Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

IP телефони Grandstream GXP1610
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2021-08-17-004644-b 7c0f7ea4db704b90b62be16f063c82eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РСЦ ЖИТОМИР

380674108983
380677655975
rsczt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: РСЦ ЖИТОМИР
380674108983, 380677655975
rsczt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2021 13:20
Очікувана вартість: 15 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
IP телефони Grandstream GXP1610
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за отриманий Товар здійснюються у безготівковій формі, у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний в реквізитах цього Договору, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі (видаткової накладної). 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Товару за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів банківською установою на поточний рахунок Продавця. 4.3. Оплату за отриманий Товар Покупець здійснює після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця коштів на цілі визначені цим Договором Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2021 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 17:09
ОГОЛОШЕННЯ.docx
17 серпня 2021 16:56
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
17 серпня 2021 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 17:09
ОГОЛОШЕННЯ.docx
17 серпня 2021 16:57
ОГОЛОШЕННЯ.docx
17 серпня 2021 16:56
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
17 серпня 2021 16:54
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-17-004644-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛАЙФСЕЛЛ", Код ЄДРПОУ:22859846
Дата подання: 20 серпня 2021 16:22
Аналогічні договори
Доброго дня!
На підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів Замовник вимагає в учасників надання, відповідно до пункту 1.6. Додатку 2 до оголошення: Довідка про виконання аналогічних договорів за 2020-2021 роки (не менше 2-х договорів), відповідно до додатку 3, разом зі сканованими оригіналами (копіями) аналогічних договорів, що вказані в довідці та додатками до них (накладними, актами приймання – передачі товару).
Замовник цими вимогами наполягає, щоб у учасника було як мінімум 2 аналогічні договори. Але відповідно до частини 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" достатньо, щоб учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання 1го аналогічного договору.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та нас, як потенційного учасника.

Просимо Вас внести зміни до пункту 1.6. на: Довідка про виконання аналогічного договору за 2020-2021 роки (не менше 1-го договору), відповідно до додатку 3, разом зі сканованим оригіналом (копією) аналогічного договорів, що вказані в довідці та додатками до них (накладними, актами приймання – передачі товару).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2021 11:35
Відповідно до частини 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі Закон): « Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: п.3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином поточна редакція Закону не обмежує кількість договорів та не встановлює необхідну їх кількість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА 11 486,00
UAH з ПДВ
11 486,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ЛИСЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ 15 500,00
UAH з ПДВ
14 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІНОТЕЛ" 14 400,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2021 20:17
Електронний підпис
01 вересня 2021 20:16
Цінова пропозиція.pdf
01 вересня 2021 20:16
Лист-згода на обробку ПД.pdf
01 вересня 2021 20:16
Виписка.pdf
01 вересня 2021 20:16
Паспорт та інд. код.pdf
01 вересня 2021 20:16
повноваження.pdf
01 вересня 2021 20:16
Витяг з ЄП 2-га група.pdf
01 вересня 2021 20:16
Контактні дані учасника.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА

ФОП ЛИСЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ

ТОВ "БІНОТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА
#2179004967
Переможець 11 486,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 15:53

Документи

06 вересня 2021 15:53
Електронний підпис
06 вересня 2021 15:51
Визначення переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2021 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА
#2179004967
11 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2021 15:53
Електронний підпис
06 вересня 2021 15:51
Визначення переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 12:14
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 17:22
Договір 66.pdf укладений
20 вересня 2021 17:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 486,00
UAH