Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія код ДК 021:2015 - 09310000-5)
Очікувана вартість
88 550,00 UAH
UA-2021-08-16-003687-b 89970a0b96e7477da9795eb0f66a70b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбал Микола Миколайович

380577255682 policlinica22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 22" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34017621
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Москалівська будинок 59
Контактна особа: Цимбал Микола Миколайович
380577255682
policlinica22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2021 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2021 15:56
Очікувана вартість: 88 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 442,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції. Вид надання забезпечення пропозиції: гарантія фінансової установи. Сума забезпечення - вказана в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції – не менш 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» До супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (фінансова установа повинна містити місце реєстрації у місті Харкові або Харківській області), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія всіх сторінок паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію. Гарантія та супровідні до неї документи подаються (завантажуються) Учасником у архіві у форматі .RAR Гарантія яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 Кіловат-година
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія код ДК 021:2015 - 09310000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61004, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Москалівська будинок 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок Споживача. Оплата вважається здійсненою після того, як на рахунок Постачальника надійшла вся сума коштів, що підлягає сплаті за електричну енергію відповідно до умов цього Договору. Рахунок Постачальника зазначається у платіжних документах Постачальника, у тому числі у разі його зміни. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у Додатку 2 «Комерційна пропозиція». Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції. Вид надання забезпечення пропозиції: гарантія фінансової установи. Сума забезпечення - вказана в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції – не менш 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» До супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (фінансова установа повинна містити місце реєстрації у місті Харкові або Харківській області), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія всіх сторінок паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію. Гарантія та супровідні до неї документи подаються (завантажуються) Учасником у архіві у форматі .RAR Гарантія яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам документації.

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ
18 серпня 2021 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 15:33
Додаток_№5_проект_договору.docx
16 серпня 2021 15:33
Оголошення__додатки.doc
18 серпня 2021 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 15:33
Додаток_№5_проект_договору.docx
16 серпня 2021 15:33
Оголошення__додатки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення пропозиції (гарантія)
Дата подання: 17 серпня 2021 08:50
Дата відповіді: 18 серпня 2021 15:17
Шановний Замовнику! Умовами даної закупівлі відповідно до полів електронної системи не передбачено надання учасниками забезпечення пропозиції (гарантії), але у п. 11 оголошення наявні вимоги про надання гарантії. Просимо видалити даний пункт оголошення з метою приведення документації до відповідності з електронними полями системи закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Закупівля відредагована в електронній системі закупівлі.
Паспорт засновників
Дата подання: 17 серпня 2021 15:06
Дата відповіді: 18 серпня 2021 14:54
У п. 7.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання від учасників-юридичних осіб «Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції: …копії всіх сторінок паспорту засновника (засновників)». Відповідно до ч. 3 ст. 96 Цивільного кодексу України «учасник (засновник) юридичної особи не відповідає за зобов'язаннями юридичної особи, а юридична особа не відповідає за зобов'язаннями її учасника (засновника)». Наприклад, згідно із ч. 1 ст. 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» управлінням поточною діяльністю юридичних осіб у формі товариств з обмеженою відповідальністю здійснює виконавчий орган товариства (директор). Таким чином, відсутня жодна підстава для вимоги надання всіма учасниками-юридичними особами «копій всіх сторінок паспорту засновника (засновників)», оскільки це жодним чином не підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Просимо вилучити дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник вимагає документи згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», отже учасник повинен виконати вимоги Оголошення та надати документи, що вимагаються документацією.
Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду засновника (засновників)
Дата подання: 17 серпня 2021 15:10
Дата відповіді: 18 серпня 2021 14:54
У п. 7.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання від учасників-юридичних осіб «Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції: …копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду засновника (засновників)». Відповідно до ч. 3 ст. 96 Цивільного кодексу України «учасник (засновник) юридичної особи не відповідає за зобов'язаннями юридичної особи, а юридична особа не відповідає за зобов'язаннями її учасника (засновника)». Наприклад, згідно із ч. 1 ст. 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» управлінням поточною діяльністю юридичних осіб у формі товариств з обмеженою відповідальністю здійснює виконавчий орган товариства (директор). Таким чином, відсутня жодна підстава для надання всіма учасниками-юридичними особами «копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду засновника (засновників)», оскільки це жодним чином не підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Просимо вилучити дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник вимагає документи згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», отже учасник повинен виконати вимоги Оголошення та надати документи, що вимагаються документацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" 71 760,00
UAH з ПДВ
71 760,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛЮМЬЄР ЕНЕРДЖІ" 88 320,00
UAH з ПДВ
88 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 серпня 2021 14:25
Електронний підпис
28 серпня 2021 14:14
КОД ПАСПОРТ ЗАСНОВНИК.pdf
28 серпня 2021 14:14
Копія витягу ПДВ.pdf
28 серпня 2021 14:14
Копія Виписки.pdf
28 серпня 2021 14:14
Копія опису.pdf
28 серпня 2021 14:14
Статут_Люм_eр_Енерджi.pdf
28 серпня 2021 14:14
Виписка_Люм_eр_Енерджi.pdf
28 серпня 2021 14:14
РІШЕННЯ ПРАВОЧИН .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ЛЮМЬЄР ЕНЕРДЖІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ"
#39590621
Відхилено 71 760,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 17:28
ТОВ "ЛЮМЬЄР ЕНЕРДЖІ"
#43872743
Переможець 88 320,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 17:33

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2021 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮМЬЄР ЕНЕРДЖІ"
#43872743
88 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:48
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 17:12
Додаткова угода ел. енергія.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 17:47
Додаткова 1 електроене.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 17:46
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 16:39
прот 200 техн помилка електроенергія.pdf укладений
20 вересня 2021 16:39
Люмьєр Енерджі 3609.pdf укладений
20 вересня 2021 16:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія код ДК 021:2015 - 09310000-5) 23000 Кіловат-година 3,84
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю покращення якості предмета закупівлі, Сторони домовилися внести зміни до Договору, доповнивши розділ 3 пунктом 3.4, а саме: місце поставки: 61004, м. Харків, вул. Москалівська, буд. 59.
Номер договору про закупівлю: 36/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною ціни за одиницю електричної енергії, взявши до уваги, що зазначена ціна не призведе до збільшення суми Договору, Сторони домовились внести зміни до п. 5.1 Договору та викласти його та Додатки №2 та №3 в нових редакціях.
Номер договору про закупівлю: 36/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія код ДК 021:2015 - 09310000-5) 23000 Кіловат-година 3,84
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 317,92
UAH (в тому числі ПДВ 14 719,65 UAH)