Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта комунального некомерційного підприємства «Пологовий клінічний будинок №1 м. Львова» на вул. І. Мечнікова, 8»
Очікувана вартість
1 365 873,60 UAH
UA-2021-08-17-004116-b af4d3e56e1ec4c46a9e9b60c73d83b98
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрів Тетяна Михайлівна

803222759131 pb1_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий клінічний будинок №1 м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01984292
Місцезнаходження: 79014, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Мечнікова, 8
Контактна особа: Петрів Тетяна Михайлівна
803222759131
pb1_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 01 вересня 2021 13:16
Очікувана вартість: 1 365 873,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 829,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта комунального некомерційного підприємства «Пологовий клінічний будинок №1 м. Львова» на вул. І. Мечнікова, 8»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. Мечнікова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45313000-4 — Монтаж ліфтів та ескалаторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 15:08
Технічна специфікація_нова редакція.docx
17 серпня 2021 16:00
Проект договору.docx
17 серпня 2021 16:00
Оголошення.docx
19 серпня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 15:08
Технічна специфікація_нова редакція.docx
17 серпня 2021 16:00
Технічна специфікація.docx
17 серпня 2021 16:00
Проект договору.docx
17 серпня 2021 16:00
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічних параметрів нового ліфта
Дата подання: 20 серпня 2021 13:30
Дата відповіді: 20 серпня 2021 16:00
Ви вказуєте розмір шахти ліфта 1990х2840 мм та вантажопідйомність нового ліфта 630 кг. Чи є мінімальні вимоги до розмірів кабіни, а також чи можна пропонувати ліфт вантажопідйомністю 1275 кг?
Відповідь: Відповідно до проєктно-кошторисної документації,
запроєктований ліфт вантажопідйомністю 630 кг,
Будівельні конструкції розрахованиі на ліфт
вантажопідйомністю 500 кг і збільшення вантажопідйомності
до 1275 кг призведе до збільшення навантаження на будівельні конструкціях
в 2,5 рази та можливе їх руйнування. Кабіна має мати достатні
розміри для зручного транспортування пацієнтів на візках,
каталках та одночасного
перебування в ліфті супроводжуючого персоналу. Розмір кабіни 1400х2300х2100.
щодо проектно-кошторисної документації
Дата подання: 20 серпня 2021 14:13
Дата відповіді: 20 серпня 2021 16:04
технічні вимоги містять пункт: "Визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати згідно з правилами визначення вартості будівництва за ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. Договірна ціна повинна бути – тверда." але переліку документів не вказано. Чи правильно ми розуміємо, що у складі пропозиції учасникам не потрібно подавати ПКД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам оголошення та містити усі документи, що вимагаються замовником, в тому числі договірну ціну та кошторисну документацію, що розрахована згідно з правилами визначення вартості будівництва за ДСТУ Б Д.1.1-1-2013.
кошторисна документація
Дата подання: 24 серпня 2021 13:05
Шановний Замовник! Просимо Вас написати вичерпний перелік кошторисних документів, які повинні надавати учасники згідно умов Вашої документації. ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 містить дуже обширний перелік проектно-кошторисних документів, частина з яких не є необхідною для даного предмету закупівлі. Відсутність чіткого переліку документів, які повинні надати Замовнику Учасини призведе до
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СРБК "Портал" 1 184 471,72
UAH з ПДВ
1 184 471,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРМ-ЕКО 1 365 414,00
UAH з ПДВ
1 358 583,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" 1 361 090,40
UAH з ПДВ
1 361 090,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2021 21:54
Електронний підпис
31 серпня 2021 21:53
17 довіл.pdf
31 серпня 2021 21:53
Проект договору ч.1.pdf
31 серпня 2021 21:53
30 Форма Пропозиція.pdf
31 серпня 2021 21:53
20 Свідоцтво ПДВ.pdf
31 серпня 2021 21:53
26 СертифікатМодуль Д_.PDF
31 серпня 2021 21:53
17 ліцензія.pdf
31 серпня 2021 21:53
16 довідки з банків.pdf
31 серпня 2021 21:53
25 довіреність укр..pdf
31 серпня 2021 21:53
18 Сертифікат ІСО.pdf
31 серпня 2021 21:53
26. Декларація на ліфт..pdf
31 серпня 2021 21:53
20 наказ _4.pdf
31 серпня 2021 21:53
20 Статут.pdf
31 серпня 2021 21:53
Проект договору ч.2.pdf
31 серпня 2021 21:53
Декларация ЭМС.pdf

Публічні документи

31 серпня 2021 17:02
Електронний підпис
31 серпня 2021 17:00
10_Інститут_Дозвіл.pdf
31 серпня 2021 17:00
47_Довідка О та МТБ.pdf
31 серпня 2021 17:00
57_Відгук 1.pdf
31 серпня 2021 17:00
01_Пропозиція.pdf
31 серпня 2021 17:00
55_Акти Договір 2.pdf
31 серпня 2021 17:00
46_Лист демпінг.pdf
31 серпня 2021 17:00
21_Довідка пот.рах Газ..pdf
31 серпня 2021 17:00
52_Договір 1 допка.pdf
31 серпня 2021 17:00
05_Копія Статуту.pdf
31 серпня 2021 17:00
36_Декларація.pdf
31 серпня 2021 17:00
30_Сертифікат ДСТУ ISO 9001.pdf
31 серпня 2021 17:00
54_Договір 2 допка.PDF
31 серпня 2021 17:00
35_Щодо декларацій.pdf
31 серпня 2021 17:00
59_Витяг платника ПДВ.pdf
31 серпня 2021 17:00
15_ПД_З.pdf
31 серпня 2021 17:00
51_Договір 1 з актами.pdf
31 серпня 2021 17:00
14_Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2021 17:00
62_Лист розяснення.pdf
31 серпня 2021 17:00
12_погодження.pdf
31 серпня 2021 17:00
29_Модуль Д.pdf
31 серпня 2021 17:00
13_Лист-згода.pdf
31 серпня 2021 17:00
26_Лiцензiя_.pdf
31 серпня 2021 17:00
16_ПД_2.pdf
31 серпня 2021 17:00
22_Проект договору.pdf
31 серпня 2021 17:00
56_підтвердження.pdf
31 серпня 2021 17:00
06_Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2021 17:00
03_Опис Статуту.pdf
31 серпня 2021 17:00
45_Гарантійний ціна.pdf
31 серпня 2021 17:00
40_Контракт Дилерський.pdf
31 серпня 2021 17:00
34_Декларації.pdf
31 серпня 2021 17:00
27_Дозвіл.pdf
31 серпня 2021 17:00
58_відгук ЛРА.pdf
31 серпня 2021 17:00
50_Довідка аналогічні.pdf
31 серпня 2021 17:00
07_Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2021 17:00
17_Укрсиббанк.pdf
31 серпня 2021 17:00
44_Кошторис.pdf
31 серпня 2021 17:00
33_Сертифікат Н1.pdf
31 серпня 2021 17:00
20_Довідка кредити Газ.pdf
31 серпня 2021 17:00
53_Договір 2.pdf
31 серпня 2021 17:00
31_Сертифікат ISO 45001.pdf

Публічні документи

31 серпня 2021 14:10
Електронний підпис
31 серпня 2021 14:09
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СРБК "Портал"

ТОВ АРМ-ЕКО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СРБК "Портал"
#33860532
Відхилено 1 184 471,72
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 16:36
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
Переможець 1 358 583,60
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 15:33

Документи

Документи

13 вересня 2021 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
1 358 583,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2022 14:39
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 17:14
Додатковіа угода 4 Арм-еко.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 17:13
Додаткова угода 3 (Арм-еко).pdf зміни до договору
01 квітня 2022 17:11
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 17:15
Додаткова угода 3 (Арм-еко).pdf зміни до договору
30 березня 2022 17:14
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:22
Додаткова угода 2 (ліфт).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:36
Додаткова угода 1 (Арм-еко).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 12:47
Договір №80-09.pdf укладений
16 вересня 2021 12:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта комунального некомерційного підприємства «Пологовий клінічний будинок №1 м. Львова» на вул. І. Мечнікова, 8» 1 роботи 1 358 583,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку на умовах визначених цією додатковою угодою, враховуючи пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункт 3.2 . розділу 3 Договору№ 80/09 від 14 вересня 2021 року щодо зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити ціну договору на закупівлю за код ДК 021:2015-45313000-4 – Монтаж ліфтів та ескалаторів ( Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта комунального некомерційного підприємства «Пологовий клінічний будинок №1 м. Львова» на вул. І.Мечнікова,8) відповідно до наданих Актів приймання виконаних будівельних робіт. Вартість договору № 80/09 від 14 вересня 2021 року зменшено на суму - 2 601.60 грн.
Номер договору про закупівлю: 80/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 п.4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та п. 8.1 розділу 8 Договору №80/09 від 14 вересня 2021 року «Сторони» дійшли спільної згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю у зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 80/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ухвали прийнятої на пленарному засіданні 7-ї сесії 8-го скликання Львівської міської ради «Про концепцію розвитку галузі охорони здоров’я на території Львівської міської територіальної громади» від 17.06.2021р. № 907 з 04.01.2022 припинено діяльність КНП «Пологовий клінічний будинок №1 м. Львова» шляхом злиття та реорганізації в КНП «Львівське клінічне територіальне медичне об’єднання акушерства та гінекології», до якого перейшли всі права та обов’язки реорганізованої юридичної особи у відповідності до чинного законодавства України. У зв’язку з вищезазначеним внесено зміни в преамбулу та реквізити договору
Номер договору про закупівлю: 80/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених цією Додатковою угодою №4 від 31.03. 2022 року, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) продовжено строк дії Договору №80/09 від 14 вересня 2021 року, в зв'язку з відсутністю реального фінансування (кошти місцевого бюджету) та воєнним становищем до 31 грудня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 80/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта комунального некомерційного підприємства «Пологовий клінічний будинок №1 м. Львова» на вул. І. Мечнікова, 8» 1 роботи 1 355 982,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 355 982,00
UAH (в тому числі ПДВ 225 997,00 UAH)