Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 32601205 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Місто, Золотоноша вул. Шевченка, 156 |
Контактна особа: |
Шишка Олена Вікторівна +380674725701 380674725701@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 11:35 |
Очікувана вартість: | 40 314 363,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 201 571,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2021 20:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 20:50 |
перелік змін.docx | |
28 серпня 2021 20:50 |
Додаток 5 ТД проект договору зі змінами.docx | |
28 серпня 2021 20:50 |
Додаток 2 ТД Техічна специфікація зі змінами.docx | |
28 серпня 2021 20:50 |
ТД колектор 2021-2022 зі змінами.docx | |
20 серпня 2021 12:43 |
перелік змін.docx | |
20 серпня 2021 12:43 |
Додаток 4 ТД форма цінової пропозиції зі змінами.docx | |
20 серпня 2021 12:43 |
Додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами.docx | |
20 серпня 2021 12:43 |
ТД колектор 2021-2022 зі змінами.docx | |
13 серпня 2021 16:42 |
Додаток 5 ТД проект договору.docx | |
13 серпня 2021 16:42 |
Додаток 4 ТД форма цінової пропозиції.docx | |
13 серпня 2021 16:42 |
Додаток 3 ТД Згода.docx | |
13 серпня 2021 16:42 |
Додаток 2 ТД Техічна специфікація.docx | |
13 серпня 2021 16:42 |
Додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами.docx | |
13 серпня 2021 16:42 |
ТД колектор 2021-2022.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000095 ● b6dcf5d5150747afaba04b3bc43fab21
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-08-13-009715-a 13.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-28 14:05:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкціъ самоплинного та напірного колекторів водовідведення по вул. Шевченка в м. Золотоноша Черкаської області». ІІ черга); ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-13-009715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-01 16:19:35
надання пояснень
Відповідь: Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції самоплинного та напірного колекторів водовідведення по вул. Шевченка в м. Золотоноша Черкаської області». ІІ черга); ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-13-009715-a) повідомляє наступне.
При обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі: «Реконструкція самоплинного та напірного колекторів водовідведення по вул. Шевченка в м. Золотоноша Черкаської області». ІІ черга); ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва», тендерний комітет Комунального підприємства "Міський водоканал", керувався отриманими з технічної та кошторисної частин проектної документації «з реконструкції самоплинного та напірного колекторів водовідведення по вул. Шевченка в м. Золотоноша Черкаської області», що отримала позитивний експертний звіт №V-0029-18/ПРОЕКСП від 06.02.2018 р. (з додатком) та була затверджена рішенням Виконавчого комітету Золотоніської міської ради №419 від 23.09.2021р., яким було внесено зміни до рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2020 №2-62/VII «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2021 рік» та збільшено річні призначення загального фонду з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери та збільшено видатки розвитку по КПКВКМБ 1217380 «Виконання інвестиційних проектів за рахунок інших субвенцій державного бюджету» .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі завдання на коригування проектно-кошторисної документації, що видане КП «Міський водоканал», листа-замовлення, договору на коригування, інженерно-геодезичних вишукувань у 2016-2017 роках.
Додатки:
- Копія експертного звіту від 06.02.2018 р. №V-0029-18/ПРОЕКСП
- Копія рішення Виконавчого комітету Золотоніської міської ради №419 від 23.09.2021р.
Відповідь: Про надання пояснень (посилання на веб-сайт)
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Наразі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" |
40 299 000,00
UAH з ПДВ
|
40 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР" |
40 314 363,00
UAH з ПДВ
|
40 314 363,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Переможець |
40 299 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2021 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 14:52
|
ДУ РІАЛБУД _7 15.12.2022.pdf | укладений |
15 грудня 2022 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 11:35
|
ДУ _6 РІАЛБУД 03.10.2022.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 13:43
|
ДУ РІАЛБУД _5 від 05.07.2022р.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 12:01
|
Додаткова угода _4 ПП РІАЛБУД від 16.02.2022.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 09:11
|
Додаткова угода _3 ПП Ріалбуд від 06.12.2021.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2021 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 09:36
|
додаткова угода 2 03.12.2021.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 09:13
|
Додаткова угода _1 29.09.2021 .PDF | зміни до договору |
29 вересня 2021 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 09:33
|
договір _715 від 27.09.2021 ПП Ріалбуд.PDF | укладений |
27 вересня 2021 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.4.1. р.4 Договору №715 від 27.09.2021 р. у новій редакції: "п.4.1. Оплата робіт за договором буде проводитись у 2021-2022 рр. у разі наявності відповідного бюджетного призначення та в межах бюджетних асигнувань на 2021-2022 рр. в наступних розмірах: 2021 рік: - кошти державного бюджету 35 000 000,00 грн (тридцять п'ять мільйонів грн. 00 коп) - кошти місцевого бюджету - 106 000,00 грн (сто шість тисяч грн. 00 коп); 2022 рік : - кошгти державного бюджету - 4 793 000,00 грн (чотири мільйона сімсот дев'яносто три грн. 00 коп) - кошти місцевого бюджету - 400 000,00 грн (чотириста тисяч грн. 00 коп) |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до пунктів 4.1. Договору щодо оплати робіт у 2021-2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації, проходженням експертизи кошторисної частини проектної документації робочого проекту (експертний звіт) та необхідністю відповідного коригування переліку і обсягу робіт, що призводить до зменшення вартості робіт, відповідно до п.3.2, п. 12.1, п.12.2 Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 699528,94 грн і викласти в новій редакції Додатки №1, №2, №3 |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до пунктів 4.1. р.4 Договору щодо оплати робіт у 2021-2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди та погодились внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 вересня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
29 286 402,91
UAH (в тому числі ПДВ 4 881 067,15 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати Договір у звязку з відсутністю бюджетного фінансування |