Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
745 000,00 UAH
UA-2021-08-13-009018-a ● a7bc13de591140a183a6af77f5b6b478
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Селищне Комунальне Підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 32356196 |
Місцезнаходження: | 78595, Україна , Івано-Франківська обл., м. Яремче, смт. Ворохта , вул. Данила Галицького, буд. 41 |
Контактна особа: |
Юлія Гладиш +380985489943 ylia4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 745 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78595, Україна, Івано-Франківська область, смт.Ворохта, Д.Галицького,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 15:53 |
оголош. Руднєва_роботи.docx | |
13 серпня 2021 15:53 |
Додаток 4 проект договору_Руднєва.doc | |
13 серпня 2021 15:53 |
ДОДАТОК 1 перелік документів Руднєва.docx | |
13 серпня 2021 15:53 |
ДОДАТОК 3 Технічні характеристики.docx | |
13 серпня 2021 15:53 |
ДОДАТОК 2 Цінова Пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-13-009018-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Косівський Райагробуд", Код ЄДРПОУ:03578053
Дата подання: 04 вересня 2021 14:20
Вимога
1. Скасувати протокольне рішення №17 Уповноваженої особи з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт.Ворохта від 3 вересня 2021 року.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Косівський Райагробуд» переможцем спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Верховина Надвірнянського району Івано-Франківської області
Розгорнути
Згорнути
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Косівський Райагробуд» переможцем спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Верховина Надвірнянського району Івано-Франківської області
Скасована
Дата: 04 вересня 2021 14:36
Причина: Дублікат
Номер вимоги: UA-2021-08-13-009018-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Косівський Райагробуд", Код ЄДРПОУ:03578053
Дата подання: 04 вересня 2021 14:25
Dbvjuf
Селищному комунальному підприємству смт.Ворохта
смт.Ворохта, Надвірнянського району,
Івано-Франківської області
ЄДРПОУ 32356196
Особа, що подає вимогу: ТОВ «Косівський Райагробуд»
м.Косів, вул. Дружби, 86 А
ЄДРПОУ 03578053
ВИМОГА
3 вересня 2021 року уповноваженою особою з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 закону України «Про публічні закупівлі».
Обгрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта (надалі Уповноважена особа) зазначила, що для участі в процедурі закупівлі учасником необхідно було надати копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі сплати учасником єдиного податку), копію довідки про взяття на облік платника податків (4-ОП) (у разі наявності). За ствердженням Уповноваженої особи, ТОВ «Косівський Райагробуд» не надав відповідні документи.
Насправді ТОВ «Косівський Райагробуд» для участі в спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області» надав:
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №18009084500003 від 04 липня 2018 року;
- Витяг з реєстру платників єдиного податку № 1909083400082 від 27 березня 2019 року.
Довідку про взяття на облік платника податків (4-ОП) не було надано, оскільки в оприлюдненій інформації Замовника про закупівлю не було передбачено її обов’язкове подання.
Подання зазначених документів відображено в електронній системі за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-08-13-009018-a.
Крім цього, Уповноваженою особою зазначено, що для участі в закупівлі необхідно було подати Довідку, складену Учасником про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше ніж за 3 роки. Для документального підтвердження інформації необхідно було подати копії договорів та актів виконаних робіт.
На думку уповноваженої особи Учасник - ТОВ Косівський Райагробуд» надав недостовірні дані. ТОВ «Райагробуд» для участі в закупівлі надав договір від 17.09.2020 року з ТОВ «Глобалресурс». Уповноважена особа зазначила, що Виписка з ЄДР ЮО та ФОП та громадських організацій (Виписка) свідчить про те, що дана організація була створена пізніше, а саме - 19.08.2021 року. Насправді, зазначена у Виписці дата 19.08.2021 року є датою запису в Єдиному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що стосувалися зміни бенефіціарного власника. Вказані у зазначеній Виписці відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів свідчать про те, що про зазначене підприємство було внесено відомості Державною службою статистики 20.06.1994 року, Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області 16.09.2020 року. Згідно даних Виписки Марчук Богдан Васильович є керівником з 04.08.2020 року. Зазначені обставини вказують на те, що висновок Уповноваженої особи про те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» створено 19.08.2021 року не відповідає дійсності. Крім цього, загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд « утворено шляхом реорганізації 14.09.2020 року. Зазначена інформація є загальнодоступною за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result. Тобто Договір №1/17 від 17 вересня 2020 року укладений ТОВ «Косівський Райагробуд» є дійсним.
Уповноважена особа прийшла до хибного висновку про те, що наданий учасником ТОВ «Косівський Райагробуд» Договір зі Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області був заключений іншою юридичною особою ДКБМО «Косівський Райагробуд». Загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» є правонаступником КОСІВСЬКОГО ДЕРЖАВНО-КООПЕРАТИВНОГО БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "РАЙАГРОБУД" (РАЙАГРОБУД) . Що стосується відсутності додатку до договору, його ненадання не свідчить про відсутність самого договору чи про фактичне невиконання робіт за зазначеним договором. Адже, для підтвердження виконання договору, ТОВ «Косівський Райагробуд» надав акти виконаних робіт. Крім цього, замовником в оголошенні про закупівлю не вказувалось про необхідність надання всіх додатків до договорів.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» серед принципів закупівлі передбачено добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно частин 6 та 10 Статті 11 цього ж Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч.13 стаття 14 «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Уповноважена особа не зазначила про жодну із вказаних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд».
Натомість уповноважена особа відхилила пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника, визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Однак, статтею 31 зазначеного Закону регулюється відхилення тендерних пропозицій у разі проведення відкритих торгів. В даному випадку проводилась спрощена процедура, яка регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» . З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Викладене вище свідчить про те, що прийняте уповноваженою особою рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд» не відповідає вимогам закону та є надуманим. Для обгрунтування відхилення пропозиції Уповноваженою особою застосовано формальні причини.
За таких обставин вимагаємо:
1. Скасувати протокольне рішення №17 Уповноваженої особи з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт.Ворохта від 3 вересня 2021 року.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Косівський Райагробуд» переможцем спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Верховина Надвірнянського району Івано-Франківської області
Повідомляємо, що у разі, якщо Вами не буде задоволено наші вимоги, ТОВ «Косівський Райагробуд» змушене буде звертатися зі скаргою до АКМУ та до суду.
Директор
ТОВ «Косівський Райагробуд» Богдан Марчук
Розгорнути
Згорнути
смт.Ворохта, Надвірнянського району,
Івано-Франківської області
ЄДРПОУ 32356196
Особа, що подає вимогу: ТОВ «Косівський Райагробуд»
м.Косів, вул. Дружби, 86 А
ЄДРПОУ 03578053
ВИМОГА
3 вересня 2021 року уповноваженою особою з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 закону України «Про публічні закупівлі».
Обгрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта (надалі Уповноважена особа) зазначила, що для участі в процедурі закупівлі учасником необхідно було надати копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі сплати учасником єдиного податку), копію довідки про взяття на облік платника податків (4-ОП) (у разі наявності). За ствердженням Уповноваженої особи, ТОВ «Косівський Райагробуд» не надав відповідні документи.
Насправді ТОВ «Косівський Райагробуд» для участі в спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області» надав:
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №18009084500003 від 04 липня 2018 року;
- Витяг з реєстру платників єдиного податку № 1909083400082 від 27 березня 2019 року.
Довідку про взяття на облік платника податків (4-ОП) не було надано, оскільки в оприлюдненій інформації Замовника про закупівлю не було передбачено її обов’язкове подання.
Подання зазначених документів відображено в електронній системі за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-08-13-009018-a.
Крім цього, Уповноваженою особою зазначено, що для участі в закупівлі необхідно було подати Довідку, складену Учасником про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше ніж за 3 роки. Для документального підтвердження інформації необхідно було подати копії договорів та актів виконаних робіт.
На думку уповноваженої особи Учасник - ТОВ Косівський Райагробуд» надав недостовірні дані. ТОВ «Райагробуд» для участі в закупівлі надав договір від 17.09.2020 року з ТОВ «Глобалресурс». Уповноважена особа зазначила, що Виписка з ЄДР ЮО та ФОП та громадських організацій (Виписка) свідчить про те, що дана організація була створена пізніше, а саме - 19.08.2021 року. Насправді, зазначена у Виписці дата 19.08.2021 року є датою запису в Єдиному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що стосувалися зміни бенефіціарного власника. Вказані у зазначеній Виписці відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів свідчать про те, що про зазначене підприємство було внесено відомості Державною службою статистики 20.06.1994 року, Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області 16.09.2020 року. Згідно даних Виписки Марчук Богдан Васильович є керівником з 04.08.2020 року. Зазначені обставини вказують на те, що висновок Уповноваженої особи про те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» створено 19.08.2021 року не відповідає дійсності. Крім цього, загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд « утворено шляхом реорганізації 14.09.2020 року. Зазначена інформація є загальнодоступною за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result. Тобто Договір №1/17 від 17 вересня 2020 року укладений ТОВ «Косівський Райагробуд» є дійсним.
Уповноважена особа прийшла до хибного висновку про те, що наданий учасником ТОВ «Косівський Райагробуд» Договір зі Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області був заключений іншою юридичною особою ДКБМО «Косівський Райагробуд». Загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» є правонаступником КОСІВСЬКОГО ДЕРЖАВНО-КООПЕРАТИВНОГО БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "РАЙАГРОБУД" (РАЙАГРОБУД) . Що стосується відсутності додатку до договору, його ненадання не свідчить про відсутність самого договору чи про фактичне невиконання робіт за зазначеним договором. Адже, для підтвердження виконання договору, ТОВ «Косівський Райагробуд» надав акти виконаних робіт. Крім цього, замовником в оголошенні про закупівлю не вказувалось про необхідність надання всіх додатків до договорів.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» серед принципів закупівлі передбачено добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно частин 6 та 10 Статті 11 цього ж Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч.13 стаття 14 «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Уповноважена особа не зазначила про жодну із вказаних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд».
Натомість уповноважена особа відхилила пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника, визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Однак, статтею 31 зазначеного Закону регулюється відхилення тендерних пропозицій у разі проведення відкритих торгів. В даному випадку проводилась спрощена процедура, яка регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» . З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Викладене вище свідчить про те, що прийняте уповноваженою особою рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд» не відповідає вимогам закону та є надуманим. Для обгрунтування відхилення пропозиції Уповноваженою особою застосовано формальні причини.
За таких обставин вимагаємо:
1. Скасувати протокольне рішення №17 Уповноваженої особи з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт.Ворохта від 3 вересня 2021 року.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Косівський Райагробуд» переможцем спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Верховина Надвірнянського району Івано-Франківської області
Повідомляємо, що у разі, якщо Вами не буде задоволено наші вимоги, ТОВ «Косівський Райагробуд» змушене буде звертатися зі скаргою до АКМУ та до суду.
Директор
ТОВ «Косівський Райагробуд» Богдан Марчук
Скасована
Дата: 04 вересня 2021 14:36
Причина: Дублікат
Номер вимоги: UA-2021-08-13-009018-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Косівський Райагробуд", Код ЄДРПОУ:03578053
Дата подання: 04 вересня 2021 14:33
Вимога
Селищному комунальному підприємству смт.Ворохта
смт.Ворохта, Надвірнянського району,
Івано-Франківської області
ЄДРПОУ 32356196
Особа, що подає вимогу: ТОВ «Косівський Райагробуд»
м.Косів, вул. Дружби, 86 А
ЄДРПОУ 03578053
ВИМОГА
3 вересня 2021 року уповноваженою особою з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 закону України «Про публічні закупівлі».
Обгрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта (надалі Уповноважена особа) зазначила, що для участі в процедурі закупівлі учасником необхідно було надати копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі сплати учасником єдиного податку), копію довідки про взяття на облік платника податків (4-ОП) (у разі наявності). За ствердженням Уповноваженої особи, ТОВ «Косівський Райагробуд» не надав відповідні документи.
Насправді ТОВ «Косівський Райагробуд» для участі в спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області» надав:
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №18009084500003 від 04 липня 2018 року;
- Витяг з реєстру платників єдиного податку № 1909083400082 від 27 березня 2019 року.
Довідку про взяття на облік платника податків (4-ОП) не було надано, оскільки в оприлюдненій інформації Замовника про закупівлю не було передбачено її обов’язкове подання.
Подання зазначених документів відображено в електронній системі за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-08-13-009018-a.
Крім цього, Уповноваженою особою зазначено, що для участі в закупівлі необхідно було подати Довідку, складену Учасником про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше ніж за 3 роки. Для документального підтвердження інформації необхідно було подати копії договорів та актів виконаних робіт.
На думку уповноваженої особи Учасник - ТОВ Косівський Райагробуд» надав недостовірні дані. ТОВ «Райагробуд» для участі в закупівлі надав договір від 17.09.2020 року з ТОВ «Глобалресурс». Уповноважена особа зазначила, що Виписка з ЄДР ЮО та ФОП та громадських організацій (Виписка) свідчить про те, що дана організація була створена пізніше, а саме - 19.08.2021 року. Насправді, зазначена у Виписці дата 19.08.2021 року є датою запису в Єдиному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що стосувалися зміни бенефіціарного власника. Вказані у зазначеній Виписці відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів свідчать про те, що про зазначене підприємство було внесено відомості Державною службою статистики 20.06.1994 року, Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області 16.09.2020 року. Згідно даних Виписки Марчук Богдан Васильович є керівником з 04.08.2020 року. Зазначені обставини вказують на те, що висновок Уповноваженої особи про те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» створено 19.08.2021 року не відповідає дійсності. Крім цього, загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд « утворено шляхом реорганізації 14.09.2020 року. Зазначена інформація є загальнодоступною за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result. Тобто Договір №1/17 від 17 вересня 2020 року укладений ТОВ «Косівський Райагробуд» є дійсним.
Уповноважена особа прийшла до хибного висновку про те, що наданий учасником ТОВ «Косівський Райагробуд» Договір зі Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області був заключений іншою юридичною особою ДКБМО «Косівський Райагробуд». Загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» є правонаступником КОСІВСЬКОГО ДЕРЖАВНО-КООПЕРАТИВНОГО БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "РАЙАГРОБУД" (РАЙАГРОБУД) . Що стосується відсутності додатку до договору, його ненадання не свідчить про відсутність самого договору чи про фактичне невиконання робіт за зазначеним договором. Адже, для підтвердження виконання договору, ТОВ «Косівський Райагробуд» надав акти виконаних робіт. Крім цього, замовником в оголошенні про закупівлю не вказувалось про необхідність надання всіх додатків до договорів.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» серед принципів закупівлі передбачено добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно частин 6 та 10 Статті 11 цього ж Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч.13 стаття 14 «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Уповноважена особа не зазначила про жодну із вказаних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд».
Натомість уповноважена особа відхилила пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника, визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Однак, статтею 31 зазначеного Закону регулюється відхилення тендерних пропозицій у разі проведення відкритих торгів. В даному випадку проводилась спрощена процедура, яка регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» . З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Викладене вище свідчить про те, що прийняте уповноваженою особою рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд» не відповідає вимогам закону та є надуманим. Для обгрунтування відхилення пропозиції Уповноваженою особою застосовано формальні причини.
За таких обставин вимагаємо:
1. Скасувати протокольне рішення №17 Уповноваженої особи з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт.Ворохта від 3 вересня 2021 року.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Косівський Райагробуд» переможцем спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Верховина Надвірнянського району Івано-Франківської області
Повідомляємо, що у разі, якщо Вами не буде задоволено наші вимоги, ТОВ «Косівський Райагробуд» змушене буде звертатися зі скаргою до АКМУ та до суду.
Директор
ТОВ «Косівський Райагробуд» Богдан Марчук
Розгорнути
Згорнути
смт.Ворохта, Надвірнянського району,
Івано-Франківської області
ЄДРПОУ 32356196
Особа, що подає вимогу: ТОВ «Косівський Райагробуд»
м.Косів, вул. Дружби, 86 А
ЄДРПОУ 03578053
ВИМОГА
3 вересня 2021 року уповноваженою особою з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 закону України «Про публічні закупівлі».
Обгрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт. Ворохта (надалі Уповноважена особа) зазначила, що для участі в процедурі закупівлі учасником необхідно було надати копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі сплати учасником єдиного податку), копію довідки про взяття на облік платника податків (4-ОП) (у разі наявності). За ствердженням Уповноваженої особи, ТОВ «Косівський Райагробуд» не надав відповідні документи.
Насправді ТОВ «Косівський Райагробуд» для участі в спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області» надав:
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №18009084500003 від 04 липня 2018 року;
- Витяг з реєстру платників єдиного податку № 1909083400082 від 27 березня 2019 року.
Довідку про взяття на облік платника податків (4-ОП) не було надано, оскільки в оприлюдненій інформації Замовника про закупівлю не було передбачено її обов’язкове подання.
Подання зазначених документів відображено в електронній системі за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-08-13-009018-a.
Крім цього, Уповноваженою особою зазначено, що для участі в закупівлі необхідно було подати Довідку, складену Учасником про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше ніж за 3 роки. Для документального підтвердження інформації необхідно було подати копії договорів та актів виконаних робіт.
На думку уповноваженої особи Учасник - ТОВ Косівський Райагробуд» надав недостовірні дані. ТОВ «Райагробуд» для участі в закупівлі надав договір від 17.09.2020 року з ТОВ «Глобалресурс». Уповноважена особа зазначила, що Виписка з ЄДР ЮО та ФОП та громадських організацій (Виписка) свідчить про те, що дана організація була створена пізніше, а саме - 19.08.2021 року. Насправді, зазначена у Виписці дата 19.08.2021 року є датою запису в Єдиному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що стосувалися зміни бенефіціарного власника. Вказані у зазначеній Виписці відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів свідчать про те, що про зазначене підприємство було внесено відомості Державною службою статистики 20.06.1994 року, Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області 16.09.2020 року. Згідно даних Виписки Марчук Богдан Васильович є керівником з 04.08.2020 року. Зазначені обставини вказують на те, що висновок Уповноваженої особи про те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» створено 19.08.2021 року не відповідає дійсності. Крім цього, загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд « утворено шляхом реорганізації 14.09.2020 року. Зазначена інформація є загальнодоступною за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result. Тобто Договір №1/17 від 17 вересня 2020 року укладений ТОВ «Косівський Райагробуд» є дійсним.
Уповноважена особа прийшла до хибного висновку про те, що наданий учасником ТОВ «Косівський Райагробуд» Договір зі Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області був заключений іншою юридичною особою ДКБМО «Косівський Райагробуд». Загальнодоступна інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказує на те, що ТОВ «Косівський Райагробуд» є правонаступником КОСІВСЬКОГО ДЕРЖАВНО-КООПЕРАТИВНОГО БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "РАЙАГРОБУД" (РАЙАГРОБУД) . Що стосується відсутності додатку до договору, його ненадання не свідчить про відсутність самого договору чи про фактичне невиконання робіт за зазначеним договором. Адже, для підтвердження виконання договору, ТОВ «Косівський Райагробуд» надав акти виконаних робіт. Крім цього, замовником в оголошенні про закупівлю не вказувалось про необхідність надання всіх додатків до договорів.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» серед принципів закупівлі передбачено добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно частин 6 та 10 Статті 11 цього ж Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч.13 стаття 14 «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Уповноважена особа не зазначила про жодну із вказаних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд».
Натомість уповноважена особа відхилила пропозицію ТОВ «Косівський Райагробуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника, визначеним в оголошенні згідно ч.1.п.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Однак, статтею 31 зазначеного Закону регулюється відхилення тендерних пропозицій у разі проведення відкритих торгів. В даному випадку проводилась спрощена процедура, яка регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» . З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Викладене вище свідчить про те, що прийняте уповноваженою особою рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Косівський Райагробуд» не відповідає вимогам закону та є надуманим. Для обгрунтування відхилення пропозиції Уповноваженою особою застосовано формальні причини.
За таких обставин вимагаємо:
1. Скасувати протокольне рішення №17 Уповноваженої особи з організації та проведення процедур спрощених закупівель Селищного комунального підприємства смт.Ворохта від 3 вересня 2021 року.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Косівський Райагробуд» переможцем спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Руднєва в смт. Верховина Надвірнянського району Івано-Франківської області
Повідомляємо, що у разі, якщо Вами не буде задоволено наші вимоги, ТОВ «Косівський Райагробуд» змушене буде звертатися зі скаргою до АКМУ та до суду.
Директор
ТОВ «Косівський Райагробуд» Богдан Марчук
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2021 18:08
Доброго дня, шановний Учаснику!
Уповноважена особа Гладиш Ю.Г. Селищного Комунального Підприємства, ознайомившись з Вашим зверненням, надає Вам наступну відповідь:
1. «Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності)». Тобто саме ТОВ «Косівський Райагробуд» повинен був надати дані документи. Натомість учасник ТОВ «Косівський Райагробуд» подає свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та витяг з Реєстру платників єдиного податку організацією Косівське Державно-кооперативне будівельно-монтажне об’єднання «Райагробуд» від 04.07.2018р. та 27.03.2019р. відповідно. Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про створення ТОВ «Косівський Райагробуд» було здійснено 19.08.2021р. А отже, витяг з реєстру платників платника ПДВ та витяг з Реєстру платників єдиного податку ТОВ «Косівський Райагробуд» повинен бути виданий не раніше створення організації учасника та виданий на ім’я учасника ТОВ «Косівський Райагробуд».
2. Що стосується аналогічних договорів.
До договору № 1/17 від 17.09.2020р. заключений між Замовником ТОВ «Глобал Ресурс» та Виконавцем ТОВ «Косівський Райагробуд», не надано відповідних актів виконаних робіт. Так як, надані акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідка КБ-3 складена між Замовником – ДП «Дороги Прикарпаття» та Генпідрядником – ТОВ «Глобалресурс», Субпідрядник – ТОВ «Косівський Райагробуд». Учасник повинен був надати акти форми КБ-2в та довідку КБ3 саме між Замовником ТОВ «Глобал Ресурс» та Виконавцем ТОВ «Косівський Райагробуд», відповідно до договору про надання будівельних послуг №1/17 від 17.09.2020р.
До Договору №106 від 12.10.2017р. не надано «Календарний графік виконання робіт», що є невід’ємною частиною договору. Тим більше даний договір заключений в 2017 році. А Замовник в переліку документів, вимагав надати договори підписані та виконані не менше ніж за три роки.
Отже, ТОВ «Косівський Райагробуд» не надав:
- витяг з реєстру платників платника ПДВ та витяг з Реєстру платників єдиного податку;
- документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вище вказане Замовник вирішив відхилити вимогу учасника ТОВ «Косівський Райагробуд».
Уповноважена особа Гладиш Ю.Г. Селищного Комунального Підприємства, ознайомившись з Вашим зверненням, надає Вам наступну відповідь:
1. «Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності)». Тобто саме ТОВ «Косівський Райагробуд» повинен був надати дані документи. Натомість учасник ТОВ «Косівський Райагробуд» подає свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та витяг з Реєстру платників єдиного податку організацією Косівське Державно-кооперативне будівельно-монтажне об’єднання «Райагробуд» від 04.07.2018р. та 27.03.2019р. відповідно. Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про створення ТОВ «Косівський Райагробуд» було здійснено 19.08.2021р. А отже, витяг з реєстру платників платника ПДВ та витяг з Реєстру платників єдиного податку ТОВ «Косівський Райагробуд» повинен бути виданий не раніше створення організації учасника та виданий на ім’я учасника ТОВ «Косівський Райагробуд».
2. Що стосується аналогічних договорів.
До договору № 1/17 від 17.09.2020р. заключений між Замовником ТОВ «Глобал Ресурс» та Виконавцем ТОВ «Косівський Райагробуд», не надано відповідних актів виконаних робіт. Так як, надані акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідка КБ-3 складена між Замовником – ДП «Дороги Прикарпаття» та Генпідрядником – ТОВ «Глобалресурс», Субпідрядник – ТОВ «Косівський Райагробуд». Учасник повинен був надати акти форми КБ-2в та довідку КБ3 саме між Замовником ТОВ «Глобал Ресурс» та Виконавцем ТОВ «Косівський Райагробуд», відповідно до договору про надання будівельних послуг №1/17 від 17.09.2020р.
До Договору №106 від 12.10.2017р. не надано «Календарний графік виконання робіт», що є невід’ємною частиною договору. Тим більше даний договір заключений в 2017 році. А Замовник в переліку документів, вимагав надати договори підписані та виконані не менше ніж за три роки.
Отже, ТОВ «Косівський Райагробуд» не надав:
- витяг з реєстру платників платника ПДВ та витяг з Реєстру платників єдиного податку;
- документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вище вказане Замовник вирішив відхилити вимогу учасника ТОВ «Косівський Райагробуд».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Косівський Райагробуд" |
690 189,60
UAH з ПДВ
|
690 189,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
732 607,00
UAH з ПДВ
|
732 607,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Косівський Райагробуд" #03578053 |
Відхилено |
690 189,60
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 13:58
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #3282804495 |
Переможець |
732 607,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2024 21:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 12:40
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 17:01
|
кп Роботи руднєва.pdf | укладений |
29 вересня 2021 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 4.1.3. Договору № 163 від 29.09.2021 р. через відсутність кошторисних призначень є необхідність зменшити обсяг закупівлі за предметом Договору |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |