Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33140000-3 Медичні матеріали ( Шприци)
Очікувана вартість
420 630,00 UAH
UA-2021-08-13-007315-a ● cd0fa7b4c03249178b59d1dbc8aa5ced
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02009867 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Суворовський р-н, м. Херсон, просп. Ушакова, 67 |
Контактна особа: |
Гаран Євген +0552423670 economist_xokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 420 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 206,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
більш детально в додатку №1 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
33140000-3 Медичні матеріали ( Шприци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлені товари здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – за фактом постачання. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 14:48 |
ТД шприці.docx |
13 серпня 2021 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2021 14:48 |
ТД шприці.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Встановлені вимоги до учасників торгів
Дата подання: 16 серпня 2021 12:38
Дата відповіді: 18 серпня 2021 16:48
Шановний Замовник ! Закупівлі повинні відбуватися у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" , де чітко визначено перелік кваліфікаційних критеріїв яким повинні відповідати учасники процедуризакупівліта підстав для відмови в участі у закупівлі . Серед таких критеріїв відсутній такий як наявність у учасника екологічного аудиту діяльності. Відповідно до п.5 ст23 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними
товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги. Яким чином екологічний аудит діяльності постачальників з КВЕД Оптова торгівля фармацевтичними товарами буде свідчити що товар, адже предметом закупівлі є саме товар, має якісь принципові для вас екологічні характеристики, хоча які саме ви не зазначили . Вимагаємо або виключити
П. 10. З метою перевірки учасників щодо забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України, яка є предметом даної закупівлі.
або визначити які саме екологічні характеристики товару він має підтверджувати
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення: «підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника» , керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному: Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до дефініції ст. 2 ЗУ «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Постачальника Медичних матеріалів, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту. З гідно зі ст. 1 ЗУ «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Відповідно до приписів ст. 34 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Ст. 54 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. У зв'язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю. Також з огляду на зазначене у преамбулі ЗУ «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі. Ба більше, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії АКУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, зокрема з огляду на рішення за номерами 13208-р/пк-пз від 18.09.19 року, 2309-р/пк-пз від 06.02.20 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними. З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення.
Приведіть документацію відповідно Закону
Дата подання: 17 серпня 2021 09:56
Дата відповіді: 19 серпня 2021 16:33
Шановний Замовнику, зніміть будь ласка дискримінаційну обмежуючу вимогу стосовно надання гарантійного листа виробника, а саме, "в складі пропозиції надається учасником, гарантійний лист виробника щодо термінів придатності товару, який включає номер закупівлі, найменування товару та його кількість ". Оскільки вимогою яка в документації ви свідомо ( несвідомо) обмежуєте право на участь безліч компаній, які можуть пропонувати продукцію як вітчизняного так і закордонного походження, а даною вимогою ви не надаєте такого шансу, оскільки деякі виробники в Україні не надають такі листи, а надають їх офіційні дистрибютори (представники, дилери), а закордонні навіть не встигнуть оформити та надати такий лист протягом терміну, який є до участі в торгах. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації замовником встановлено наступну вимогу: «Термін придатності товару на
момент поставки товару повинен бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного
виробником, в складі пропозиції надається учасником, гарантійний лист виробника щодо термінів
придатності товару, який включає номер закупівлі, найменування товару та його кількість.» Вами в
зверненні зазначено, що дана вимога є дискримінаційною. Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація
(лат. discriminatio «розрізнення») будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що
заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження
можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Встановлення Замовником
вимоги надання гарантійних листів від виробників не може вважатись дискримінацією, оскільки
стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено надання товарів
від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати
товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація
може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне
до неї включити. Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в тендерній документації з
метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у
кількості, якості та зі строками придатності. Також зазначаємо, що листи МОЗ та МЕРТ мають
рекомендаційний, а не обов’язковий характер. При затвердженні умов тендерної документації Замовник
керується чинним законодавством.
--
--С
момент поставки товару повинен бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного
виробником, в складі пропозиції надається учасником, гарантійний лист виробника щодо термінів
придатності товару, який включає номер закупівлі, найменування товару та його кількість.» Вами в
зверненні зазначено, що дана вимога є дискримінаційною. Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація
(лат. discriminatio «розрізнення») будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що
заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження
можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Встановлення Замовником
вимоги надання гарантійних листів від виробників не може вважатись дискримінацією, оскільки
стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено надання товарів
від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати
товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація
може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне
до неї включити. Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в тендерній документації з
метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у
кількості, якості та зі строками придатності. Також зазначаємо, що листи МОЗ та МЕРТ мають
рекомендаційний, а не обов’язковий характер. При затвердженні умов тендерної документації Замовник
керується чинним законодавством.
--
--С
щодо голок шприців 100 мл
Дата подання: 18 серпня 2021 14:57
Дата відповіді: 20 серпня 2021 15:28
Шановний Замовник! Поясніть, чим викликана необхідність встановлення вимоги до шприца 100 мл, який повинен бути саме з двома голками і саме з таким розміром, а у решти шприців взагалі відсутні вимоги щодо голок?
Відповідь: КНП "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради є Обласної лікарнею до якої
надходять тяжкі пацієнти зі всією області, яким потрібні різні види маніпуляцій з застосування різних
виробів медичного призначення включаючи Шприци різних об’ємів та різною кількістю голок в комплекті.
Шприц 100 мл. Призначений для проведення інфузійної терапії, парентерального харчування,
використання одноразового використання. Трикомпонентний, об'єм100 мл з двома голками (аспіраційна)
14G х 1 1/4" (2,0мм х 30 мм), (ін'єкційна) 21G х 1 1/2" (0,8мм х 40мм) з тригранною заточкою. Прозорий
циліндр з чіткою шкалою, наявне стопорне кільце, кольоровий поршень, з'єднання ЛуєрЛок. Стерильний,
апірогенний, нетоксичний. Індивідуальна упаковка, поліпак. Є ключовий товар яким користуються
більшість наших співробітники, а саме реанімаційне відділення, тому ми не можемо виключити цю
позицію з закупівлі та змінити технічний опис.
надходять тяжкі пацієнти зі всією області, яким потрібні різні види маніпуляцій з застосування різних
виробів медичного призначення включаючи Шприци різних об’ємів та різною кількістю голок в комплекті.
Шприц 100 мл. Призначений для проведення інфузійної терапії, парентерального харчування,
використання одноразового використання. Трикомпонентний, об'єм100 мл з двома голками (аспіраційна)
14G х 1 1/4" (2,0мм х 30 мм), (ін'єкційна) 21G х 1 1/2" (0,8мм х 40мм) з тригранною заточкою. Прозорий
циліндр з чіткою шкалою, наявне стопорне кільце, кольоровий поршень, з'єднання ЛуєрЛок. Стерильний,
апірогенний, нетоксичний. Індивідуальна упаковка, поліпак. Є ключовий товар яким користуються
більшість наших співробітники, а саме реанімаційне відділення, тому ми не можемо виключити цю
позицію з закупівлі та змінити технічний опис.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-13-007315-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 24 вересня 2021 17:51
ВИМОГА 1 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції учасників , що призвело до спотворення результатів торгів).
ВИМОГА 1
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції учасників , що призвело до спотворення результатів торгів).
Розгорнути
Згорнути
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції учасників , що призвело до спотворення результатів торгів).
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" |
301 240,00
UAH з ПДВ
|
194 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДКОМП СЕРВІС" |
272 706,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ |
377 474,50
UAH з ПДВ
|
377 474,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Заболотна Любов Олексіївна |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" #41404407 |
Рішення скасоване |
194 950,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 21:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 вересня 2021 00:00
|
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" #41404407 |
Відхилено |
194 950,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 22:20
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 жовтня 2021 00:00
|
ТОВ "МЕДКОМП СЕРВІС" #42752394 |
Відхилено |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 16:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 листопада 2021 00:00
|
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ #41188235 |
Переможець |
377 474,50
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 15:54
|
ДУ №2 до дог ШПР-11-2021.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 12:47
|
ДУ 1 до дог. ШПР-11-2021.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 18:43
|
ШПР-11-2021.pdf | укладений |
25 листопада 2021 18:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ШПР-11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, на суму 75493,20 грн |
Номер договору про закупівлю: | ШПР-11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |