Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
подушки, ковдри, рушники, простирадла, наволочки
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2021-08-17-004286-b ● 803226e97fb64eb8b803141917a43b2e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 01127799 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8 |
Контактна особа: |
Матвеєва Анжела Вікторівна +380487931698 mto@onma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дідріхсона, 8, склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39516120-9 — Подушки
200 шт
ковдри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дідріхсона, 8, склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39511100-8 — Ковдри
550 шт
рушники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дідріхсона, 8, склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39514100-9 — Рушники
1200 шт
простирадла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дідріхсона, 8, склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
600 шт
наволочки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дідріхсона, 8, склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39512500-9 — Наволочки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2021 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2021 16:37 |
перелік змін ТД (5).docx | |
18 серпня 2021 16:37 |
ТД (зміни).doc | |
17 серпня 2021 16:15 |
ТД.doc |
18 серпня 2021 16:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2021 16:37 |
перелік змін ТД (5).docx
|
|||
18 серпня 2021 16:37 |
ТД (зміни).doc
|
|||
17 серпня 2021 16:15 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-17-004286-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕКТОР", Код ЄДРПОУ:31153342
Дата подання: 14 вересня 2021 17:30
вимога щодо дискваліфікації
щодо надання додаткової аргументації
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2021 15:16
На Ваш лист №1 від 14.09.2021 р. повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД «Усі документи, завантаженні як файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів документів або з їх копій, завірені підписом та печаткою (за наявності) в кольоровому режимі». Ви, як Учасник – ТОВ «ВЕКТОР» надали у складі тендерної пропозиції паспорт якості на ковдру не завірену печаткою Учасника (ТОВ «ВЕКТОР»). У реєстрі пропозицій учасником є ТОВ «ВЕКТОР», а не ФОП Буханова Тетяна Володимирівна. Отже, вищезазначений документ завірений не належним чином.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що Ваша ТП відхилена правомірно.
Відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД «Усі документи, завантаженні як файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів документів або з їх копій, завірені підписом та печаткою (за наявності) в кольоровому режимі». Ви, як Учасник – ТОВ «ВЕКТОР» надали у складі тендерної пропозиції паспорт якості на ковдру не завірену печаткою Учасника (ТОВ «ВЕКТОР»). У реєстрі пропозицій учасником є ТОВ «ВЕКТОР», а не ФОП Буханова Тетяна Володимирівна. Отже, вищезазначений документ завірений не належним чином.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що Ваша ТП відхилена правомірно.
Номер вимоги: UA-2021-08-17-004286-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕКТОР", Код ЄДРПОУ:31153342
Дата подання: 22 вересня 2021 11:52
вимога щодо визнання переможцем
просимо надати поянення згідно Закону «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2021 13:33
На Ваш лист №1 від 22.09.2021 р. повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД (далі-Інструкція): «Усі документи, завантаженні як файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів документів або з їх копій, завірені підписом та печаткою (за наявності) в кольоровому режимі». У цьому пункті Інструкції йдеться про завіряння підписом та печаткою (за наявності) документів або копій що подаються у складі ТП саме Учасником. Далі у цьому пункті Інструкції деталізовано підтвердження повноважень щодо підпису документів ТП уповноваженої особи Учасника. Учасника у тендері представляє уповноважена особа. Так як всі інші документи вашої ТП завірені печаткою ТОВ «ВЕКТОР», тим самим ви підтвердили, що Ваше товариство використовує печатку у своїй діяльності.
Крім того, надаємо роз’яснення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТКС ПРОМ» та повідомляємо наступне:
1. Надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не вимагалось тендерною документацією та відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції «Документи, які не вимагаються від учасників (крім листів-пояснень) та надаються додатково у складі ТП, замовником можуть не розглядатися.
2. Відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції вимагається завантаження необхідних документів, зокрема:
- статут (для юридичних осіб) або інший установчий документ із змінами (в разі наявності) або довідка в довільній формі щодо провадження діяльності на підставі відповідного модельного статуту. В разі, якщо установчий документ знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник не зобов’язаний надати установчий документ та надає лист з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).
ТОВ «ТКС ПРОМ» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг, відповідно до якого Замовником і перевірено Статут у новій редакції, редакція якого відповідає наданому додатково Статуту переможцем у складі тендерної пропозиції. Статут переможця затверджений 22.09.2020 року, зміни відомостей у ЄДР відображені 23.09.2020 тобто наступного дня після затвердження змін. Відповідно до ст. 10 Закона України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі-Закон): «Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою». Відповідно до ст. 26 Закона «Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки:
1) щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів».
Такими чином, ТОВ «ТКС ПРОМ» надав всі документи у відповідності до вимог тендерної документації та правомірно обраний переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД (далі-Інструкція): «Усі документи, завантаженні як файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів документів або з їх копій, завірені підписом та печаткою (за наявності) в кольоровому режимі». У цьому пункті Інструкції йдеться про завіряння підписом та печаткою (за наявності) документів або копій що подаються у складі ТП саме Учасником. Далі у цьому пункті Інструкції деталізовано підтвердження повноважень щодо підпису документів ТП уповноваженої особи Учасника. Учасника у тендері представляє уповноважена особа. Так як всі інші документи вашої ТП завірені печаткою ТОВ «ВЕКТОР», тим самим ви підтвердили, що Ваше товариство використовує печатку у своїй діяльності.
Крім того, надаємо роз’яснення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТКС ПРОМ» та повідомляємо наступне:
1. Надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не вимагалось тендерною документацією та відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції «Документи, які не вимагаються від учасників (крім листів-пояснень) та надаються додатково у складі ТП, замовником можуть не розглядатися.
2. Відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкції вимагається завантаження необхідних документів, зокрема:
- статут (для юридичних осіб) або інший установчий документ із змінами (в разі наявності) або довідка в довільній формі щодо провадження діяльності на підставі відповідного модельного статуту. В разі, якщо установчий документ знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник не зобов’язаний надати установчий документ та надає лист з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).
ТОВ «ТКС ПРОМ» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг, відповідно до якого Замовником і перевірено Статут у новій редакції, редакція якого відповідає наданому додатково Статуту переможцем у складі тендерної пропозиції. Статут переможця затверджений 22.09.2020 року, зміни відомостей у ЄДР відображені 23.09.2020 тобто наступного дня після затвердження змін. Відповідно до ст. 10 Закона України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі-Закон): «Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою». Відповідно до ст. 26 Закона «Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки:
1) щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів».
Такими чином, ТОВ «ТКС ПРОМ» надав всі документи у відповідності до вимог тендерної документації та правомірно обраний переможцем процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР" |
165 240,00
UAH з ПДВ
|
165 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТКС ПРОМ" |
174 450,00
UAH з ПДВ
|
173 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ярослав" |
179 610,00
UAH з ПДВ
|
174 402,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ВІЛЕНА" |
246 600,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" |
189 900,00
UAH з ПДВ
|
189 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
258 600,00
UAH з ПДВ
|
258 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР" #31153342 |
Відхилено |
165 240,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 11:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2021 15:42
|
ТОВ "ТКС ПРОМ" #40255677 |
Переможець |
173 100,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 16:04
|
Дод. угода 1 до дог.ВТ 1.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 16:02
|
Договір ВТ 1.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 16:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
подушки | 200 | шт |
81,00
UAH з ПДВ
|
ковдри | 200 | шт |
203,22
UAH з ПДВ
|
рушники | 550 | шт |
15,00
UAH з ПДВ
|
простирадла | 1200 | шт |
75,00
UAH з ПДВ
|
наволочки | 600 | шт |
30,00
UAH з ПДВ
|