Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стінки трансформери універсальні (НУШ)
Очікувана вартість
109 272,00 UAH
UA-2021-08-16-000894-c ● 007cc0798ecc4891bdf197d8b22b888b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Володимир-Волинський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 21739749 |
Вебсайт: | http://nvk3.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., місто Володимир-Волинський, вулиця Ковельська 111 |
Контактна особа: |
Сиротюк Володимир Володимирович +380334235207 vvschool3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2021 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 12:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 12:16 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 109 272,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Стінки трансформери універсальні (НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Ковельська 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2021 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2021 12:12 |
ТД Стінки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-16-000894-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39537875
Дата подання: 03 вересня 2021 11:30
Щодо неправомірного визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАМАЮН-ГРУП» приймало участь в закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (ідентифікатор UA-2021-08-16-000894-c), яка проводилась Володимир-Волинським навчально-виховним комплексом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-ліцей».
Переможцем закупівлі було визнано ФОП Телещук Олег Анатолійович. Проаналізувавши пропозицію учасника, бачимо, що вона не відповідає вимогам замовника.
Згідно Додатку 1 «Технічні вимоги» не було надано документи, перелік яких наведено нижче:
1. Лист від постачальника ДСП ламінованого в якому підтверджується можливість та вчасність поставки матеріалу
2. Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідно виданий до нього протокол випробування на пластикові лотки, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
3. Повна Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі, виданого уповноваженим акредитованим органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в публічних закупівлях.
4. Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий акредитованим органом, яким підтверджується відповідність діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2018, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2018, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни. У разі якщо такий документ виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
5. Якщо Учасник не є виробником пластикових лотків, надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі та назви замовника
6. Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником/імпортером лотків (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір), що здійснює його реалізацію та постачання на території України;
7. Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника
8. Учасник надає в складі пропозиції повну копію звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблевих виробів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердження Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України».
Таким чином, ми бачимо, що учасник не надав жодної інформації щодо пластикових лотків, країни їх походження, якості. Можливо, лотки, які будуть поставлені ФОП Телещук О.А., взагалі не дозволені для використання в навчальних закладах.
Також не були надані паспорти на меблі, які містять інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника.
Враховуючи вищевикладене, просимо визнати пропозицію ФОП Телещук О.А. як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та відхилити її.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до ДержАудитслужби та написати негативний відгук у Dozorro.
Розгорнути
Згорнути
Переможцем закупівлі було визнано ФОП Телещук Олег Анатолійович. Проаналізувавши пропозицію учасника, бачимо, що вона не відповідає вимогам замовника.
Згідно Додатку 1 «Технічні вимоги» не було надано документи, перелік яких наведено нижче:
1. Лист від постачальника ДСП ламінованого в якому підтверджується можливість та вчасність поставки матеріалу
2. Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідно виданий до нього протокол випробування на пластикові лотки, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
3. Повна Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі, виданого уповноваженим акредитованим органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в публічних закупівлях.
4. Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий акредитованим органом, яким підтверджується відповідність діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2018, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2018, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни. У разі якщо такий документ виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
5. Якщо Учасник не є виробником пластикових лотків, надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі та назви замовника
6. Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником/імпортером лотків (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір), що здійснює його реалізацію та постачання на території України;
7. Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника
8. Учасник надає в складі пропозиції повну копію звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблевих виробів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердження Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України».
Таким чином, ми бачимо, що учасник не надав жодної інформації щодо пластикових лотків, країни їх походження, якості. Можливо, лотки, які будуть поставлені ФОП Телещук О.А., взагалі не дозволені для використання в навчальних закладах.
Також не були надані паспорти на меблі, які містять інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника.
Враховуючи вищевикладене, просимо визнати пропозицію ФОП Телещук О.А. як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та відхилити її.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до ДержАудитслужби та написати негативний відгук у Dozorro.
Скасована
Дата: 06 вересня 2021 12:22
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2021 12:22
Скарга задоволена. Пропозиція переможця відхилена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" |
109 272,00
UAH з ПДВ
|
109 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ #2871614099 |
Рішення скасоване |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 12:22
|
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ #2871614099 |
Відхилено |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 12:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" #39537875 |
Переможець |
109 272,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 13:06
|
Договір Гамаюн.pdf | укладений |
14 вересня 2021 12:44
|