Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка зимова повсякденна робоча, згідно коду CPV за ДК 021:2015 - 18110000-3 "Формений одяг"
Очікувана вартість
5 180,00 UAH
UA-2021-08-17-002661-b ab2f45dec68849f6bfe3e2015854fe31
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дороніна Вікторія Ігорівна

+380626141501 uo-dprz21@dn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 21 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38068306
Місцезнаходження: 84401, Україна , Донецька обл., Лиман, вул. Свободи, б.1а
Контактна особа: Дороніна Вікторія Ігорівна
+380626141501
uo-dprz21@dn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2021 17:00
Очікувана вартість: 5 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України від 19.09.2019 року №114-ІХ Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є ціна пропозиції учасника. Питома вага – 100% (в т.ч. ПДВ). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Код предмету закупівлі згідно з ДК 021:2015 (за показником четвертої-восьмої цифр): Куртка зимова повсякденна робоча – 2 шт , згідно коду CPV за ДК 021:2015 - 18113000-4 «Виробничий одяг».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Куртка зимова повсякденна робоча ,згідно коду CPV за ДК 021:2015 - 18110000-3 "Формений одяг"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84401, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Свободи, б. 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється Замовником протягом 30 банківських днів після його поставки та надання Постачальником належним чином оформленої накладної (або видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2021 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 13:43
Оголошення.pdf
17 серпня 2021 13:43
Додаток 5.docx
17 серпня 2021 13:43
Додаток 4.doc
17 серпня 2021 13:43
Додаток 3.doc
17 серпня 2021 13:43
Додаток 2.odt
17 серпня 2021 13:43
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-17-002661-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 06 вересня 2021 00:17
питання
усі документи, що вимагались, були надані. Документ "ТУ"-відповідність виробу, завірена учасником. Аналогічно й всі документи. В чому питання виникло? у відхиленні задля прямого договору? Так там все одно все перевірять у постачальника . Навіщо Ви собі увагу привертаєте? Там аудіт зразу помітить. Так нас же не займають, з вас шкуру знімають
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2021 12:09
Доброго дня. Шановний Учасник розглянувши Ваші запитання, повідомляємо, що 21 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Донецькій області діє згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель.
Нами була відхилена Ваша пропозиція на підставі Закону України статті 14 розділу 13 пункту 1. Разом із оприлюдненням повідомлення про відхилення пропозицію було завантажено протокол Уповноваженої особи від 02.09.2021 року в якому чітко зазначено яких документів не надано Учасником.
Вами не було надано жодного документу, які вимагались у Додатку №2 до Оголошення про спрощену закупівлю «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» пункт 4 «Перелік підтверджувальних документів», а саме:
- копії протоколів вимірювань координат кольору відповідно до підпункту 2 пункту пункту 1.3.23. Вимірювання повинно проводитись за допомогою наступних засобів зі складу еталонів: спектрофотометр; міра коефіцієнтів відбиття. Дата чинності свідоцтв про калібрування засобів вимірювання не повинна перевищувати один рік. Вимірювання повинні проводитись з дотриманням наступних умов: границі абсолютної похибки вимірювання спектральних коефіцієнтів відбиття - ± (0.3 - 0.8) %; спектральна ширина щілини – 8 нм; вимірюваний зразок повинен розміщуватись не менш ніж на 3 шарах того ж самого матеріалу; геометрія вимірювання 7º/D без включення дзеркальної складової; стандартне джерело випромінювання D65 для спостерігача 10º; співвідношення l:с повинно бути рівним 2:1; вказується середнє значення вимірювань не менш ніж 4 різних ділянки зразка; вимірювання спектрального коефіцієнту відбиття для розрахунку координат кольору та кольорових відмінностей проводиться в спектральному діапазоні від 380 нм до 780 нм з шагом 10 нм відносно каліброваної міри спектрального коефіцієнту відбиття;
- копії протоколів випробувань (вимірювань) на перевірку відповідності всіх вимог наведених в таблицях 4-11,завірені належним чином органом або організацією, що їх видав (видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання), із зазначеними в них відомостей про проведення відповідних лабораторних випробувань (вимірювань), виробника матеріалів, артиклю та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал;
- копію протоколу контролю якості на продукцію (із застосуванням відповідної методики вимірювання), який завірений належним чином органом або організацією, що його видав (незалежним органом або організацією яка проводить випробування, із зазначенням вимірів лінійних розмірів виробів у готовому вигляді (у розміро-зростах 46/2, 54/4, 62/6) на відповідність вимогам наведених у таблицях 12 і 13 та вимогам розділу 1.2 цих технічних вимог;
- всі без винятку протоколи випробувань обов’язково повинні містити дані щодо назв випробувального обладнання та засобів вимірювальної техніки, які застосовувались лабораторією під час проведення випробувань, а також їх метрологічні характеристики та відповідні дати чинності свідоцтв про верифікацію та калібрування. До протоколів обов'язково додаються зразки-свідки, прошиті та завірені належним чином органом або організацією, які проводили випробування, із зазначенням на них інформації про орган або організацію, протоколу до якого вони відносяться, виробника, артиклю, поверхневої густини, складу, опису продукції та її складових, тощо. Зразки свідки та матеріали (розміром 20*30 см для матеріалів, наведених в пунктах 1.3.1, 1.3.2, 1.3.3, 1.2.4, 1.3.5, 1.3.6, 1.2.7, 1.3.8, 30 см погонних для матеріалів, наведених в пунктах 1.3.13, 1.3.14, 1.3.15, 1.3.16, 1.3.17, 1.3.18, 1.3.19, 1.3.23. 1.3.24, фіксатори еластичного шнура відповідно до пункту 1.3.20, обмежувач пришивних фіксаторів відповідно до пункту 1.3.21, блочки металеві відповідно до пункту 1.3.22, тасьму “блискавка” відповідно до пункту 1.3.9, 1.3.10, 1.3.11, котушки з нитками відповідно до пункту 1.3.25, брелок відповідно до пункту 1.3.12, та три комплекти курток, що пройшли вимірювання на відповідність вимогам таблиць 12 та 13) надаються Замовнику за актами приймання-передачі протягом трьох робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій (зберігаються Замовником один рік з дня приймання-передачі, після чого повертаються Постачальнику за письмовим зверненням). Зразки свідки є невід’ємною частиною протоколів випробувань. Зображення зразків–свідків завантажується разом з відповідними протоколами випробувань;
- інформацію від виробника матеріалів наведених в пункті 1.3 з підтвердженням того, що він дійсно виробляє зазначену продукцію, з зазначенням артиклю та відповідних характеристик (технічний паспорт виробника, тощо), що дозволяє ідентифікувати продукцію. Інформація від виробника основної тканини (п. 1.3.1) додатково повинна містити відомості про методику герметизації швів та вимоги до стрічки для герметизації;
- технічний опис, який повинен містити детальний опис моделі з врахуванням Технічних вимог, зображення виробу та всіх конструктивних елементів з поясненнями та зазначення їх розмірів, таблицю вимірів виробу у готовому вигляді із зазначенням всіх розмірів виробу, конструктивних елементів і місця їх розташування за всіма розміро-зростами;
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену належним чином органом, що видав цей висновок. Висновок має містити достатню інформацію, яка дає змогу ідентифікувати вирі (перелік матеріалів наведених в пункті 1.3 із зазначенням виробника, артиклю, поверхневої густини, складу, опису тощо).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 5 100,00
UAH з ПДВ
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2021 15:51
Електронний підпис
28 серпня 2021 15:47
довідка корупціі.pdf
28 серпня 2021 15:47
ДОВІДКА ПЕЧАТКИ.pdf
28 серпня 2021 15:47
ИНН Кутенкова ОО.pdf
28 серпня 2021 15:47
Витяг платника.pdf
28 серпня 2021 15:47
ЗГОДА КУРТКИ.pdf
28 серпня 2021 15:47
ЦП КУРТКИ.pdf
28 серпня 2021 15:47
Витяг платника.jpg
28 серпня 2021 15:47
ДОВІДКА МВС.pdf
28 серпня 2021 15:47
ПРОЕКТ КУРТКИ.pdf
28 серпня 2021 15:47
лист куртки.pdf
28 серпня 2021 15:47
ту куртки.pdf
28 серпня 2021 15:47
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf
28 серпня 2021 15:47
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
28 серпня 2021 15:47
довідка корупціі.pdf.p7s.pdf
28 серпня 2021 15:47
ИНН Кутенкова ОО.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 5 100,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 17:29

Документи

02 вересня 2021 17:29
Електронний підпис
02 вересня 2021 17:27
ПРОТОКОЛ УО от 02.09.2021.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій