Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4х4))
Очікувана вартість
95 060 000,00 UAH
UA-2021-08-14-000010-a ● 1ff00f1a75504a52b978dbc76c0ead41
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2021 00:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 95 060 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 475 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель. НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4х4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2021 00:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2021 00:19 |
Додаток 4 Проєкт Договору Авто ЕМД 2021.docx | |
14 серпня 2021 00:19 |
АШМД В 4х4 Документація3 спрощеної закупівлі з додатками.docx | |
14 серпня 2021 00:19 |
Додаток 1 Форма таблиці опису відповідності товару.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дублювання запитів
Дата подання: 18 серпня 2021 13:33
Дата відповіді: 18 серпня 2021 14:10
Шановний Замовнику, зважаючи на велику кількість однакових запитань і відповідей, які дублюються із процедури в процедуру, та на відслідковування й вивчення яких витрачається багато часу, просимо уточнити: якщо відповідь на запитання носить лише роз’яснювальний характер і не передбачатиме змін у вимогах процедури, і для того щоб не дублювати його в інших процедурах, чи буде така відповідь щодо роз’яснення та/або тлумачення та/або уточнення вимог розповсюджуватись на всі процедури закупівель, які містять ідентичні вимоги до конкретного найменування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У випадку, якщо відповідь на запитання має виключно роз’яснювальний характер, зокрема щодо етапів проведення закупівлі Спеціалізованого санітарного транспорту, чи щодо типових вимог документації, або щодо типових вимог до предмету закупівлі, та не передбачає внесення змін до документації процедури, така відповідь може вважатись типовою та розповсюджуватись на інші процедури закупівлі Спеціалізованого санітарного транспорту, але виключно в межах ідентичних вимог та з урахуванням відмінностей щодо типу, комплектації тощо.
Пристрій для перенесення пацієнта
Дата подання: 18 серпня 2021 13:36
Дата відповіді: 18 серпня 2021 14:09
Шановний Замовнику, у п.1.3 Таблиці 2 (Пристрій для перенесення пацієнта, що сидить) є вимога щодо відповідності цього пристрою ДСТУ EN 1865-4:2014 “Засоби переміщення пацієнтів, застосовні у спеціалізованих автомобілях швидкої медичної допомоги. Частина 4. Складане крісло для транспортування пацієнтів”. Пунктом 4.3 зазначеного стандарту передбачено, що вага не повинна перевищувати 15 кг. При цьому зазначеним стандартом у п.4.1 також вимагається наявність спеціального механізму для полегшення транспортування крісла та пацієнта по сходах. Оскільки зазначені механізми можуть бути різними конструктивно (змонтованими чи приєднуваними, механічними чи електричними, у вигляді послідовних коліс чи у вигляді тракових систем), то, відповідно, ці механізми є додатковим обладнанням для крісла і вони мають дуже різну власну вагу в залежності від типу такого механізму. Крім того, крісло повинно та/або може мати інші додаткові пристосування (кріплення, подушку, захисний чохол та ін.), які також мають свою додаткову вагу. З точки зору забезпечення рівноцінних пропозицій крісел різних виробників, просимо надати пояснення: зазначене обмеження ваги 15 кг має відношення лише саме до крісла, або ж до крісла разом іншими додатковими пристосуваннями (в тому числі з вказаним механізмом та кріпленням)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У випадку, коли обладнання з комплектуючими є єдиним пристроєм - варто враховувати його вагу зі спорядженням, крім випадків, якщо стандарти мають застереження, що вага обладнання повинна братися до уваги без спорядження.
Пристрій для перенесення пацієнта
Дата подання: 18 серпня 2021 17:42
Дата відповіді: 19 серпня 2021 19:29
Шановний Замовнику,
Повертаючись до попереднього запитання. З Вашої відповіді випливає, що крісло, його кріплення та додатковий механізм є єдиним пристроєм і загальна вага повинна бути не більше 15 кг. Але при цьому вага самого кріплення (без крісла) в залежності від моделі та виробника може становити і 2 кг і 7 кг і навіть 20 кг. Так само і щодо спеціального механізму крісла для полегшення транспортування крісла та пацієнта по сходах: в залежності від моделі та виробника вага самого механізму (без крісла) може становити і 7 кг і 9 кг і навіть 17 кг. Яким чином тоді виконати вимогу загальної ваги в 15 кг? Або ж це штучне обмеження конкуренції, або ж Ваша відповідь відірвана від практичної площини поставленого запитання. Просимо ще раз уважно розглянути запитання, або ж видалити вимогу щодо відповідності Пристрою для перенесення пацієнта, що сидить до ДСТУ EN 1865-4:2014.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Деталізуємо відповідь на попереднє запитання. Розглянемо три ситуації. У випадку, коли:
1) обладнання з комплектуючими є єдиним пристроєм, у документації про проходження процедури оцінки відповідності цей комплект є одним цілим, стандарти не містять ніяких застережень щодо врахування ваги частини пристрою без спорядження, - варто враховувати його вагу зі спорядженням.
2) обладнання з комплектуючими є єдиним пристроєм, у документації про проходження процедури оцінки відповідності цей комплект є одним цілим, але стандарти мають застереження, що вага обладнання повинна братися до уваги без спорядження - варто враховувати його вагу без спорядження.
3) обладнання та комплектуючі не є єдиним пристроєм, у документації про проходження процедури оцінки відповідності цей набір проходить окремими позиціями, - варто враховувати його вагу без спорядження.
1) обладнання з комплектуючими є єдиним пристроєм, у документації про проходження процедури оцінки відповідності цей комплект є одним цілим, стандарти не містять ніяких застережень щодо врахування ваги частини пристрою без спорядження, - варто враховувати його вагу зі спорядженням.
2) обладнання з комплектуючими є єдиним пристроєм, у документації про проходження процедури оцінки відповідності цей комплект є одним цілим, але стандарти мають застереження, що вага обладнання повинна братися до уваги без спорядження - варто враховувати його вагу без спорядження.
3) обладнання та комплектуючі не є єдиним пристроєм, у документації про проходження процедури оцінки відповідності цей набір проходить окремими позиціями, - варто враховувати його вагу без спорядження.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-14-000010-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС", Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 17 серпня 2021 08:38
Строк поставки та передоплата
Звертаємось до Вас щодо збільшення строків постачання товару та включення до договору умов передоплати. Лист-звернення у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 16:33
Добрий день! Інформуємо, що наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а, отже, здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-09-07-000012 • 3915fbfdefaa44c3bba5e8bc1db11701
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-09-07
•
17:46
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ми ТОВ «Еквіпмед», звертаємось до Держаудитслужби на підставі ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів як учасник публічної процедури закупівель за спрощеною процедурою.
Наші фахівці провели аналіз тендерних пропозицій, що надані ТОВ «Автоспецпром», за результатом яких ми хочемо заявити про наступне:
У замовника ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» були наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Автоспецпром», визначені пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте, в порушення вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» прийнято рішення про визнання переможцем у зазначених процедурах закупівель ТОВ «Автоспецпром» потураючи закони України «Про публічні закупівлі» та дискримінуючи інших учасників вищезазначених процедур.
Крім того, Замовник у попередніх процедурах закупівлі, ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) - ідентифікатори закупівель UA-2021-08-10-012727-а, UA-2021-08-10-012725-а, UA-2021-08-10-012724-а, UA-2021-08-10-012659-а вже отримав віцдомості про порушення і звернення до Держаудитслужби (Номер звернення: UA-R-2021-09-02-000009 • c9a276202e3c4c869d774d0e5946b69a) де чітко зазначено всі невідповідності пропозиції ТОВ «Автоспецпром» та порушення Замовником статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Не зважаючи на це та знаючи про не відповідність пропозиції ТОВ «Автоспецпром», ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» у процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*4) - ідентифікатори закупівель UA-2021-08-14-000014-а, UA-2021-08-14-000013-а, UA-2021-08-14-000011-а, UA-2021-08-14-000010-а, знову акцептував ТОВ «Автоспецпром» з тими само порушеннями, що свідчить про зговір та зловживання владою або службовим становищем посадової особи та підпадає під дію частини 1 та 2 статті 364 Кримінального Кодексу України.
Детальний опис всіх невідповідностей пропозиції ТОВ «Автоспецпром» тендерній документації викладено у копії листа до Міністерства Охорони Здоров’я за посиланням: https://fex.net/uk/s/8zyf0dt
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
82 810 000,00
UAH
|
82 810 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
90 650 000,00
UAH
|
85 749 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" |
93 100 000,00
UAH
|
85 750 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКВІПМЕД" |
94 717 000,00
UAH
|
92 022 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
82 810 000,00
UAH
|
06 вересня 2021 19:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2023 21:02
|
ДУ 8 09_237-09_2021.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 20:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 11:38
|
ДУ 7 09-237-09-2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2022 17:48
|
ДУ 6 09_237-09_2021.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 15:04
|
ДУ 5 09_237-09_2021.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 13:52
|
ДУ 4 09_237-09_2021.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 14:48
|
ДУ 3 09_237-09_2021.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:58
|
ДУ 2 09_237-09_2021.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:38
|
ДУ 1 до 09_237-09_2021.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 17:03
|
Договір 09_237-09_2021.pdf | укладений |
23 вересня 2021 17:03
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 жовтня 2021 11:08
|
82 810 000,00 UAH | UA448201720343230007000061957 ДП "Медзакупівлі України" |
UA438201720355349117000708241 ТОВ "АВТОСПЕЦПРОМ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/237-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |