Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16"
Очікувана вартість
299 670,00 UAH
UA-2021-08-13-003897-a 6fa5b90273ed4c7bb332ec19aaef44b1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Каракузова

+380989287926 fran4ykok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42735489
Місцезнаходження: 13337, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, буд. 4
Контактна особа: Оксана Каракузова
+380989287926
fran4ykok@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2021 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 серпня 2021 13:45
Очікувана вартість: 299 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 996,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13321, Україна, Житомирська область, с.Рея, вул. Миру,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс строком не більше 3-х місяців для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом семи баньківських днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс не пізніше місячного строку та надати відповідні акти виконаних робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми авансу повертаються Замовнику Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт на підставі підписаних акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом семи банківських днів, що обраховується з дня наступного за днем отримання від Виконавця рахунків Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2021 15:16
нова редакція Оголошення та документація.docx
18 серпня 2021 15:16
Зміни до тентерної документації.docx
13 серпня 2021 11:47
Оголошення та документація.docx
18 серпня 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2021 15:16
нова редакція Оголошення та документація.docx
18 серпня 2021 15:16
Зміни до тентерної документації.docx
13 серпня 2021 11:47
Оголошення та документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасників
Дата подання: 18 серпня 2021 10:56
Дата відповіді: 18 серпня 2021 13:28
Шановний Замовнику, уточніть будь ласка скільки аналогічних договорів необхідно зазначити згідно Додатку одного, адже для довідки не менше одного, а копій не менше двох.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо, що звернули увагу! Аналогічних договорів необхідно не менше двох. Буде внесено зміни в тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-13-003897-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Кмитівський майстер", Код ЄДРПОУ:20414962
Дата подання: 09 вересня 2021 09:37
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-13-003897-a
Ми, ПрАТ «Кмитівський майстер» є учасником торгів за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16» (код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Проте Вами відхилено нашу пропозиції без будь яких пояснень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2021р.)

На підставі ст.14 Закону України "Про Публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2021 17:22
Шановний Учаснику! В тендерній документації вимагалося для отримання авансу небхідно було вказати додатково не бюджетний рахунок. Відсутність такого рахунку унеможливлює підписання договору.
Номер вимоги: UA-2021-08-13-003897-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Кмитівський майстер", Код ЄДРПОУ:20414962
Дата подання: 09 вересня 2021 18:53
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-13-003897-a
Уповноваженій особі
Каракузовій О.Л.
Вимога
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-13-003897-a
Ми, ПрАТ «Кмитівський майстер» є учасником торгів за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт спортивної зали в Рейському закладі середньої освіти I - III ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Рея, вул. Миру, буд. 16» (код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Проте Вами відхилено нашу пропозиції без будь яких пояснень . Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2021р. опубліковано 08.09.2021р, чим порушено строки оприлюднення інформації (п 14 ст.14 ЗУ "Про Публічні закупівлі", а саме:
"14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь."
На підставі ст.14 Закону України "Про Публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо до надання роз’яснення скасувати протокол і повернути нашу пропозицію на етап кваліфікації.
У випадку ненадання роз’яснення і ігнорування нашої вимоги, будемо змушені звернутись до контролюючих і правоохоронних органів .

Директор Храмцова В.В.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2021 17:23
Шановний Учаснику! В тендерній документації вимагалося для отримання авансу небхідно було вказати додатково не бюджетний рахунок. Відсутність такого рахунку унеможливлює підписання договору.

Документи подані скаржником

09 вересня 2021 09:37
Вимога с.Рея.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 269 502,00
UAH з ПДВ
219 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЖУЛІНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 279 990,97
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук М.І 284 334,00
UAH з ПДВ
242 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олєнєв Віталій Олександрович 273 742,45
UAH з ПДВ
273 742,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2021 20:14
Електронний підпис
25 серпня 2021 20:12
довідка довкілля.PDF
25 серпня 2021 20:12
Наказ про призначення.pdf
25 серпня 2021 20:12
довідка щодо ліцензії.PDF
25 серпня 2021 20:12
аналог 2.PDF
25 серпня 2021 20:12
Установчі.PDF
25 серпня 2021 20:12
аналог 1.PDF
25 серпня 2021 20:12
Довідка персонал.PDF
25 серпня 2021 20:12
довідка МТБ.PDF
25 серпня 2021 20:12
поссвідчення з ОП.PDF
25 серпня 2021 20:12
Довідка аналог.PDF
25 серпня 2021 20:12
додаток 4.PDF
25 серпня 2021 20:12
паспорт код.PDF
25 серпня 2021 20:12
Довідка щодо ПДВ.PDF
25 серпня 2021 20:12
Лист щодо санкцій.PDF
25 серпня 2021 20:12
додаток 3.PDF
25 серпня 2021 20:12
Персональні дані.PDF

Публічні документи

25 серпня 2021 15:20
Електронний підпис
25 серпня 2021 15:17
Додаток 3.pdf
25 серпня 2021 15:17
Листи відгуки.pdf
25 серпня 2021 15:17
МТБ.pdf
25 серпня 2021 15:17
Лист - гарантія ОП.pdf
25 серпня 2021 15:17
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2021 15:17
Підпис.pdf
25 серпня 2021 15:17
Довкілля.pdf
25 серпня 2021 15:17
Працівники.pdf
25 серпня 2021 15:17
Лист гарантія (36 міс).pdf
25 серпня 2021 15:17
Аналогічний договір 1.pdf
25 серпня 2021 15:17
Установчі документи.pdf
25 серпня 2021 15:16
Додаток 4.pdf
25 серпня 2021 15:16
Паспорт.pdf
25 серпня 2021 15:16
Розрахунок.pdf
25 серпня 2021 15:16
Виписка ЄДР.pdf
25 серпня 2021 15:16
Аналогічні договори.pdf
25 серпня 2021 15:16
Лист ОПД.pdf
25 серпня 2021 15:16
Довідка рахунок.pdf
25 серпня 2021 15:16
Код.pdf

Публічні документи

25 серпня 2021 19:35
Електронний підпис
25 серпня 2021 19:32
Аналог 3.PDF
25 серпня 2021 19:32
Паспорт код.pdf
25 серпня 2021 19:32
Довідка ПДВ.PDF
25 серпня 2021 19:32
Довідка МТБ.PDF
25 серпня 2021 19:32
Установчі.pdf
25 серпня 2021 19:32
Уповноважені особи.PDF
25 серпня 2021 19:32
Довідка довкілля.PDF
25 серпня 2021 19:32
сертифікат ГІП.pdf
25 серпня 2021 19:32
Довідка працівники.PDF
25 серпня 2021 19:32
Наказ призначення.PDF
25 серпня 2021 19:32
Аналог 2.PDF
25 серпня 2021 19:32
довідка щодо ліцензії.PDF
25 серпня 2021 19:32
Аналог 1.PDF
25 серпня 2021 19:32
Лист санкції.PDF
25 серпня 2021 19:32
Персональні дані.PDF
25 серпня 2021 19:32
Довідка аналоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ФОП ЖУЛІНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП Ковальчук М.І

ФОП Олєнєв Віталій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
Відхилено 219 510,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 18:30
ФОП ЖУЛІНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3150715894
Переможець 220 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2021 18:28

Документи

08 вересня 2021 18:30
Електронний підпис
08 вересня 2021 18:29
протокол.pdf

Документи

16 вересня 2021 18:28
Електронний підпис
16 вересня 2021 18:28
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2021 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЖУЛІНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3150715894
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2021 18:28
Електронний підпис
16 вересня 2021 18:28
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 16:48
додаткова угода1.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 17:31
договір.pdf укладений
11 жовтня 2021 17:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2021 11:54
66 000,00 UAH UA648201720344221008105160401
Відділ осв.,мол.та спорт.Гришков.сел/р
UA338201720355909107000710540
ФОП Жулiнський О.О.
Оплачений
30 листопада 2021 11:42
154 000,00 UAH UA648201720344221008105160401
Відділ осв.,мол.та спорт.Гришков.сел/р
UA893052990000026004036404118
ФОП Жулiнський Олександр Олександрович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди викласти п.2 розділу 1 "Предмет договору" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 23/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 220 000,00
UAH