Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of buildings (Reconstruction of a part of the surgical building with completion of the 4th floor of the Central City Hospital of the Rivne City Council at the address: street M. Karnaukhova, 25a, Rivne, Rivne region)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000085 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна , Рівненська область обл., РІВНЕ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, будинок 25-А |
Контактна особа: |
Шаров Ігор Олександрович 0362637941 rcml_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | CML taun Rivne |
National ID: | 02000085 |
Contact point: |
Sharov Igor Alexandrovich 0362637941 rcml_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2021 15:47 |
Очікувана вартість: | 29 376 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 146 883,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 146883 UAH |
Publication date: | 16 серпня 2021 14:12 |
Enquiries until: | 18 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 29 376 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 146 884 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може перерахувати Учаснику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт на протязі 10 банківських днів з моменту звернення Учасника. Учасник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу в межах норм, визначених чинним законодавством. По закінченні вказаного терміну Учасник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України щодо попередньої оплати. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських дні з дня підписання Замовником актів. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 16:05 |
ЗМІНИ в ТД від 20.09.2021.doc | |
20 вересня 2021 16:05 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 20.09.2021.doc | |
14 вересня 2021 16:56 |
ЗМІНИ в ТД від 14.09.2021.doc | |
14 вересня 2021 16:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 14.09.2021.doc | |
02 вересня 2021 11:21 |
ЗМІНИ в ТД (Порівняльна характеристика).doc | |
02 вересня 2021 11:21 |
Проєкт договору (Нова редакція).docx | |
02 вересня 2021 11:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc | |
16 серпня 2021 14:17 |
Проєкт договору.docx | |
16 серпня 2021 14:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна.doc |
20 вересня 2021 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
20 вересня 2021 16:05 |
ЗМІНИ в ТД від 20.09.2021.doc
|
||||||||||||
20 вересня 2021 16:05 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 20.09.2021.doc
|
||||||||||||
14 вересня 2021 16:56 |
ЗМІНИ в ТД від 14.09.2021.doc
|
||||||||||||
14 вересня 2021 16:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 14.09.2021.doc
|
||||||||||||
02 вересня 2021 11:21 |
ЗМІНИ в ТД (Порівняльна характеристика).doc
|
||||||||||||
02 вересня 2021 11:21 |
Проєкт договору (Нова редакція).docx
|
||||||||||||
02 вересня 2021 11:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
||||||||||||
16 серпня 2021 14:17 |
Проєкт договору.docx
|
||||||||||||
16 серпня 2021 14:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ операційна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», код ЄДРПОУ 41150966, виявило бажання взяти участь у даних торгах. Нами було подано тендерну пропозицію у визначений час, яка перебувала на прекваліфікації.
13-10-21 р., 11:21:21 Вами опубліковано не обґрунтовану вимогу щодо надання сканованої копії Договору на оренду машин та механізмів, що були зазначені в довідці №5236 від 27.09.2021 р.
Відповідно п. 16 Ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У Вашій вимозі наведено посилання на п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації, що в свою чергу не відповідає зазначеному у вимозі. Далі – витяг з Тендерної документації:
Витяг:
Додаток № 2 до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕННИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ, ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
І. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
№
з/п Кваліфікаційний критерій Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі
1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка, складена за нижченаведеним зразком №1, що підтверджує наявність в Учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
Зразок №1
Довідка про наявність в Учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази
№
з/п Обладнання, що буде залучатися до виконання умов договору Марка, модель зазначеного обладнання Кількість,
шт. Підстава (власне, або право володіння, або користування, або керування, або розпорядження), необхідне зазначити Номер та дата договору, відповідно до якого зазначене обладнання знаходиться у користуванні
1 2 3 4 5 6
До довідки включаються тільки такі машини, механізми та обладнання, які будуть застосовані при виконанні послуг, що є предметом закупівлі.
1.2. Надати інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази – нерухомого майна.
Під нерухомим майном мається на увазі: виробниче приміщення та/або виробнича база та/або склад та/або офіс (із зазначенням адреси).
Для підтвердження наявності зазначеного нерухомого майна необхідно надати наступні документи:
- документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2021).
Всі документи тендерної пропозиції мають бути чинними на дату подання пропозиції, строком дії не менше ніж до 31.12.2021 та складеними відповідно до вимог чинного законодавства України.
Так, Вами не вимагається надання підтвердження наявності власної, орендованої чи субпідрядної техніки, машин, механізмів та обладнання зазначеного у довідці.
Ви чітко зазначили в Тендерній документації необхідність надання підтвердження лише на зазначену в довідці матеріально-технічну бази – нерухомого майна. Одночасно вказали наступне: Під нерухомим майном мається на увазі: виробниче приміщення та/або виробнича база та/або склад та/або офіс (із зазначенням адреси).
Так, на дану вимогу в складі своєї Тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» надав документ «договір оренди Шевченка.pdf», який відповідає вимозі п. 1.2 Додатку 2 Тендерної документації.
Одночасно, нами надано на Вашу не обґрунтовану і не законну вимогу Договір на оренду машин та механізмів, в якому, в ході збою сканування, не підтягнувся Додаток 3 до даного Договору. Даний Договір підпадає під кваліфікацію і в разі, якщо б Ви його вимагали у своїй тендерній документації, то підлягав би до вимоги про усунення невідповідності. Проте, як зазначено вище, даний договір чи документи, що посвідчують право власності на подану у довідці техніку, обладнання та механізмів не вимагається у Вашій документації і враховуючи цей факт не може бути причиною відхилення пропозиції!!!
Разом з цим, зазначаємо подання учасниками додаткової інформації, що не вимагалась Документацією, разом з інформацією, яка вимагалась, не може бути підставою для визнання Пропозиції такою, що не відповідає умовам Документації.
Відповідно до пункту 1.1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " Тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій Тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (Додаток 2); інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; інформацією про субпідрядника (субпідрядників); інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.»
Разом з тим Документація не містить вимог щодо необхідності надання у складі Пропозиції договору на оренду машин, механізмів та обладнання Учасника.
Тобто, Ви - Замовник відхилили Пропозицію Учасника, на підставах, які не передбачені Законом «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією.
Пропозиція ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» з вищевикладених підстав і враховуючи пояснення, відхилена неправомірно і безпідставно.
Вами, як Замовником та розпорядником бюджетних коштів, грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», а саме: Ст. 29 Закону; Ст. 31 Закону; Ст. 5 - оскільки знехтувані основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників п.4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також варто зазначити, що з аналізу судової практики та практики розгляду схожих скарг Органом оскарження, для прикладу Рішення №13359 -р/пк-пз від 20.09.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у скарзі UA-2019-07-22-001612-b.b8 та ін.., можна прийти до висновку, що відхилення Учасника за не відповідність чи не повність документа, який не вимагався Замовником, є безпідставним.
Враховуючи вище вказане, вимагаємо скасувати неправомірне Рішення щодо не допущення пропозиції Учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» до аукціону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-23-000013 ● 05fbb34dfeaa4f7299c4ffbdac11c4ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2021 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.11.2021 № 719
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2021 № 719
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-08-16-005903-a 16.08.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 11:46:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Будівництво будівель (Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-16-005903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Проведеним аналізом положень Тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету, згідно протоколу № 267 від 16.08.2021, в редакції затвердженій протоколом №303 від 20.09.2021 (далі - Документація) встановлено наступне.
Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації, тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій Тендерній документації, зокрема:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
Відповідно до п.1.2. Документації перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції, визначено цією Тендерною документацією та Додатками до цієї Документації.
Згідно п. 5.1 Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим статтею 17 Закону, останній повинен надати у порядку, передбаченому вимогами цієї документації всі документи згідно переліку, визначеному Додатком № 2 до цієї документації.
Відповідно розділу 1 додатку №2 Документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а саме для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник надає Довідку, складену за зразком №1, що підтверджує наявність в Учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Крім того, згідно п.1.2 розділу 1 додатку №2 Замовником вимагається подання інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази – нерухомого майна. Під нерухомим майном мається на увазі: виробниче приміщення та/або виробнича база та/або склад та/або офіс (із зазначенням адреси).
Для підтвердження наявності зазначеного нерухомого майна Документацією вимагається надання документів, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2021).
Подання інших документів учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в Документації не передбачено.
Аналізом інформації в електроній системі закупівель встановлено, що учасником ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 24.09.2021 №5236, складену за зразком №1, що підтверджує наявність в Учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі та документ «договір оренди Шевченка.pdf», який відповідає вимозі п. 1.2 Додатку 2 Тендерної документації.
При цьому, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надати сканкопію договору № 03/20 від 13.07.2020 року з ТОВ «Автосервіс Рівне» про право користування матеріально-технічною базою (з додатками) та відхилено пропозицію ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» з причин не відповідності вимогам тендерної документації згідно Додатку №2 до тендерної документації частина I п.1.1. відсутнє підтвердження наявного в Учасника обладнання: п.2 ( Кран на автомобільному ходу КС-3577, завод - виробник Мінський), п.22 (установки бурові ударно-канатного буріння -ПБУ -200), п.23 ( агрегати електронасосні- ІХЕ65-40-200), п.24( апарат піскоструменевий- BIZON AПА-200), п. 25( верстат трубозгинальний - ROT -180K), п.27 ( кран на гусеничному ходуLIEBHERR LTR 1220), п.35 ( насоси бурові – Tiger Rig серії NB), п.40 ( машина листозгинальна -DAVI MCA), п. 43( віброплита – Wiber USMS-12), п.44( тельфери – “ELMOT”), п.46( установка та агрегат буровий – БА -15), п.47 ( апарат для стикового зварювання поліетиленових труб -Wezer PM -3), п. 48( станція штукатурна для робіт із сухими гіпсовими та цементними сумішами - Rutzmeister MP25 MIXIT), п.49 ( автогідропідіймач -IVECO Daily), п.51 ( прес листозгинальний - Power Bend Pro 3 осі), п.52( установка для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм- AGP DM 250L).
З огляду на викладене вище, поясніть причини невідповідності та підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 14:50:53
Пояснення
На запит замовнику на пояснення (UA-M-2021-11-23-000013) згідно проведення моніторингу закупівлі по предмету: Будівництво будівель (Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область) згідно коду ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (UA-2021-08-16-005903-a) відповідаємо наступне:
Згідно п.1 Розділу I Додатку № 2 для підтверження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій виставлено вимоги, які узагальнюють п.1.1 та 1.2, що виділено:
« - документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2021).»
Матеріально-технічна база підприємства – це сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва (устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів, допоміжних підприємств тощо).
Замовник звертає увагу, що Учасники повинні надати підтверджуючі документи на наявну матеріально-технічну базу, що включає в себе також і нерухоме майно.
Відповідно до п. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому жодних звернень за роз’ясненнями з даного приводу не надходило.
Відповідно до п.16 ст. 29 Закону, зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасники, які не долучили до тендерної пропозиції повний пакет документів, мали можливість усунути дане порушення протягом 24 годин. Усі учасники, яким було надіслано повідомлення, усунули порушення та долучили документи. Враховуючи, що учасник ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" не надав протягом зазначеного терміну повного переліку документів, проте надав документи частково без будь-яких заперечень щодо невідповідності вимог, його пропозицію було відхилено.
Також підготовці протоколу відхилення учасника ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" Замовником не було відображено всі підстави для відхилення тентерної пропозиції.
Замовником було виявлено невідповіднісь у наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно п.3 Розділу I Додатку №2 до Тендерної документації. Згідно вимоги п.3.2.: «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме: акт (акти) приймання виконаних робіт форми №КБ-2в та довідками про вартість виконаних робіт форми №КБ-3.
Аналогічним у розрізі цієї тендерної документації слід вважати договір, предметом якого є товар тотожний за кодом класифікатора та/або товарною групою».
Тобто, аналогічними роботи згідно класифікатору мають бути роботи з будівництва та/або реконструкції. При розгляді копій двох аналогічних договорів згідно поданої учасником довідки встановлено невідповідність тотожному за кодом класифікатора предмету закупівлі замовника. Учасник надав на підтвердження виконані договори по коду ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 3.2. розділу І Додатку №2.
Також в аналогічних договорах ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" були виявлені порушення:
- в Додатковій угоді №1 від 05.08.2020 року до Договору №349 від 31.07.2020 року) були відсутні реквізити та підписи сторін, що ставить під сумнів її чинність;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2020 року (до Договору №349 від 31.07.2020 року) підписана 29.10.2020 року директором Мельничук Т.Ю., при тому що з 18.09.2020 року призначено директором іншу особу – Михасика О.В.
- В довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень (до Договору №349 від 31.07.2020 року) та в актах приймання виконаних робіт не стоять дати підписання;
- В довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2020 року (до Договору №362 від 26.08.2020 року) та актах приймання виконаних робіт за грудень 2020 року відсутні дати підписання.
Згідно листа Мінрегіону від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v2928858-12#Text) існує відмінність між поняттями будівництво (реконструкція) та капітальний ремонт.
Так, будівництво (реконструкція) передбачає збереження елементів несучих та огороджувальних конструкцій і зупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта загалом або його частин. У разі коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Особливо це стосується збільшення геометричних розмірів об'єкта у плані, що може впливати на прилеглі території та об'єкти. За таких умов замовник робіт з реконструкції повинен отримати у встановленому порядку містобудівні умови та обмеження.
Роботи з капітального ремонту не передбачають перебудови введених в експлуатацію об'єктів будівництва, зміну їх функціонального призначення або геометричних розмірів. Це, зокрема, роботи щодо заміни покрівлі, вікон, дверей, утеплення (або гідроізоляція) фасадів.
Крім того, у зазначеному листі Мінрегіон звертає увагу на оформлення документації на виконання будівельних робіт з капітального ремонту на об'єктах 4-ї або 5-ї категорії складності. Він зазначає, що у разі коли роботи з капремонту не передбачають втручання у несучі конструктивні системи, їх можливо виконувати після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт у державній архітектурно-будівельній інспекції та вводити в експлуатацію за декларативним принципом. Інакше слід отримувати дозвіл на виконання будівельних робіт.
Враховуючи вищевикладене будівництво (реконструкція) та капітальний ремонт відрізняються за складністю робіт та не можуть бути аналогічними. Отож, подані учасником договори також не є аналогічними.
Крім того, в даному випадку не можливо застосувати п.16 ст.29 Закону.
Згідно Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 21.10.2020 по справі №280/5194/20 суд визнав протиправним та скасовав висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області з приводу усунення невідповідності протягом 24 годин за наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Суд зазначає, що фактично між сторонами спірним постало питання щодо тлумачення терміну «невідповідність» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією.
Суд взяв до уваги словник синонімів української мови, де слово «невідповідність» – це відсутність відповідності між чим-небудь, незбіг тощо. Системний аналіз положень ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону дає підстави дійти висновку, що невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв та невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідностей в інформації та/або документах є різними за своїм змістом та самостійними підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах учасника не може ототожнюватись із наявністю обставин, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв. У даному випадку мала місце саме наявність обставин, що свідчили про невідповідність учасника процедури закупівель кваліфікаційним критеріям. Відтак для застосування замовником процедури закупівлі положень ч. 16 ст. 29 Закону не було правових підстав.
Отож, з даного приводу учаснику ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" надавати 24 години для усунення невідповідності не було правових підстав.
Враховуючи вищевикладене у замовника були всі підстави для дискваліфікації учасника ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом надається інформація про усунення виявлених порушень, прийнято рішення в подальшому при розгляді пропозицій учасників процедур закупівель дотримуватись вимог статтей 26 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та всім членам тендерного комітету додатково онлайн опрацювати тематичні семінари про публічні закупівлі.
2021-12-21 16:43:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» встановлено порушення вимог частини дев’ятої статті 26 Закону та частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000085 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна, Рівненська область обл., РІВНЕ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, будинок 25-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2021 12:52
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2021 14:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 11:26
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2021 11:21
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2021 16:13
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» |
27 105 714,00
UAH з ПДВ
|
26 374 116,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" |
26 527 800,90
UAH з ПДВ
|
26 380 917,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
28 749 996,00
UAH з ПДВ
|
28 749 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» #36771058 |
Відхилено |
26 374 116,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 14:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" #43482733 |
Переможець |
26 380 917,40
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:53
|
Додаткова угода 4 Добудова.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 16:35
|
Договір.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
пояснювальна записка.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 1.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 2.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 3.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 4.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 5.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 6.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 7.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 8.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 9.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
розрахунок 10.pdf | укладений |
02 грудня 2021 16:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво будівель (Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область) | 1 | роботи |
26 380 917,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із різким збільшенням вартості матеріалів, що зумовлено оголошенням воєнного стану та унеможливлює подальше виконання договору за ПКД. |
Номер договору про закупівлю: | 583 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво будівель (Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область) | 1 | роботи |
6 218 282,90
UAH з ПДВ
|