Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4х4))
Очікувана вартість
23 280 000,00 UAH
UA-2021-08-14-000013-a ● 51ef128706da4b709ff51a9352560acd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2021 00:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2021 11:42 |
Очікувана вартість: | 23 280 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель. НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4х4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2021 00:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2021 00:22 |
Додаток 4 Проєкт Договору Авто ЕМД 2021.docx | |
14 серпня 2021 00:22 |
АШМД В 4х4 Документація4 12 спрощеної закупівлі з додатками.docx | |
14 серпня 2021 00:22 |
Додаток 1 Форма таблиці опису відповідності товару.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-14-000013-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС", Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 17 серпня 2021 08:36
Строк поставки та передоплата
Звертаємось до Вас щодо збільшення строків постачання товару та включення до договору умов передоплати. Лист-звернення у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 16:33
Добрий день! Інформуємо, що наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а, отже, здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-09-07-000014 • 567f18b1ce4e4d2595a40ea7a17fbd55
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-09-07
•
17:47
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ми ТОВ «Еквіпмед», звертаємось до Держаудитслужби на підставі ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів як учасник публічної процедури закупівель за спрощеною процедурою.
Наші фахівці провели аналіз тендерних пропозицій, що надані ТОВ «Автоспецпром», за результатом яких ми хочемо заявити про наступне:
У замовника ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» були наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Автоспецпром», визначені пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте, в порушення вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» прийнято рішення про визнання переможцем у зазначених процедурах закупівель ТОВ «Автоспецпром» потураючи закони України «Про публічні закупівлі» та дискримінуючи інших учасників вищезазначених процедур.
Крім того, Замовник у попередніх процедурах закупівлі, ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) - ідентифікатори закупівель UA-2021-08-10-012727-а, UA-2021-08-10-012725-а, UA-2021-08-10-012724-а, UA-2021-08-10-012659-а вже отримав віцдомості про порушення і звернення до Держаудитслужби (Номер звернення: UA-R-2021-09-02-000009 • c9a276202e3c4c869d774d0e5946b69a) де чітко зазначено всі невідповідності пропозиції ТОВ «Автоспецпром» та порушення Замовником статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Не зважаючи на це та знаючи про не відповідність пропозиції ТОВ «Автоспецпром», ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» у процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*4) - ідентифікатори закупівель UA-2021-08-14-000014-а, UA-2021-08-14-000013-а, UA-2021-08-14-000011-а, UA-2021-08-14-000010-а, знову акцептував ТОВ «Автоспецпром» з тими само порушеннями, що свідчить про зговір та зловживання владою або службовим становищем посадової особи та підпадає під дію частини 1 та 2 статті 364 Кримінального Кодексу України.
Детальний опис всіх невідповідностей пропозиції ТОВ «Автоспецпром» тендерній документації викладено у копії листа до Міністерства Охорони Здоров’я за посиланням: https://fex.net/uk/s/8zyf0dt
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
20 280 000,00
UAH
|
20 280 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
22 776 000,00
UAH
|
22 200 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКВІПМЕД" |
23 196 000,00
UAH
|
22 550 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" |
22 560 000,00
UAH
|
22 560 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
20 280 000,00
UAH
|
06 вересня 2021 19:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 11:46
|
ДУ 7 09-239-09-2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2022 17:59
|
ДУ 6 09_239-09_2021.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 15:26
|
ДУ 5 09_239-09_2021.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 13:51
|
ДУ 4 09_239-09_2021.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 14:54
|
ДУ 3 09_239-09_2021 (pdf.io).pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 15:36
|
ДУ 2 09_239-09_2021.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:46
|
ДУ 1 до 09_239-09_2021.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 17:19
|
Договір 09_239-09_2021.pdf | укладений |
23 вересня 2021 17:18
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 жовтня 2021 11:08
|
20 280 000,00 UAH | UA448201720343230007000061957 ДП "Медзакупівлі України" |
UA438201720355349117000708241 ТОВ "АВТОСПЕЦПРОМ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/239-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/239-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/239-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/239-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійгли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/239-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/239-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/239-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |