Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по просп. Свободи від просп. Т.Шевченка до Привокзальної площі у м.Кам’янському» (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-08-17-008669-a 2ac54e9aa32e487283f6048231f17422
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романова

+380569554060 netis18@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, 14
Контактна особа: Наталія Романова
+380569554060
netis18@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 14:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вид закупівлі – роботи, категорія Замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», місцезнаходження Замовника: вул. Москворецька, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51931, ЄДРПОУ 34827358, Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі передбачено у Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по і просп. Свободи від просп. Т.Шевченка до Привокзальної площі у м.Кам’янському» (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, просп. Свободи від просп. Т.Шевченка до Привокзальної площі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Платежі здійснюються «Замовником» після підписання акту приймання-передачі проектно-кошторисної документації в термін 10-ти робочих днів, з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2021 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 15:29
SCAN0112.PDF
17 серпня 2021 15:29
SCAN0113.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1"
#43153183
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 15:53

Документи

30 серпня 2021 15:53
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:51
SCAN0130.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1"
#43153183
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 15:53
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:51
SCAN0130.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 14:17
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 10:24
SCAN0042.PDF зміни до договору
26 січня 2022 10:23
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 10:35
SCAN0041.PDF зміни до договору
21 січня 2022 10:34
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 13:48
SCAN0037.PDF зміни до договору
05 листопада 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 10:20
SCAN0140.PDF зміни до договору
13 вересня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 13:03
SCAN0136.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 11:41
SCAN0135.PDF укладений
09 вересня 2021 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно розділу 6 Договору № 2416 -21 від «09» вересня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п.2.1. Розділу 2 Договору, виклавши у наступній редакції: «2.1. За виконану проектно-кошторисну документацію, відповідно до умов цього Договору, «Замовник» сплачує «Виконавцю» - 200 000 грн. 00 коп. (двісті тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 33 333,33 грн., з них: У 2021 році – 50 000 грн. 00 коп. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 8 333,33 грн. У 2022 році – 150 000 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 25 000,00 грн.» 2. Викласти п. 7.1. Договору в наступній редакції: «7.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31.12.2022 року, в частині розрахунку за виконані роботи – до повного їх здійснення.». 3. Викласти Додаток 2 « Календарний план» у новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток 3 «Договірна ціна та кошторис» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2416-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно розділу 6 Договору № ______ -21 від «____» вересня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п.2.1. Розділу 2 Договору, виклавши у наступній редакції: «2.1. За виконану проектно-кошторисну документацію, відповідно до умов цього Договору, «Замовник» сплачує «Виконавцю» - 200 000 грн. 00 коп. (двісті тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 33 333,33 грн., з них: У 2021 році – 50 000 грн. 00 коп. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 8 333,33 грн. У 2022 році – 150 000 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 25 000,00 грн.» 2. Викласти п. 7.1. Договору в наступній редакції: «7.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31.12.2022 року, в частині розрахунку за виконані роботи – до повного їх здійснення.». 3. Викласти Додаток 2 « Календарний план» у новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток 3 «Договірна ціна та кошторис» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2416-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились нести в розділ 8 договору зміни в частині банківських реквізитів виконавця, виклавши їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 2416-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): разом - Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 2.1. Договору №2416-21 від 09 вересня 2021 року в наступній редакції: «2.1. За виконану проектно-кошторисну документацію, відповідно до умов цього Договору, «Замовник» сплачує «Виконавцю» – 200 000 грн. 00 коп. (двісті тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 33 333, 33 грн., з них: У 2021 році - 50 000 грн. 00 коп. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 8 3333,33 грн. У 2022 році (в межах встановлених кошторисом) - 150 000 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 25 000,00 грн.» 2. Додаток № 2 Календарний план робіт до договору №2416-21 від 09 вересня 2021 року додається до даної додаткової угоди та є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 2416-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): разом - Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 2.1. Договору №2416-21 від 09 вересня 2021 року в наступній редакції: «2.1. За виконану проектно-кошторисну документацію, відповідно до умов цього Договору, «Замовник» сплачує «Виконавцю» – 200 000 грн. 00 коп. (двісті тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 33 333, 33 грн., з них: У 2021 році - 50 000 грн. 00 коп. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 8 3333,33 грн. У 2022 році (в межах встановлених кошторисом) - 150 000 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 25 000,00 грн.» 2. Додаток № 2 Календарний план робіт до договору №2416-21 від 09 вересня 2021 року додається до даної додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 3. Викласти Розділ 8 «Реквізити та підписи сторін», в частині банківських реквізитів Замовника та Виконавця у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 2416-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 333,33 UAH)