Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 5 774 037,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 644,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 1,5 % його вартості. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю - банківської гарантії має відповідати строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 ЦК України. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія має містити:- назву документа;- номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва;- найменування банку-гаранта та його адресу. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору детально викладено в тендерній документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, що наведені вище, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 13:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 13:53 |
Додаток 2 технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
07 вересня 2021 13:53 |
Додаток 3 проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
07 вересня 2021 13:53 |
Перелік внесених змін.docx | |
07 вересня 2021 13:53 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
07 вересня 2021 13:53 |
Додатки до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
13 серпня 2021 14:41 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.docx | |
13 серпня 2021 14:41 |
1 ОГОЛОШЕННЯ..docx | |
13 серпня 2021 14:41 |
Тендерна документація.docx | |
13 серпня 2021 14:41 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
13 серпня 2021 14:41 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx | |
13 серпня 2021 14:41 |
Додатки до ТД.docx |
07 вересня 2021 13:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 вересня 2021 13:53 |
Додаток 2 технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
07 вересня 2021 13:53 |
Додаток 3 проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
07 вересня 2021 13:53 |
Перелік внесених змін.docx
|
|||
07 вересня 2021 13:53 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
07 вересня 2021 13:53 |
Додатки до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
13 серпня 2021 14:41 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.docx
|
|||
13 серпня 2021 14:41 |
1 ОГОЛОШЕННЯ..docx
|
|||
13 серпня 2021 14:41 |
Тендерна документація.docx
|
|||
13 серпня 2021 14:41 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
13 серпня 2021 14:41 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx
|
|||
13 серпня 2021 14:41 |
Додатки до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-07-000005 ● 38b31aba63e542458055eabff8fed942
- Статус: завершено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2021 № 579
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2021 № 579
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-007199-a, 13.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-08 09:44:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-13-007199-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-13-007199-a відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- як визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
- чи забезпечено виконання вимог частини шостої розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства (протокол № 299-21 від 07.09.2021), переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»? На підтвердження надати документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 14:17:13
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
1. Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент / Замовник) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.3 у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг, а також з будівництва і введення в експлуатацію об'єктів метрополітену.
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
На виконання Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» та вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», з метою створення умов для зручного та комфортного пересування і безпечного функціонування громадян маломобільних груп населення: людей похилого віку, вагітних жінок, батьків з дітьми та інших, виконується улаштування з'їзду у вигляді пандусного спуску та заниження бортового каменю.
Згідно з Положенням, Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника, зокрема з капітального ремонту внутрішньоквартальних доріг та тротуарів за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2021 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 1517461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
Очікувана вартість закупівлі робіт з Капітального ремонту просп. Гагаріна, 176, к. 10,11 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (додаток 1 до пояснень - Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», на 4 аркушах).
Також повідомляємо, що Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkov.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-63736.html.
2. Очікувана вартість закупівлі робіт з Капітального ремонту просп. Гагаріна, 176, к. 10,11 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) визначалася з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
3. На виконання вимог частини шостої розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства (протокол № 299-21 від 07.09.2021), переможець процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надав забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії № G9951/21 від 30.09.2021, виданої АТ «Комерційний індустріальний Банк», код за ЄДРПОУ 21580639. (додаток 2 до пояснень - сканована копія оригіналу банківської гарантії № G9951/21, на 7 аркушах).
Додатки до пояснень:
- додаток 1 до пояснень - Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»;
- додаток 2 до пояснень - сканована копія оригіналу банківської гарантії № G9951/21.
Заступник директора Департаменту будівництва та шляхового господарства
Р.О. СИДОРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
5 571 946,00
UAH з ПДВ
|
5 397 247,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК" |
5 635 458,00
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
5 397 247,20
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 13:15
|
ДУ № 2 до договору № 785.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 14:24
|
Договір № 785.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 14:20
|
Додаток ДЦ 1.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 14:20
|
Додаток ДЦ 2.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 785 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору № 785 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |