Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі (Комплект шкільних меблів:cтіл (парта) учнівський - 60 шт., шафа для особистих речей дітей - 4 шт., стелаж для змінного взуття - 2 шт., стіл учительський кутовий –2шт.,стілець вчителя – 2 шт.,відкриті шафи для зберігання засобів навчання – 2 шт., стелаж для особистих речей педагогічного працівника -2 шт.)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2021-08-17-007597-a 8c727e8eef064b57927a56ffce213565
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Безхлібна

+380955315726 lydmila_lydmila@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пирятинський ліцей № 4 Пирятинської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 23543938
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., місто Пирятин, ВУЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Наталія Безхлібна
+380955315726
lydmila_lydmila@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 14:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 14:41
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Стіл (парта) учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Шафа для особистих речей дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Шафа для особистих речей дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стелаж для змінного взуття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стіл учительський кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стілець вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Відкриті шафи для зберігання засобів навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стелаж для особистих речей педагогічного працівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Європейська,2, м.Пирятин, Полтавська область, 37000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" 132 000,00
UAH з ПДВ
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2021 18:27
Електронний підпис
29 серпня 2021 18:27
Паспорти на вироби.pdf
29 серпня 2021 18:27
Листи від виробника.pdf
25 серпня 2021 19:31
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2021 19:31
14001.pdf
25 серпня 2021 19:31
СЕС ч2.pdf
25 серпня 2021 19:31
Дилерська угода.pdf
25 серпня 2021 19:31
9001.pdf
25 серпня 2021 19:31
СЕС ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"
#40572939
Переможець 132 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2021 13:55

Документи

03 вересня 2021 13:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2021 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"
#40572939
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2021 13:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 13:08
Договір № 132 від 14.09.2021р.pdf укладений
14 вересня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 14:54
Протокол № 65.pdf укладений
20 вересня 2021 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 132 000,00
UAH
Причини розірвання договору: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель