Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, рушники паперові і серветки паперові (ДК 021:2015-33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2021-08-13-007389-a ● 6d3e76e579734fd49e120a95d4bd46aa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Олена Христенко +380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 299 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21600 штуки
Папір туалетний двошаровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
1700 штуки
Папір туалетний білий тришаровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
1050 штуки
Рушник паперовий двошаровий білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
500 штуки
Рушник паперовий тришаровий білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
1000 пачка
Рушники паперові V-складання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
3100 пачка
Серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 14:48 |
Тендерна документація.docx | |
13 серпня 2021 14:48 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 16 серпня 2021 10:14
Дата відповіді: 19 серпня 2021 12:15
Доброго дня. Серветка може бути розміром 24*24 см, ТМ "ДИВО"?
Відповідь: Вітаємо! Товар має відповідати технічним та якісним характеристикам, визначеним у Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», а показники запропонованого учасником Товару повинні бути не гірші, ніж зазначені в Таблиці № 1 до зазначеного додатку.
Кількість поставок
Дата подання: 16 серпня 2021 10:14
Дата відповіді: 19 серпня 2021 12:16
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте здійснити ?
Відповідь: Вітаємо! Згідно п. 5.2. проєкту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) умови поставки – протягом 2 (двох) календарних днів з дня подання заявки від Покупця. А орієнтовна кількість заявок може бути 2-3.
щодо ТУУ
Дата подання: 16 серпня 2021 10:18
Дата відповіді: 19 серпня 2021 12:17
Доброго дня. Якщо учасник подає продукцію з іншим № ТУУ або ДСТУ, яким нормативним документом має бути доказано аналогічність та відповідність?
Відповідь: Вітаємо! Згідно умов Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» у разі надання еквіваленту Товару учасник має надати наступні документи:
Копію ТУ/ДСТУ (в повному обсязі) або іншого нормативного документу згідно якого виготовлений Товар. Копія повинна бути завірена власником (власниками) нормативного документу.
Паспорт/сертифікат якості з підтвердженням усіх технічних характеристик, що вимагаються згідно Додатку 3 до тендерної документації. Документ, що підтверджує якість повинен бути виданий виробником не раніше 2021 року.
Фотографії (чітке зображення) упаковок Товару, що є предметом закупівлі, та пропонується Учасником до постачання з усіх боків, які повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, термін придатності, місце виробництва (потужностей виробництва). Фотографії повинні бути кольоровими, чіткими, з належним рівнем зображення та зроблені з усіх боків пакування Товару. Фотографії транспортної упаковки (в яку пакуються одиниці Товару виробником при відвантаженні з виробництва). Фотографії повинні бути кольоровими, чіткими, з належним рівнем зображення та зроблені з усіх боків пакування Товару.
Протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, повинна бути підтверджена. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію свідоцтва про акредитацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Копію ТУ/ДСТУ (в повному обсязі) або іншого нормативного документу згідно якого виготовлений Товар. Копія повинна бути завірена власником (власниками) нормативного документу.
Паспорт/сертифікат якості з підтвердженням усіх технічних характеристик, що вимагаються згідно Додатку 3 до тендерної документації. Документ, що підтверджує якість повинен бути виданий виробником не раніше 2021 року.
Фотографії (чітке зображення) упаковок Товару, що є предметом закупівлі, та пропонується Учасником до постачання з усіх боків, які повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, термін придатності, місце виробництва (потужностей виробництва). Фотографії повинні бути кольоровими, чіткими, з належним рівнем зображення та зроблені з усіх боків пакування Товару. Фотографії транспортної упаковки (в яку пакуються одиниці Товару виробником при відвантаженні з виробництва). Фотографії повинні бути кольоровими, чіткими, з належним рівнем зображення та зроблені з усіх боків пакування Товару.
Протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, повинна бути підтверджена. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію свідоцтва про акредитацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
290 304,00
UAH з ПДВ
|
286 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КАНЦТОРГОПТ |
296 430,00
UAH з ПДВ
|
290 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
286 395,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 17:12
|
Договір.pdf | укладений |
29 вересня 2021 17:12
|