Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування» )
Очікувана вартість
12 099 000,00 UAH
UA-2021-08-16-003889-a 37ed318e5bd4405f8891d6ed12c1d651
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Касприк

+380322354102 teatr21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний академічний український драматичний театр імені Марії Заньковецької"
Код ЄДРПОУ: 02224614
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Лесі Українки, буд. 1
Контактна особа: Марія Касприк
+380322354102
teatr21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі оголошено відкриті торги (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель:UA-2021-07-09-008455-c, UA-2021-07-27-008039-b) за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування», які не відбулися за недостатньою кількістю учасників. Доповідач повідомив,що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015року № 922-VІІІ (із змінами), в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2021 12:11
Оскарження наміру укласти договір: 27 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 - : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування» )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Лесі України, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після підписання актів прийому-передачі виконаних робіт протягом 10 календарних днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 серпня 2021 12:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 12:09
UA-2021-07-09-008455-c-report.pdf
16 серпня 2021 12:09
UA-2021-07-27-008039-b-report.pdf
16 серпня 2021 12:09
Протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-01-000020 ● 795ae28be33a49d0877569aadb4ca13c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2021 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2021 Одеса № 778

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.12.2021.


Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2021 № 778
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-08-16-003889-a 16.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-02 13:43:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-07 16:07:22

Відповідь на звернення

Тендерний комітет ДП «НАУД театр ім. М. Заньковецької» у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про публічні закупівлі, Закон) та затвердженим у відповідності до цього Закону Положенням про роботу тендерного комітету. Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
Наказом МКІП України від 18.05.2021 р. № 337 було затверджено перелік обраних об’єктів, які будуть відремонтовані в рамках проєкту «Велика реставрація», п. 17 якого визначено – «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львів, вул. Л. Українки, 1» у розмірі 12 150,0 тис. грн.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість було проведено на підставі проектної документацію від 2018 року за об’єктом «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1», яка пройшла коригування у 2021 році. У 2018 році ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» проведено експертизу проектної документації по робочому проекту «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1» та видано позитивний експертний звіт від 30.11.2018 р. № 1055.5793.18/6571. У 2021 році ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» проведено експертизу проектної документації по робочому проекту: «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1, Корегування» та видано позитивний експертний звіт від 27.05.2021 р. № 266.3589.21.2728.
Водночас, згідно з бюджетними призначеннями МКІП за Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» за бюджетною програмою 3801340 «Фонд розвитку закладів загальнодержавного значення», розмір фінансування на поточний рік склав 4 000,0 тис. грн., що відображено у Плані використання кошів, погодженому МКІП 25.06.2021 р..
На цій підставі, впродовж 2021 року ДП «НАУД театр ім. М. Заньковецької» двічі оголошувались відкриті торги (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-07-09-008455-c, UA-2021-07-27-008039-b) за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» – «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування», які не відбулися за недостатньою кількістю учасників.
Керуючись ч. 2 ст. 40 Закону, зокрема переговорна процедура може бути застосована у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, тендерним комітетом ДП «НАУД театр ім. М. Заньковецької» проведено переговорну процедуру для закупівлі робіт «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі, що стосується закупівлі робіт «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування» оприлюднена на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.
Крім того, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформація про підстави проведення закупівлі розміщена на веб-сайті Театру (https://www.zankovetska.com.ua/userfiles/files/pdf/sluzhbova_zapyska_prorestavraciu_.pdf) та Міністерства культури та інформаційної політики України (https://mkip.gov.ua/documents/232.html).

Додатки у вкладенні:
зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
позитивний експертний звіт від 30.11.2018 р. № 1055.5793.18/6571 щодо розгляду проектної документації по робочому проекту: «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1».
позитивний експертний звіт від 27 травня 2021 року № 266.3589.21.2728 щодо розгляду проектної документації по робочому проекту: «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1, Корегування».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"
#30705875
Переможець 12 099 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 12:11

Документи

16 серпня 2021 12:11
Електронний підпис
16 серпня 2021 12:11
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 12:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"
#30705875
12 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 12:11
Електронний підпис
16 серпня 2021 12:11
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Будремсервіс_додаток_4_1358745.pdf зміни до договору
31 липня 2024 10:08
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2024 15:29
Будремсервіс_додаток_3.pdf зміни до договору
14 лютого 2024 15:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 10:45
Будремсервіс_додаток_2.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 10:42
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 13:12
Дод.Угода.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 17:21
Продовження до Дог1.pdf укладений
01 вересня 2021 17:20
Договір1-09.pdf укладений
01 вересня 2021 17:20
Продовження до Дог.pdf укладений
01 вересня 2021 17:20
Продовження до Дог2.pdf укладений
01 вересня 2021 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція до Договору п.2.2 , п.2.14 .Зміни до Додатку №2 Договірна ціна у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №1/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №1/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №1/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML