Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766, 380445606444 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2021 21:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 13 740 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Сума банківської гарантії вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. У підтвердження дійсності банківської гарантії надається копія ліцензії банку-гаранта та інформація про повноваження підписанта (уповноваженої особи банку-гаранта). Реквізити Замовника: Назви Замовника. Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника. Харківське шосе, 168-к, м. Київ, 02091. Код ЄДРПОУ: 37448113. UA168201720344261019300077966 Державна казначейська служба України. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 68700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії. Учасник у складі пропозиції надає гарантійнй лист щодо внесення забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії, в разі визначення його переможцем процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Забезпечення виконання договору не повертається Замовником Підряднику у разі: - неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядника за цим договором повністю або частково; - недотримання умов та/або строків виконання робіт визначених у договорі; - виконання робіт неналежної якості; - використання матеріалів неналежної якості; - порушення вимог проектної документації; - порушення вимог будівельних стандартів, будівельних норм і правил; - дострокового розірвання Замовником договору у випадку, якщо Підрядник не виконує або неналежно виконує свої зобов’язання за цим договором; - дострокового розірвання договору з ініціативи Підрядника. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів Підрядника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | . Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік).Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник має право відстрочки платежів за виконані роботи терміном до 120 календарних днів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2021 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 14:47 |
Протокол внесення змін №1723.pdf | |
02 вересня 2021 14:46 |
ТД реконструкція будівлі (289)(нова редакція).doc | |
02 вересня 2021 14:46 |
Додаток № 1 (нова редакція).doc | |
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 6.doc | |
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 5.doc | |
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 4.doc | |
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 3.doc | |
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 2.doc |
02 вересня 2021 14:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 вересня 2021 14:47 |
Протокол внесення змін №1723.pdf
|
||||||
02 вересня 2021 14:46 |
ТД реконструкція будівлі (289)(нова редакція).doc
|
||||||
02 вересня 2021 14:46 |
Додаток № 1 (нова редакція).doc
|
||||||
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 6.doc
|
||||||
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 5.doc
|
||||||
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 4.doc
|
||||||
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 3.doc
|
||||||
16 серпня 2021 21:48 |
Додаток № 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000095 ● 3561182a89ef4a89a3f55a8df0fcb525
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:16 |
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата) Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2021-08-16-005128-b 16.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 09:04:25
Про надання пояснення
Керівнику Управління освіти Дарницької районної ради в місті Київі державної адміністрації
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-16-005128-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний аудитор відділу
контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Наталія ЗАГАЙКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-02 15:25:24
Відповідь на запит
Головному аудитору відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Наталії ЗАГАЙКО
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 20.11.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 3142, на закупівлю Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») заплановано кошти на суму 13 740 00, 00 грн. (тринадцять мільйонів сімсот сорок тисяч грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником на проведення Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва, керуючись правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно дефектного акту на підставі експертного звіту № 4020/е/18 від 17.12.2019 р за робочим проектом. При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання
Рішенням Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 24/24 "Про бюджет міста Києва на 2021 рік на виконання початку Реконструкції будівлі з облаштуванням території середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 289 на вулиці Славгородській, 14 у Дарницькому районі міста Києва виділено кошти в розмірі 10 000 000,00 грн. З урахуванням фактично необхідного обсягу виконання робіт на завершення розпочатого етапу реконструкції Рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 № 2731/2772 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік» визначено обсяг видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді у розмірі 13 740 000,00 грн.
2. З метою забезпечення комфортного перебування дітей, поліпшення санітарного стану будівлі та зменшення енерговитрат у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва необхідно виконати реконструкцію будівлі з облаштуванням території. Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва заплановано реконструкцію будівлі з облаштуванням території.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі обстеження та складання проектно-кошторисної документації. По об’єкту Реконструкція будівлі з облаштуванням території середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 289 на вулиці Славгородській, 14 у Дарницькому районі міста управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.06.2015 року №582 про реконструкцію будівлі з облаштуванням території середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 289 на вулиці Славгородській, 14 у Дарницькому районі м. Києва уклало з ТОВ «ЛТС-АРХКОНЦЕПТ» договір від 28.08.2015р №20 на розробку проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі з облаштуванням території середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 289 на вулиці Славгородській, 14 у Дарницькому районі міста Києва» У 2018 році виникла потреба в коригуванні проектно – кошторисної документації по вищевказаному об’єкту. ТОВ «ЛТС-АРХКОНЦЕПТ» передало свої авторські права ТОВ «Українська Інжинірингово - Інноваційна Компанія» з яким управління освіти уклало договір від 17.12.2018р №13/12-ПР/1226 на коригування проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі з облаштуванням території середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 289 на вулиці Славгородській, 14 у Дарницькому районі міста Києва». Як наслідок виконання цього договору отримана проектно – кошторисна документація а також Експертний звіт № 4020/е/18 від 17.12.2019р. щодо розгляду проектної документації.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" |
13 314 027,60
UAH з ПДВ
|
12 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Елітміськбуд" |
13 732 412,57
UAH з ПДВ
|
12 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
13 529 791,56
UAH з ПДВ
|
13 529 791,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" |
13 532 889,60
UAH з ПДВ
|
13 532 889,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" #41752215 |
Відхилено |
12 999 999,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 20:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Елітміськбуд" #41483625 |
Відхилено |
12 999 999,99
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 12:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" #41242077 |
Переможець |
13 529 791,56
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 23:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 14:31
|
Договір № 943,.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 14:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») | 1 | роботи |
13 488 583,34
UAH з ПДВ
|