Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16"
Очікувана вартість
299 670,00 UAH
UA-2021-08-13-003897-a ● 6fa5b90273ed4c7bb332ec19aaef44b1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42735489 |
Місцезнаходження: | 13337, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, буд. 4 |
Контактна особа: |
Оксана Каракузова +380989287926 fran4ykok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 13:45 |
Очікувана вартість: | 299 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 996,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13321, Україна, Житомирська область, с.Рея, вул. Миру,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс строком не більше 3-х місяців для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом семи баньківських днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс не пізніше місячного строку та надати відповідні акти виконаних робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт на підставі підписаних акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом семи банківських днів, що обраховується з дня наступного за днем отримання від Виконавця рахунків | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2021 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2021 15:16 |
нова редакція Оголошення та документація.docx | |
18 серпня 2021 15:16 |
Зміни до тентерної документації.docx | |
13 серпня 2021 11:47 |
Оголошення та документація.docx |
18 серпня 2021 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 серпня 2021 15:16 |
нова редакція Оголошення та документація.docx
|
|||||||||
18 серпня 2021 15:16 |
Зміни до тентерної документації.docx
|
|||||||||
13 серпня 2021 11:47 |
Оголошення та документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до учасників
Дата подання: 18 серпня 2021 10:56
Дата відповіді: 18 серпня 2021 13:28
Шановний Замовнику, уточніть будь ласка скільки аналогічних договорів необхідно зазначити згідно Додатку одного, адже для довідки не менше одного, а копій не менше двох.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо, що звернули увагу! Аналогічних договорів необхідно не менше двох. Буде внесено зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-13-003897-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Кмитівський майстер", Код ЄДРПОУ:20414962
Дата подання: 09 вересня 2021 09:37
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-13-003897-a
Ми, ПрАТ «Кмитівський майстер» є учасником торгів за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16» (код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Проте Вами відхилено нашу пропозиції без будь яких пояснень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2021р.)
На підставі ст.14 Закону України "Про Публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
«Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16» (код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Проте Вами відхилено нашу пропозиції без будь яких пояснень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2021р.)
На підставі ст.14 Закону України "Про Публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2021 17:22
Шановний Учаснику! В тендерній документації вимагалося для отримання авансу небхідно було вказати додатково не бюджетний рахунок. Відсутність такого рахунку унеможливлює підписання договору.
Номер вимоги: UA-2021-08-13-003897-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Кмитівський майстер", Код ЄДРПОУ:20414962
Дата подання: 09 вересня 2021 18:53
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-13-003897-a
Уповноваженій особі
Каракузовій О.Л.
Вимога
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-13-003897-a
Ми, ПрАТ «Кмитівський майстер» є учасником торгів за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16» (код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Проте Вами відхилено нашу пропозиції без будь яких пояснень . Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2021р. опубліковано 08.09.2021р, чим порушено строки оприлюднення інформації (п 14 ст.14 ЗУ "Про Публічні закупівлі", а саме:
"14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь."
На підставі ст.14 Закону України "Про Публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо до надання роз’яснення скасувати протокол і повернути нашу пропозицію на етап кваліфікації.
У випадку ненадання роз’яснення і ігнорування нашої вимоги, будемо змушені звернутись до контролюючих і правоохоронних органів .
Директор Храмцова В.В.
Розгорнути
Згорнути
Каракузовій О.Л.
Вимога
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-13-003897-a
Ми, ПрАТ «Кмитівський майстер» є учасником торгів за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16» (код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Проте Вами відхилено нашу пропозиції без будь яких пояснень . Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2021р. опубліковано 08.09.2021р, чим порушено строки оприлюднення інформації (п 14 ст.14 ЗУ "Про Публічні закупівлі", а саме:
"14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь."
На підставі ст.14 Закону України "Про Публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо до надання роз’яснення скасувати протокол і повернути нашу пропозицію на етап кваліфікації.
У випадку ненадання роз’яснення і ігнорування нашої вимоги, будемо змушені звернутись до контролюючих і правоохоронних органів .
Директор Храмцова В.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2021 17:23
Шановний Учаснику! В тендерній документації вимагалося для отримання авансу небхідно було вказати додатково не бюджетний рахунок. Відсутність такого рахунку унеможливлює підписання договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Кмитівський майстер" |
269 502,00
UAH з ПДВ
|
219 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЖУЛІНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
279 990,97
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук М.І |
284 334,00
UAH з ПДВ
|
242 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Олєнєв Віталій Олександрович |
273 742,45
UAH з ПДВ
|
273 742,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Кмитівський майстер" #20414962 |
Відхилено |
219 510,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 18:30
|
ФОП ЖУЛІНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3150715894 |
Переможець |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 18:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 16:48
|
додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 17:31
|
договір.pdf | укладений |
11 жовтня 2021 17:30
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 листопада 2021 11:54
|
66 000,00 UAH | UA648201720344221008105160401 Відділ осв.,мол.та спорт.Гришков.сел/р |
UA338201720355909107000710540 ФОП Жулiнський О.О. |
Оплачений |
30 листопада 2021 11:42
|
154 000,00 UAH | UA648201720344221008105160401 Відділ осв.,мол.та спорт.Гришков.сел/р |
UA893052990000026004036404118 ФОП Жулiнський Олександр Олександрович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до згоди викласти п.2 розділу 1 "Предмет договору" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |