Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інформатизації: авторський супровід програми"Дебет плюс V12" з конфігурацією "Комплексний облік для закладів охорони здоров'я, що є комунальними некомерційними підприємствами» на 9 користувачів
Очікувана вартість
11 200,00 UAH
UA-2021-08-16-004599-b e3f2f73a6a8d480793638d303547287e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЄФІМОВА ГАННА

380684356909 cpmsd2mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа: ЄФІМОВА ГАННА
380684356909
cpmsd2mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2021 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2021 12:00
Очікувана вартість: 11 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з інформатизації: авторський супровід програми"Дебет плюс V12" з конфігурацією "Комплексний облік для закладів охорони здоров'я, що є комунальними некомерційними підприємствами» на 9 користувачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється згідно Акту(-ів) здачі-приймання наданих послуг протягом 5-ти календарних днів після його підписання уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 16:56
123Протокол.PDF
16 серпня 2021 16:55
Технічний опис - Послуги з авторського супровіду ПЗ Дебет Плюс V12.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 11 047,00
UAH з ПДВ
11 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИМЕНКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛИМЕНКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2780908369
Переможець 11 047,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2021 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2780908369
11 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:31
ЗВІТ про виконання договору №АС-1967-2021.PDF укладений
14 січня 2022 11:31
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 10:16
Розрахунок вартості послуг.pdf укладений
10 вересня 2021 10:15
Договір № АС-19762021.pdf укладений
10 вересня 2021 10:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з інформатизації: авторський супровід програми"Дебет плюс V12" з конфігурацією "Комплексний облік для закладів охорони здоров'я, що є комунальними некомерційними підприємствами» на 9 користувачів 1 послуга 11 047,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 047,00
UAH