Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі вуличного освітлення від ТП №36385 по вул. Зелена, вул. Квітнева, вул. Травнева в с. Раймісто Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
276 016,80 UAH
UA-2021-08-16-001697-c 8d7c861b525246bab61491b391418dc3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трохимчук Олександр Васильович

+380336895172 dorosuni.rozhadm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Доросинівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04333201
Місцезнаходження: 45133, Україна , Волинська обл., село Доросині, Рожищенський район
Контактна особа: Трохимчук Олександр Васильович
+380336895172
dorosuni.rozhadm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2021 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2021 15:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2021 15:26
Очікувана вартість: 276 016,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 380,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мережі вуличного освітлення від ТП №36385 по вул. Зелена, вул. Квітнева, вул. Травнева в с. Раймісто Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45133, Україна, Волинська область, с. Доросині, вул. Миру 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45311000-0 — Монтаж електропроводки та електроарматури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється згідно цього договору на підставі акту виконаних робіт за формою КБ-2в, КБ-3, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2021 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 15:22
Раймісто.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-16-001697-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Павлючик Вадим Федорович, Код ЄДРПОУ:2932907638
Дата подання: 18 серпня 2021 16:28
Невідповідність Закону України
В технічній документації в додатку № 2 основні вимоги до світотехнічного обладнання Ви вимагаєте протокол випробувань акредитованого органу що суперечить чинному ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ ТА ОЦІНКУ ВІДПОВІДНОСТІ" 2015 №14 ст.96. Просомо виправити невідповідність, а саме протоколи випробувань на світотехнічне обладнання мають право видавати не тільки лабараторії акредитовані в НААУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2021 13:49
Закон України "Про технічний регламент та оцінку відповідності" 2015 № 14 ст. 96 регулює оцінку відповідності технічним регламентам. В технічній документації в додатку № 2 для підтвердження технічних регламентів вказано про необхідність надати декларації відповідності перелічених технічних регламентів. Тому в тендерній документації відсутня будь-яка невідповідність законодавству України
Номер вимоги: UA-2021-08-16-001697-c.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Павлючик Вадим Федорович, Код ЄДРПОУ:2932907638
Дата подання: 21 серпня 2021 09:53
Скарга
Згідно зі статтею першою Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність — декларація (у тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно до статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінку відповідності вимогам технічних регламентів здійснюють у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.
Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовують виробники, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладено на імпортерів або розповсюджувачів, — імпортери або розповсюджувачі.
У такому випадку надати протоколи випробувань зможуть лише ті учасники, які мають ці протоколи або мають світильники. Отже, наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають світильники на складі або протоколи випробувань. Така вимога є дискримінаційною стосовно інших учасників процедури закупівлі, у тому числі скаржника. Дії замовника в частині встановлення наведених вище умов документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме принцип недискримінації учасників. Отже, замовник має внести зміни до документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2021 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Павлючик Вадим Федорович 200 122,00
UAH з ПДВ
200 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2021 12:06
Електронний підпис
26 серпня 2021 21:30
Електронний підпис
26 серпня 2021 21:29
27. Проект договору.pdf
26 серпня 2021 21:29
9. Сертифікат ДСТУ.pdf
26 серпня 2021 21:29
16. Довідка Обладнання.pdf
26 серпня 2021 21:29
12. Лист-згода ПД ФОП.pdf
26 серпня 2021 21:29
6. Паспорт ФОП.pdf
26 серпня 2021 21:29
23. Довідка субпідряд.pdf
26 серпня 2021 21:29
5. Код ІПН.pdf
26 серпня 2021 21:29
4. Довідка Статут.pdf
26 серпня 2021 21:29
1. Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2021 21:29
8. Витяг ЄП.pdf
26 серпня 2021 21:29
33. Кошториси Раймісто.rar
26 серпня 2021 21:29
21. Довідка Досвід.pdf
26 серпня 2021 21:29
15. Довідки з банку.pdf
26 серпня 2021 21:29
18. Довідка Працівники.pdf
26 серпня 2021 21:29
31. Довідка Довкілля.pdf
26 серпня 2021 21:29
7. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Павлючик Вадим Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Павлючик Вадим Федорович
#2932907638
Переможець 200 122,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 15:26

Документи

31 серпня 2021 15:26
Електронний підпис
31 серпня 2021 15:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Павлючик Вадим Федорович
#2932907638
200 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2021 15:26
Електронний підпис
31 серпня 2021 15:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:15
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 12:57
Договір укладений
15 вересня 2021 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 197 375,00
UAH