021 15:38
оголошення офіс мебл (ЦБ).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Біляєв Р.В. 14 985,00
UAH з ПДВ
14 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 15 000,00
UAH з ПДВ
14 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Біляєв Р.В.

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Біляєв Р.В.
#2957713715
Переможець 14 760,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2021 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Біляєв Р.В.
#2957713715
14 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 15:35
дог оф меб.pdf укладений
07 вересня 2021 15:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
комп'ютерний стіл правосторонній 3 штуки 2 230,00
UAH
стіл письмовий з полицею 3 штуки 1 100,00
UAH
тумба 3 штуки 1 590,00
UAH