Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт скверу на передмостовій площі, який розташований по вулиці Набережній ріг вулиці Пушкінської в Центральному районі міста Миколаєва (ділянка навпроти Миколаївської санаторної школи-інтернату №4 – Алея національних діаспор) (ДК 021:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
933 195,60 UAH
UA-2021-08-17-004549-b b9c39dbfcd5e4cb6a890e82903bbcfff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2021 10:00
Очікувана вартість: 933 195,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 331,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4600 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт скверу на передмостовій площі, який розташований по вулиці Набережній ріг вулиці Пушкінської в Центральному районі міста Миколаєва (ділянка навпроти Миколаївської санаторної школи-інтернату №4 – Алея національних діаспор) (ДК 021:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 4600 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.
17 серпня 2021 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 16:41
84. документація на закупівлю к.р. - сквер.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ЮГБУДСТРОЙ 933 195,60
UAH з ПДВ
933 195,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 серпня 2021 20:22
Електронний підпис
27 серпня 2021 20:20
Згода з усіма умовами.pdf
27 серпня 2021 20:20
Будівельна ліцензія.pdf
27 серпня 2021 20:20
Договір ДЖКГ.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка ліцензія.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка учасник.pdf
27 серпня 2021 20:20
Статут.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка про строк діі.pdf
27 серпня 2021 20:20
Fwd_ гарантия.zip
27 серпня 2021 20:20
Додаток 2.pdf
27 серпня 2021 20:20
лист-відгук.pdf
27 серпня 2021 20:20
Охорона праці.pdf
27 серпня 2021 20:20
Опис Югбудстрой.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка працівники.pdf
27 серпня 2021 20:20
Проект договору.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка субпідрядник 2.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка збитки.pdf
27 серпня 2021 20:20
Згода виконання.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка п.13 ст.17.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка субпідрядник 1.pdf
27 серпня 2021 20:20
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка пояснення.pdf
27 серпня 2021 20:20
Проект договору.pdf.p7s.zip
27 серпня 2021 20:20
Довідка.pdf
27 серпня 2021 20:20
Довідка ст.50.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮГБУДСТРОЙ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Fwd_ гарантия.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮГБУДСТРОЙ
#40694577
Переможець 933 195,60
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮГБУДСТРОЙ
#40694577
933 195,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 22:18
ДУ №3 від 31.12.2021 до договору №522 від 17.09.2021.pdf зміни до договору
06 січня 2022 22:17
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 21:30
ДУ № 2 від 15.12.2021 (Договір № 522).pdf зміни до договору
16 грудня 2021 21:24
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 23:24
ДУ № 1 від 30.11.2021 (Договір № 522).pdf зміни до договору
02 грудня 2021 23:22
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 14:14
розрахунки до договору №522 від 17.09.2021.pdf укладений
22 вересня 2021 14:13
Договір №522 від 17.09.2021.pdf укладений
22 вересня 2021 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 522
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків
Номер договору про закупівлю: 522
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення
Номер договору про закупівлю: 522
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 898 322,87
UAH (в тому числі ПДВ 149 720,48 UAH)