Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Адваграф капс.1 мг (Tacrolimus),Програф капс. 1 мг (Tacrolimus),Сандиммун неорал капс.мягк.25мг(Ciclosporin),Сандиммун неорал капс.мягк.50мг(Ciclosporin),Сандиммун неорал капс.мягк.100мг(Ciclosporin),Селсепт капс.250 мг (Мycophenolic acid),Міфортик капс.180 мг (Мycophenolic acid)Екворал 100 мг(Ciclosporin))
Очікувана вартість
462 340,00 UAH
UA-2021-08-17-001887-c ● 705b27f38ec642fc8cb32fe5c84dcd50
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38645610 |
Місцезнаходження: | 46006, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул.Шпитальна,4 |
Контактна особа: |
Петяк Тетяна Ігорівна +380352235317 tcpmsd.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2021 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 12:41 |
Очікувана вартість: | 462 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 312,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Місцезнаходження замовника: вул. Шпитальна,4, м. Тернопіль 46006, Україна категорія: підприємство, зазначено у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 уп
Адваграф капс. 1 мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Tacrolimus
44 уп
Програф капс. 1 мг № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Tacrolimus
14 уп
Сандиммун неорал капс.мягк.25мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Ciclosporin
20 уп
Сандиммун неорал капс.мягк.50мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Ciclosporin
6 уп
Сандиммун неорал капс.мягк.100мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Ciclosporin
8 уп
Селсепт капс.250 мг №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Mycophenolic acid
58 уп
Міфортик капс.180 мг №120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Mycophenolic acid
4 уп
Екворал 100 мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Збаразька,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Ciclosporin
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 15:02 |
Перелік змін до ТД.docx | |
25 серпня 2021 15:02 |
Додаток 4(новий).docx | |
25 серпня 2021 15:02 |
ТД імуносупресанти.docx | |
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 7.docx | |
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 6.docx | |
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток5.docx | |
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 3.docx | |
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 2.docx | |
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток1.docx |
25 серпня 2021 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2021 15:02 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
25 серпня 2021 15:02 |
Додаток 4(новий).docx
|
|||
25 серпня 2021 15:02 |
ТД імуносупресанти.docx
|
|||
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 7.docx
|
|||
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 6.docx
|
|||
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток5.docx
|
|||
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 3.docx
|
|||
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток 2.docx
|
|||
17 серпня 2021 15:07 |
Додаток1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-17-001887-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "ФОРА Л", Код ЄДРПОУ:42426945
Дата подання: 20 серпня 2021 17:57
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 3 Медико-технічних вимог до предмета закупівлі, викладених у Додатку №4 до тендерної документації, інформація про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації має бути підтверджена, зокрема, наступними документами:
– оригінал листа авторизації від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та якісними характеристиками, визначеними цією документацією, та пропозицією учасника торгів. Авторизаційний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора;
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням даного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, оскільки значно звужують коло учасників, так як за таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні та інші відносини саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Крім того, варто зазначити, що безпосередньо сам виробник являється зареєстрованою у встановленому порядку юридичною особою та суб’єктом господарювання, що крім виготовлення продукції може займатися і її реалізацією, зокрема шляхом участі в публічній закупівлі.
За таких обставин учасники, які не являються виробниками продукції, об’єктивно не матимуть можливості брати участь у процедурі закупівлі, а безпосередньо виробники перебуватимуть в більш привілейованому становищі, що прямо заборонено відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
В свою чергу, учасник може мати в наявності продукцію відповідно до предмета закупівлі на підставі раніше укладених угод, а отже об’єктивно не потребує отримання будь-яких гарантійних або авторизаційних листів від виробника, оскільки фактично має можливість поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Зокрема, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника була визнана дискримінаційною Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року.
До того, Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було підготовлено низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які викладені у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
У відповідності з пунктом 8 даних рекомендацій вимогу щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки визнано такою, що не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з Додатку №4 до тендерної документації вимогу, відповідно до якої для підтвердження відповідності запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації він має надати «оригінал листа авторизації від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та якісними характеристиками, визначеними цією документацією, та пропозицією учасника торгів. Авторизаційний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора;», або, задля сприяння розвитку здорової конкуренції, доповнити дану вимогу можливістю надання учасниками альтернативних гарантій на кшталт: «або учасник повинен підтвердити відповідність запропонованих ним товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації шляхом надання відповідних документів (договір/або накладна/або акт приймання-передачі), додатково такі учасники повинні надати гарантійного листа, яким підтверджують можливість поставки даного товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів».
Розгорнути
Згорнути
– оригінал листа авторизації від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та якісними характеристиками, визначеними цією документацією, та пропозицією учасника торгів. Авторизаційний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора;
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням даного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, оскільки значно звужують коло учасників, так як за таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні та інші відносини саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Крім того, варто зазначити, що безпосередньо сам виробник являється зареєстрованою у встановленому порядку юридичною особою та суб’єктом господарювання, що крім виготовлення продукції може займатися і її реалізацією, зокрема шляхом участі в публічній закупівлі.
За таких обставин учасники, які не являються виробниками продукції, об’єктивно не матимуть можливості брати участь у процедурі закупівлі, а безпосередньо виробники перебуватимуть в більш привілейованому становищі, що прямо заборонено відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
В свою чергу, учасник може мати в наявності продукцію відповідно до предмета закупівлі на підставі раніше укладених угод, а отже об’єктивно не потребує отримання будь-яких гарантійних або авторизаційних листів від виробника, оскільки фактично має можливість поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Зокрема, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника була визнана дискримінаційною Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року.
До того, Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було підготовлено низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які викладені у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
У відповідності з пунктом 8 даних рекомендацій вимогу щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки визнано такою, що не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з Додатку №4 до тендерної документації вимогу, відповідно до якої для підтвердження відповідності запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації він має надати «оригінал листа авторизації від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та якісними характеристиками, визначеними цією документацією, та пропозицією учасника торгів. Авторизаційний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора;», або, задля сприяння розвитку здорової конкуренції, доповнити дану вимогу можливістю надання учасниками альтернативних гарантій на кшталт: «або учасник повинен підтвердити відповідність запропонованих ним товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації шляхом надання відповідних документів (договір/або накладна/або акт приймання-передачі), додатково такі учасники повинні надати гарантійного листа, яким підтверджують можливість поставки даного товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів».
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2021 10:31
Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ФОРА Л" |
422 739,98
UAH з ПДВ
|
422 739,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
462 296,24
UAH з ПДВ
|
462 296,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фарм-Од" |
462 340,00
UAH з ПДВ
|
462 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ФОРА Л" #42426945 |
Переможець |
422 739,98
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 12:38
|
383047.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 12:37
|
39692.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 10:37
|
договір | укладений |
20 вересня 2021 10:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Адваграф капс. 1 мг №50 | 90 | уп |
2 587,87
UAH з ПДВ
|
Програф капс. 1 мг № 50 | 44 | уп |
1 518,28
UAH з ПДВ
|
Сандиммун неорал капс.мягк.25мг №50 | 14 | уп |
315,00
UAH з ПДВ
|
Сандиммун неорал капс.мягк.50мг №50 | 20 | уп |
780,00
UAH з ПДВ
|
Сандиммун неорал капс.мягк.100мг №50 | 6 | уп |
1 925,16
UAH з ПДВ
|
Селсепт капс.250 мг №100 | 8 | уп |
1 763,00
UAH з ПДВ
|
Міфортик капс.180 мг №120 | 58 | уп |
1 202,80
UAH з ПДВ
|
Екворал 100 мг №50 | 4 | уп |
1 900,00
UAH з ПДВ
|