Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стінки трансформери універсальні (НУШ)
Очікувана вартість
109 272,00 UAH
UA-2021-08-16-000894-c 007cc0798ecc4891bdf197d8b22b888b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сиротюк Володимир Володимирович

+380334235207 vvschool3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Володимир-Волинський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-ліцей"
Код ЄДРПОУ: 21739749
Вебсайт: http://nvk3.ucoz.ua
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., місто Володимир-Волинський, вулиця Ковельська 111
Контактна особа: Сиротюк Володимир Володимирович
+380334235207
vvschool3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2021 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2021 12:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2021 12:16
Початок аукціону: 31 серпня 2021 13:28
Очікувана вартість: 109 272,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Стінки трансформери універсальні (НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Ковельська 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 12:12
ТД Стінки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-16-000894-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39537875
Дата подання: 03 вересня 2021 11:30
Щодо неправомірного визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАМАЮН-ГРУП» приймало участь в закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (ідентифікатор UA-2021-08-16-000894-c), яка проводилась Володимир-Волинським навчально-виховним комплексом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-ліцей».
Переможцем закупівлі було визнано ФОП Телещук Олег Анатолійович. Проаналізувавши пропозицію учасника, бачимо, що вона не відповідає вимогам замовника.
Згідно Додатку 1 «Технічні вимоги» не було надано документи, перелік яких наведено нижче:
1. Лист від постачальника ДСП ламінованого в якому підтверджується можливість та вчасність поставки матеріалу
2. Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідно виданий до нього протокол випробування на пластикові лотки, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
3. Повна Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі, виданого уповноваженим акредитованим органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в публічних закупівлях.
4. Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий акредитованим органом, яким підтверджується відповідність діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2018, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2018, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни. У разі якщо такий документ виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
5. Якщо Учасник не є виробником пластикових лотків, надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі та назви замовника
6. Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником/імпортером лотків (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір), що здійснює його реалізацію та постачання на території України;
7. Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника
8. Учасник надає в складі пропозиції повну копію звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблевих виробів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердження Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України».
Таким чином, ми бачимо, що учасник не надав жодної інформації щодо пластикових лотків, країни їх походження, якості. Можливо, лотки, які будуть поставлені ФОП Телещук О.А., взагалі не дозволені для використання в навчальних закладах.
Також не були надані паспорти на меблі, які містять інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника.
Враховуючи вищевикладене, просимо визнати пропозицію ФОП Телещук О.А. як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та відхилити її.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до ДержАудитслужби та написати негативний відгук у Dozorro.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 вересня 2021 12:22
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2021 12:22
Скарга задоволена. Пропозиція переможця відхилена

Документи подані скаржником

03 вересня 2021 11:30
ВИМОГА.pdf

Документи

06 вересня 2021 12:22
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 99 000,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" 109 272,00
UAH з ПДВ
109 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2021 10:27
Електронний підпис
27 серпня 2021 10:27
Витяг ДПС.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Захист довкілля.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Захист довкілля.pdf
27 серпня 2021 10:27
ISO 9001.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
виписка.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
паспорт.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Лист згода на ОД.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
цінова.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Лист згода на ОД.pdf
27 серпня 2021 10:27
ISO 45001.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Витяг ДПС.pdf
27 серпня 2021 10:27
виписка.pdf
27 серпня 2021 10:27
Авторизаційний лист.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
проєкт договору.pdf
27 серпня 2021 10:27
ISO 28000.pdf
27 серпня 2021 10:27
ISO 14001.pdf
27 серпня 2021 10:27
технічні вимоги.pdf
27 серпня 2021 10:27
ISO 28000.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
проєкт договору.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
повноважаення.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
опис товару.pdf
27 серпня 2021 10:27
СЕС товар Телещук.pdf
27 серпня 2021 10:27
повноважаення.pdf
27 серпня 2021 10:27
ISO 14001.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
паспорт.pdf
27 серпня 2021 10:27
СЕС товар Телещук.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
ISO 9001.pdf
27 серпня 2021 10:27
опис товару.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Авторизаційний лист.pdf
27 серпня 2021 10:27
гарантія 24 міс.pdf
27 серпня 2021 10:27
ідентифікаційний код.pdf
27 серпня 2021 10:27
гарантія 24 міс.pdf.p7s
27 серпня 2021 10:27
Витяг з ЄДР.pdf
27 серпня 2021 10:27
ISO 45001.pdf
27 серпня 2021 10:27
цінова.pdf
27 серпня 2021 10:27
технічні вимоги.pdf.p7s

Публічні документи

26 серпня 2021 16:07
Електронний підпис
26 серпня 2021 16:07
17_Паспорт_стінка Лего.pdf
26 серпня 2021 15:27
21_Лист-згода_Нікан.pdf
26 серпня 2021 15:27
1_Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2021 15:27
19_Лист-згода_Аншар.pdf
26 серпня 2021 15:27
6_CЕС на матеріали.pdf
26 серпня 2021 15:27
30_Проект договору.pdf
26 серпня 2021 15:27
8_Документи на лотки.pdf
26 серпня 2021 15:27
9_Сертифікати ISO_9001_14001.pdf
26 серпня 2021 15:27
24_Виписка.pdf
26 серпня 2021 15:27
23_Витяг ГГ 16.08.2021.pdf
26 серпня 2021 15:27
2_Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
Рішення скасоване 99 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 12:22
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
Відхилено 99 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 12:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп"
#39537875
Переможець 109 272,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 12:37

Документи

02 вересня 2021 13:48
Електронний підпис

Документи

06 вересня 2021 12:29
Електронний підпис
06 вересня 2021 12:25
протокол.pdf

Документи

06 вересня 2021 12:37
Електронний підпис
06 вересня 2021 12:32
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2021 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп"
#39537875
109 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2021 12:37
Електронний підпис
06 вересня 2021 12:32
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 11:25
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 13:06
Договір Гамаюн.pdf укладений
14 вересня 2021 12:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 109 272,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 212,00 UAH)